دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Professor Dr. Dr. Friedrich Rosenkranz (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9783540434344, 9783662219591
ناشر: Springer Berlin Heidelberg
سال نشر: 2002
تعداد صفحات: 346
زبان: German
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 9 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب فرایندهای تجاری: برنامه ریزی و کمک به کامپیوتر: سیستم های اطلاعات کسب و کار، سازمان/برنامه ریزی، مدیریت/کسب و کار برای حرفه ای ها
در صورت تبدیل فایل کتاب Geschäftsprozesse: Modell- und computergestützte Planung به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب فرایندهای تجاری: برنامه ریزی و کمک به کامپیوتر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
فرآیندهای کسب و کار (BP) چگونگی تولید محصولات و خدمات را از طریق اجرای فعالیت ها یا عملیات توصیف می کند. ساختار GP امروزه نشان دهنده دانش مهم شرکت است: کارایی و اثربخشی آن موقعیت رقابتی شرکت ها را در عصر اطلاعات مشخص می کند. این کتاب به طور خاص و سیستماتیک نحوه طراحی، ثبت، تغییر یا بهینه سازی فرآیندها را نشان می دهد. طیف مدلسازی از فرآیندهای جدید که هیچ دادهای برای آنها وجود ندارد تا فرآیندهای واقعی که از طریق جمعآوری دقیق دادهها و ساختار کمیسازی میشوند و سپس بهینهسازی و بازسازی میشوند، متغیر است. توضیحات در مورد موضوع همیشه با مثال ها و تمرین های ساده نشان داده می شود.
Gesch?ftsprozesse (GP) beschreiben, wie Produkte und Dienstleistungen ?ber die Ausf?hrung von Aktivit?ten oder Vorg?ngen hergestellt werden. Die Struktur der GP stellt heute wichtiges firmenspezifisches Know-how dar: ihre Effizienz und Effektivit?t definiert die Wettbewerbsposition der Unternehmen im Informationszeitalter. Das Buch zeigt konkret und systematisch wie Prozesse konzipiert, erfasst, ge?ndert oder optimiert werden k?nnen. Dabei reicht das Spektrum der Modellierung von neuen Prozessen, f?r die es keine Daten gibt, bis zu Ist-Prozessen, die ?ber eine sorgf?ltige Daten- und Strukturerfassung quantifiziert und dann optimiert und restrukturiert werden. Die Ausf?hrungen zum Thema werden immer durch einfache Beispiele und ?bungen veranschaulicht.
Front Matter....Pages I-XI
Einführung....Pages 1-39
Strukturerfassung von GP....Pages 41-88
Daten für die Beschreibung von GP....Pages 89-116
Modellierung von GP....Pages 117-206
Engineering von Geschäftsprozessen....Pages 207-231
Auswahl von GP über Kosten- und Nutzenbetrachtungen....Pages 233-273
Literatur....Pages 275-279
Back Matter....Pages 281-340