ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Methodenhandbuch Unternehmensentwicklung: Ist-Situation analysieren, Strategie entwickeln, Marke positionieren

دانلود کتاب روش کار توسعه شرکت ها: وضعیت را تجزیه و تحلیل، توسعه استراتژی، قرار دادن نام تجاری

Methodenhandbuch Unternehmensentwicklung: Ist-Situation analysieren, Strategie entwickeln, Marke positionieren

مشخصات کتاب

Methodenhandbuch Unternehmensentwicklung: Ist-Situation analysieren, Strategie entwickeln, Marke positionieren

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783322945853, 9783322945846 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 2003 
تعداد صفحات: 206 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب روش کار توسعه شرکت ها: وضعیت را تجزیه و تحلیل، توسعه استراتژی، قرار دادن نام تجاری: استراتژی کسب و کار/رهبری، مدیریت/کسب و کار برای حرفه ای ها



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Methodenhandbuch Unternehmensentwicklung: Ist-Situation analysieren, Strategie entwickeln, Marke positionieren به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب روش کار توسعه شرکت ها: وضعیت را تجزیه و تحلیل، توسعه استراتژی، قرار دادن نام تجاری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب روش کار توسعه شرکت ها: وضعیت را تجزیه و تحلیل، توسعه استراتژی، قرار دادن نام تجاری

فرآیندهای تغییر در شرکت ها و مقامات اغلب به طور غیر ضروری طولانی می شود. اگر می‌خواهید به طور فعال آینده را شکل دهید، باید یک استراتژی مشترک ایجاد کنید و آن را به صورت متقاعدکننده هم در داخل و هم در خارج به اشتراک بگذارید. مشارکت فعال کارکنان باعث اجرای سریع تصمیمات و بهبود کیفیت نتایج به دست آمده می شود. این کتاب ابزارهایی را ارائه می دهد که در عمل آزمایش و آزمایش شده اند: - روش های تعیین موقعیت برند: چگونه مشتریان جدیدی را به دست آوریم؟ - روش های تجزیه و تحلیل وضعیت فعلی: ما اکنون کجا هستیم؟ - روش های توسعه مدل ها، اهداف و استراتژی ها: به کجا می خواهیم برویم؟ - روش های ایجاد فرهنگ شرکتی خلاق: چگونه با یکدیگر رفتار کنیم؟ - روش های کار تیمی و پروژه ای: چگونه با هم به اهداف خود برسیم؟ افزایش شایستگی روش شناختی به تصمیم گیرندگان کمک می کند تا از دانش موجود در شرکت بهتر استفاده کنند. این باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود - و مقاومت در برابر چیزهای جدید به شور و شوق و هویت تبدیل می شود. Gisela Hagemann، اقتصاددان فارغ التحصیل، از سال 1987 مشاور مدیریت، مربی و مربی مستقل بوده است. او از شرکت ها در طراحی موفق فرآیندهای تغییر حمایت می کند. کتاب های تخصصی او در زمینه مدیریت به چندین زبان ترجمه شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Veränderungsprozesse in Unternehmen und Behörden dauern oft unnötig lang. Wer die Zukunft aktiv gestalten will, muss eine gemeinsame Strategie entwickeln und sie überzeugend nach innen und nach außen kommunizieren. Die aktive Einbindung der Mitarbeiter begünstigt ein schnelles Umsetzen von Entscheidungen und verbessert die Qualität der erzielten Ergebnisse. Dieses Buch vermittelt dazu praxiserprobte Werkzeuge: - Methoden zur Positionierung der Marke: Wie gewinnen wir neue Kunden? - Methoden zur Analyse der Ist-Situation: Wo sind wir jetzt? - Methoden zur Entwicklung von Leitbildern, Zielen und Strategien: Wo wollen wir hin? - Methoden zur Schaffung einer kreativen Unternehmenskultur: Wie gehen wir miteinander um? - Methoden zur Team- und Projektarbeit: Wie erreichen wir gemeinsam unsere Ziele? Der Zuwachs an Methodenkompetenz hilft den Entscheidern, das im Unternehmen bereits vorhandene Wissen besser zu nutzen. Das spart Zeit und Geld - und Widerstand gegen das Neue schlägt um in Begeisterung und Identifikation. Gisela Hagemann, Diplomvolkswirtin, ist seit 1987 selbständige Management-Beraterin, Trainerin und Coach. Sie unterstützt Unternehmen bei der erfolgreichen Gestaltung von Veränderungsprozessen. Ihre Fachbücher über Management wurden in mehrere Sprachen übersetzt.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages 1-8
Einleitung....Pages 9-10
Wie gewinnen wir neue Kunden? Methoden zur Neupositionierung der Marke....Pages 11-26
Wo kommen wir her? Wo sind wir jetzt? Methoden zur Analyse der Ist-Situation....Pages 27-61
Wo wollen wir hin? Methoden zur Entwicklung von Leitbildern, Zielen und Strategien....Pages 63-110
Wie gehen wir miteinander um? Methoden zur Schaffung einer kreativen Unternehmenskultur....Pages 111-176
Wie erreichen wir gemeinsam unsere Ziele? Methoden zur Team- und Projektarbeit....Pages 177-199
Back Matter....Pages 200-208




نظرات کاربران