ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Die Zukunft der Printmedien

دانلود کتاب آینده رسانه های چاپی

Die Zukunft der Printmedien

مشخصات کتاب

Die Zukunft der Printmedien

ویرایش: 1 
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783540433569, 9783642561573 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 245 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 60,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب آینده رسانه های چاپی: سیستم های اطلاعات کسب و کار، مدیریت/کسب و کار برای حرفه ای ها، علوم اجتماعی، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب Die Zukunft der Printmedien به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آینده رسانه های چاپی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آینده رسانه های چاپی



دیجیتالی‌سازی و شبکه‌سازی به امکانات کاملاً جدیدی برای ایجاد، توزیع، استفاده و توسعه بیشتر رسانه‌های چاپی منجر می‌شود. رسانه‌های آنلاین که توسط اینترنت و شبکه جهانی وب راه‌اندازی شده‌اند، با محصولات چاپی سنتی برابری می‌کنند. آیا رسانه های جدید جای رسانه های قدیمی را خواهند گرفت؟ یا اینکه ارزیابی مجددی در مورد نقاط قوت رسانه های چاپی صورت خواهد گرفت که شاید منجر به ایجاد پیوندهای کاملاً جدیدی بین رسانه های قدیمی و جدید شود؟ در این جلد، کارشناسان ناشران کتاب، روزنامه‌ها و مجلات و رسانه‌های آنلاین، نویسندگان و روزنامه‌نگاران، تحولات جاری را تحلیل کرده و به چشم‌اندازهای آینده اشاره می‌کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Digitalisierung und Vernetzung führen zu völlig neuen Möglichkeiten der Erstellung, Verbreitung, Nutzung und Weiterentwicklung gedruckter Medien. Die Online-Medien treten - ausgelöst durch Internet und World Wide Web - gleichberechtigt neben die herkömmlichen Druckerzeugnisse. Werden die neuen Medien die alten Medien verdrängen? Oder wird es eine Neubesinnung auf die Stärken der Printmedien geben, die vielleicht zur Schaffung ganz neuer Verknüpfungen zwischen alten und neuen Medien führt? Experten aus den Buchverlagen, aus dem Zeitungs- und Zeitschriftenbereich und aus den Online-Medien, Autoren und Journalisten analysieren in diesem Band die gegenwärtigen Entwicklungen und zeigen Zukunftsperspektiven auf.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-VIII
Begrüßung und Einführung....Pages 1-5
Eine Branche im Wandel....Pages 7-21
Vom Zeitungsverlag zum Medienkonzern....Pages 23-49
Die Zukunft der Zeitungen....Pages 51-62
Redaktionsarbeit zwischen Online und Printmedium....Pages 63-82
Anzeigengeschäft Online versus Print....Pages 83-102
Online-Lexika....Pages 103-109
Print on Demand....Pages 111-125
Digitalisierung von Bibliotheken — eine technische und eine Kulturfrage....Pages 127-140
Veränderte das Internet das Verlagsgeschäft?....Pages 141-163
Printmedien Zeitschriften Fachzeitschriften....Pages 165-176
Printmedien Zeitschriften Cross Media in Kids Entertainment....Pages 177-183
Printmedium Zeitschriften Programmzeitschriften....Pages 185-194
Content Security: Digitale Wasserzeichen....Pages 195-206
Die Transformation des Buchs....Pages 207-215
Abschlussdiskussion: To Print or Not to Print?....Pages 217-242
Back Matter....Pages 243-246




نظرات کاربران