ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Performance Management für IT-Services: Realisierung von Strategien und Steigerung des Unternehmenswertes

دانلود کتاب مدیریت عملکرد برای خدمات فناوری اطلاعات: تحقق استراتژی ها و افزایش ارزش شرکت

Performance Management für IT-Services: Realisierung von Strategien und Steigerung des Unternehmenswertes

مشخصات کتاب

Performance Management für IT-Services: Realisierung von Strategien und Steigerung des Unternehmenswertes

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783824477401, 9783322814487 
ناشر: Deutscher Universitätsverlag 
سال نشر: 2003 
تعداد صفحات: 255 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 45,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت عملکرد برای خدمات فناوری اطلاعات: تحقق استراتژی ها و افزایش ارزش شرکت: است



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Performance Management für IT-Services: Realisierung von Strategien und Steigerung des Unternehmenswertes به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت عملکرد برای خدمات فناوری اطلاعات: تحقق استراتژی ها و افزایش ارزش شرکت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت عملکرد برای خدمات فناوری اطلاعات: تحقق استراتژی ها و افزایش ارزش شرکت



جهت گیری شرکت ها به سمت افزایش ارزش شرکت از یک سو و تمرکز بر استراتژی از سوی دیگر مدتی است که موضوع بحث بوده است. در این زمینه، تفکیک فرمول‌بندی‌های راهبردی و اندازه‌گیری عملکرد نقش مهمی ایفا می‌کند که در بسیاری از زمینه‌ها از طریق مفاهیم نوآورانه مدیریت عملکرد غلبه کرده است. رویکردهای مدیریت عملکرد هنوز به بخش خدمات فناوری اطلاعات منتقل نشده است، بخش خدمات فناوری اطلاعات که در دهه گذشته رونق داشته و به یکی از مهمترین عوامل اقتصادی تبدیل شده است.

بر اساس ساختاری از شرکت‌های خدمات فناوری اطلاعات و توضیح ویژگی‌های مرتبط با طراحی آنها، مایکل کرل یک مفهوم مدیریت عملکرد خاص را توسعه می‌دهد. این یک استراتژی متمرکز بر فرآیندهای کسب و کار را با توضیح اینکه چگونه این فرآیندها باید به سمت افزایش ارزش شرکت با استفاده از محرک های ارزش هدایت شوند، ادغام می کند. نویسنده اهمیت ویژه ای به حوزه هایی از مدیریت عملکرد می دهد که تاکنون مورد غفلت قرار گرفته اند. انگیزه های نوآورانه و عملی برای شناسایی و اولویت بندی محرک های ارزش و برای مستندسازی ساختارمند مدیریت عملکرد ارائه شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Die Ausrichtung von Unternehmen an der Unternehmenswertsteigerung einerseits und an der Strategiefokussierung andererseits ist seit geraumer Zeit Gegenstand von Diskussionen. Eine wichtige Rolle spielt in diesem Zusammenhang die Trennung von schwer kommunizierbaren Strategieformulierungen und Performancemessung, die in vielen Bereichen durch die innovativen Konzepte des Performance Management überwunden werden konnte. Auf die Branche der Informationstechnologiedienstleistungen, die in der vergangenen Dekade einen Boom erfuhr und sich zu einem der wichtigsten Wirtschaftsfaktoren entwickelte, wurden die Ansätze des Performance Management bisher nicht übertragen.

Auf der Basis einer Strukturierung der IT-Services-Unternehmen und der Herausarbeitung ihrer gestaltungsrelevanten Merkmale, entwickelt Michael Currle ein spezifisches Performance-Management-Konzept. Dieses integriert eine Strategiefokussierung der Geschäftsprozesse mit der Klärung, wie diese Prozesse durch Werttreiber gezielt auf eine Unternehmenswertsteigerung auszurichten sind. Besonderen Wert legt der Autor auf bislang vernachlässigte Bereiche des Performance Management. Zur Identifikation und Priorisierung von Werttreibern sowie zur strukturierten Dokumentation des Performance Management werden ebenso innovative wie praktische Impulse geliefert.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XXIV
Einführung....Pages 1-7
Bezugsrahmen der Arbeit....Pages 9-34
Forschungsbedarf und Forschungsdesign....Pages 35-44
Konfigurationen eines Performance Management der IT-Services-Branche....Pages 45-89
Performance-Management-Konzept für IT-Services-Unternehmen....Pages 91-146
Konzept zur Werttreiberidentifikation und -priorisierung....Pages 147-167
Dokumentation des Performance Management....Pages 169-181
Projektergebnisse....Pages 183-196
Ausblick....Pages 197-207
Back Matter....Pages 209-241




نظرات کاربران