ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Performance Measurement in Professional Service Firms: Gestaltungsmodell am Beispiel von Wirtschaftsprüfungs- und Beratungsunternehmen

دانلود کتاب اندازه‌گیری عملکرد در شرکت‌های خدمات حرفه‌ای: مدل طراحی با استفاده از نمونه شرکت‌های حسابرسی و مشاوره

Performance Measurement in Professional Service Firms: Gestaltungsmodell am Beispiel von Wirtschaftsprüfungs- und Beratungsunternehmen

مشخصات کتاب

Performance Measurement in Professional Service Firms: Gestaltungsmodell am Beispiel von Wirtschaftsprüfungs- und Beratungsunternehmen

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783824476039, 9783663110156 
ناشر: Deutscher Universitätsverlag 
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 288 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 31,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب اندازه‌گیری عملکرد در شرکت‌های خدمات حرفه‌ای: مدل طراحی با استفاده از نمونه شرکت‌های حسابرسی و مشاوره: سازمان/برنامه ریزی، حسابداری/حسابرسی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Performance Measurement in Professional Service Firms: Gestaltungsmodell am Beispiel von Wirtschaftsprüfungs- und Beratungsunternehmen به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اندازه‌گیری عملکرد در شرکت‌های خدمات حرفه‌ای: مدل طراحی با استفاده از نمونه شرکت‌های حسابرسی و مشاوره نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب اندازه‌گیری عملکرد در شرکت‌های خدمات حرفه‌ای: مدل طراحی با استفاده از نمونه شرکت‌های حسابرسی و مشاوره



شرکت‌های خدمات حرفه‌ای (PSF)، i. اچ. شرکت هایی که خدمات دانش فشرده متناسب با نیازهای مشتریان ارائه می دهند به دلیل افزایش اندازه و جذابیت بالا در بازار کار برای اقتصاد ملی اهمیت فزاینده ای پیدا می کنند. محیط PSF با ادغام بین ارائه دهندگان و همچنین تنوع در حوزه فعالیت آنها و در نتیجه افزایش رقابت مشخص می شود. بنابراین مدیریت شرکتی مؤثر ضروری است.

Jan-Philipp Gillmann یک چارچوب طراحی برای اندازه گیری عملکرد در PSF ایجاد می کند. او نحوه کار آنها را با استفاده از نمونه حسابرسی خدمات حرفه ای و مشاوره مدیریت عملیاتی و استراتژیک بررسی می کند و سرمایه فکری آنها را استخراج می کند. نویسنده رویه های ممکن برای اندازه گیری عملکرد را با توجه به مناسب بودن آنها برای PSF تجزیه و تحلیل می کند و شاخص هایی را برای اندازه گیری عوامل حیاتی موفقیت خدمات حرفه ای بر اساس رویکرد کارت امتیازی متوازن ایجاد می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Professional Service Firms (PSF), d. h. Unternehmen, die wissensintensive und an die Bedürfnisse der Kunden angepasste Dienstleistungen anbieten, erlangen durch zunehmende Größe und durch eine hohe Attraktivität auf dem Arbeitsmarkt eine steigende Bedeutung für die Volkswirtschaft. Das Umfeld von PSF ist durch eine Konsolidierung unter den Anbietern sowie die Diversifikation ihrer Tätigkeitsbereiche und damit durch eine steigende Konkurrenz geprägt. Eine effektive Unternehmenssteuerung wird daher unabdingbar.

Jan-Philipp Gillmann entwickelt einen Gestaltungsrahmen für die Performancemessung in PSF. Er untersucht ihre Funktionsweise am Beispiel der Professional Services Wirtschaftsprüfung sowie operative und strategische Unternehmensberatung und leitet deren Intellectual Capital ab. Der Autor analysiert mögliche Verfahren zur Performancemessung auf ihre Eignung bei PSF und entwickelt Indikatoren zur Messung der kritischen Erfolgsfaktoren von Professional Services auf der Basis des Balanced-Scorecard-Ansatzes.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XX
Einleitung....Pages 1-8
Professional service firms....Pages 9-105
Performancemessung in Professional service firms....Pages 107-187
Gestaltungsrahmen für die Performancemessung in Professional service firms auf Basis der Balanced scorecard....Pages 189-249
Zusammenfassung....Pages 251-255
Back Matter....Pages 257-275




نظرات کاربران