ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Strategisches Account Management: Mit CRM den Kundenwert steigern

دانلود کتاب مدیریت استراتژیک حساب: ارزش مشتری را با CRM افزایش دهید

Strategisches Account Management: Mit CRM den Kundenwert steigern

مشخصات کتاب

Strategisches Account Management: Mit CRM den Kundenwert steigern

ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783322869524, 9783322869517 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 167 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 39,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت استراتژیک حساب: ارزش مشتری را با CRM افزایش دهید: فروش / توزیع / مرکز تماس / خدمات مشتری، بازاریابی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 6


در صورت تبدیل فایل کتاب Strategisches Account Management: Mit CRM den Kundenwert steigern به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت استراتژیک حساب: ارزش مشتری را با CRM افزایش دهید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت استراتژیک حساب: ارزش مشتری را با CRM افزایش دهید



غیر معمول نیست که بخش کوچکی از مشتریان بیشترین سهم را در جریان نقدی شرکت داشته باشند. با این حال، پتانسیل ارزش پنهان در اینجا به صورت استراتژیک و عملیاتی توسط شرکت های بسیار کمی استفاده می شود.
در کتاب خود، Reinhold Rapp، Kaj Storbacka و Kari Kaario، مدیران ارشد گروه CRM فعال بین المللی، ابزارها و روش های ترکیب مدیریت حساب استراتژیک با روش CRM را شرح می دهند. آنها
· پایه های استراتژیک برای برنامه ریزی ارزش افزای روابط با مشتری فراهم می کنند،
· توضیح اقدامات مشخص برای توسعه و گسترش موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری در روابط کلیدی حساب و
· پاسخ به سؤالات سازمانی هنگام راه اندازی یک مدیریت استراتژیک حساب
مطالعات موردی متعددی نشان می‌دهد که شرکت‌ها می‌توانند گام‌هایی را برای اجرای موفقیت‌آمیز مدیریت حساب با پشتیبانی CRM و دستیابی به جهت‌گیری مجدد به سمت مدیریت سودآور مشتری بردارند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Nicht selten liefert nur ein kleiner Anteil von Kunden den größten Beitrag zum Cashflow eines Unternehmens. Hier verborgene Wertpotenziale werden jedoch von den wenigsten Unternehmen strategisch und operativ genutzt.
Reinhold Rapp, Kaj Storbacka und Kari Kaario, Top-Manager der international agierenden CRM-Group, beschreiben in ihrem Buch Instrumente und Wege, wie Strategisches Account Management mit der CRM-Methodologie verbunden werden kann. Sie
· liefern strategische Grundlagen für die wertsteigernde Planung der Kundenbeziehungen,
· erläutern konkrete Maßnahmen für den erfolgreichen Auf- und Ausbau von Customer Relationship Management bei Key-Account-Beziehungen und
· beantworten organistorische Fragen beim Aufbau eines Strategischen Account Management
Zahlreiche Fallstudien zeigen, mit welchen Schritten Unternehmen CRM-gestütztes Account Management erfolgreich umsetzen und eine Reorientierung zum profitablen Kundenmanagement erreichen können.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages 1-11
Strategisches Account Management im Rahmen des CRM....Pages 13-37
Die wichtigsten Kunden aus strategischer Sicht....Pages 39-85
Strategisches Account Management und Organisation....Pages 87-110
Beziehungs- und Opportunity Management....Pages 111-139
CRM-Technologien unterstützen strategisches Account Management....Pages 141-155
Back Matter....Pages 157-176




نظرات کاربران