دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 2
نویسندگان: Dr. Rainer Palupski (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9783409232272, 9783322847553
ناشر: Gabler Verlag
سال نشر: 2002
تعداد صفحات: 419
زبان: German
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 9 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت تدارکات، تولید و فروش: دستورالعمل هایی با مثال های عملی: استراتژی کسب و کار / رهبری، تولید / لجستیک / مدیریت زنجیره تامین
در صورت تبدیل فایل کتاب Management von Beschaffung, Produktion und Absatz: Leitfaden mit Praxisbeispielen به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب مدیریت تدارکات، تولید و فروش: دستورالعمل هایی با مثال های عملی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب درسی به شما یک راهنمای تئوریک مبتنی بر پایه و اساس
ارائه می دهد که می توانید از آن برای توسعه و استفاده از عناصر
اصلی و اصول تفکر و عمل اقتصادی استفاده کنید.
فصول آموزشی که به طرز ماهرانه ای آماده شده اند به تفصیل بیان
می کنند:
· مبانی و مفاهیم اساسی فعالیت اقتصادی،
· یک شرکت دانش محور و گونه شناسی کالا بر اساس مثال های
عملی،
· مروری بر مبانی مدیریت شرکت با استفاده از بازاریابی و
کنترل،
· ارائه و تجزیه و تحلیل سیستماتیک از حوزه های عملکردی
تدارکات، تولید و فروش،
· پیشنهادات برای بررسی فشرده مواد آموزشی آماده شده.
برای 2th. نسخه، متن اصلاح شد و در بسیاری از جاها اضافه شد.
موضوعات جدید شامل چرخه عمر شرکت، تئوری تصمیم، سازمان، مدیریت
برند و کسب و کار الکترونیکی است.
هدف این کتاب درسی برای مدرسان و دانشجویان مدیریت بازرگانی با
تمرکز بر خرید، تولید و فروش و همچنین شاغلین در شرکتهایی است
که می خواهید یک مقدمه سیستماتیک و قابل فهم در زمینه فرآیندهای
اقتصادی داشته باشید.
Dr. راینر پالوپسکی مشاور مدیریت و مدرس مدیریت بازرگانی
است.
Dieses Lehrbuch bietet Ihnen einen theoretisch fundierten und
praxisorientierten Leitfaden, mit dessen Hilfe Sie sich die
Kernelemente und Prinzipien wirtschaftlichen Denkens und
Handelns erschließen und nutzbar machen können.
Die didaktisch geschickt aufbereiteten Kapitel vermitteln im
Einzelnen:
· Grundlagen und Grundbegriffe des wirtschaftlichen
Handelns,
· eine wissensorientierte und auf Praxisbeispiele gestützte
Unternehmens- und Gütertypologie,
· einen Überblick über die Grundlagen der Unternehmensführung
mittels Marketing und Controlling,
· eine systematische Darstellung und Analyse der
Funktionsbereiche Beschaffung, Produktion und Absatz,
· Anregungen zur intensiven Auseinandersetzung mit dem
aufbereiteten Lehrstoff.
Für die 2. Auflage wurde der Text durchgesehen und an vielen
Stellen ergänzt; neue Themen sind u.a.
Unternehmenslebenszyklus, Entscheidungstheorie, Organisation,
Markenführung und E-Business.
Das Lehrbuch wendet sich an Dozenten und Studierende der
Betriebswirtschaftslehre mit den Schwerpunkten Beschaffung,
Produktion und Absatz sowie an Praktiker in Unternehmen, die
einen systematischen und leicht verständlichen Einstieg in
die Zusammenhänge wirtschaftlicher Prozesse wünschen.
Dr. Rainer Palupski ist Unternehmensberater und Dozent für
Betriebswirtschaftslehre.
Front Matter....Pages I-XXII
Wirklichkeit wirtschaftlichen Denkens und Handelns....Pages 1-10
Allgemeine Grundlagen....Pages 11-38
Konzepte ökonomischer Analyse....Pages 39-69
Übergreifende Regel- und Handlungssysteme....Pages 71-183
Beschaffung....Pages 185-243
Produktion....Pages 245-290
Absatz....Pages 291-340
Integration von Beschaffung, Produktion und Absatz....Pages 341-362
Back Matter....Pages 363-402