ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Kundenorientierung im Innovationsprozess: Die erfolgreiche Integration von Kunden in den frühen Phasen der Produktentwicklung

دانلود کتاب مشتری مداری در فرآیند نوآوری: ادغام موفقیت آمیز مشتریان در مراحل اولیه توسعه محصول

Kundenorientierung im Innovationsprozess: Die erfolgreiche Integration von Kunden in den frühen Phasen der Produktentwicklung

مشخصات کتاب

Kundenorientierung im Innovationsprozess: Die erfolgreiche Integration von Kunden in den frühen Phasen der Produktentwicklung

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783824476671, 9783322814241 
ناشر: Deutscher Universitätsverlag 
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 370 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مشتری مداری در فرآیند نوآوری: ادغام موفقیت آمیز مشتریان در مراحل اولیه توسعه محصول: مدیریت نوآوری/فناوری



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Kundenorientierung im Innovationsprozess: Die erfolgreiche Integration von Kunden in den frühen Phasen der Produktentwicklung به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مشتری مداری در فرآیند نوآوری: ادغام موفقیت آمیز مشتریان در مراحل اولیه توسعه محصول نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مشتری مداری در فرآیند نوآوری: ادغام موفقیت آمیز مشتریان در مراحل اولیه توسعه محصول



موفقیت در بازار فقط به نوآوری‌های محصولی تعلق می‌گیرد که نیازهای مشتری را برآورده کند. بنابراین مهم است که در مراحل اولیه با مشتریان ارتباط برقرار کنید و تمام فعالیت‌های توسعه را با نیازهای آن‌ها هماهنگ کنید.

Sybille V. Reichart مروری بر مفاهیم نظری در جریان نوآوری‌های محصول ارائه می‌کند و نقش آن را تحلیل می‌کند. مشتریان بر اساس یک مطالعه تجربی گسترده در یک گروه فعال در سطح جهانی، او نشان می دهد که کدام شکل از تماس با مشتری از نظر زمان، دامنه، محتوا و روش ها به موفقیت نوآوری کمک می کند. او همچنین بررسی می کند که چه موانعی بر سر راه مشارکت مشتری در عملکرد عملیاتی وجود دارد. نویسنده پیشنهادهای متعددی را در مورد اینکه چگونه می توان بر این موانع غلبه کرد و چگونه می توان گفت و گوی سازنده ای بین تولید کنندگان و مشتریان برقرار کرد، ارائه می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Erfolg auf dem Markt ist nur den Produktinnovationen beschieden, die den Anforderungen der Kunden entsprechen. Deshalb gilt es, schon frühzeitig den Kontakt mit den Kunden aufzunehmen und alle Entwicklungsaktivitäten auf ihre Bedürfnisse auszurichten.

Sybille V. Reichart gibt einen Überblick über theoretische Konzepte zum Verlauf von Produktinnovationen und analysiert die Rolle der Kunden. Auf der Basis einer umfangreichen empirischen Untersuchung in einem weltweit tätigen Konzern zeigt sie, welche Gestaltung des Kontakts mit dem Kunden hinsichtlich Zeitpunkt, Umfang, Inhalt und Methoden zum Innovationserfolg beiträgt. Zudem untersucht sie, welche Barrieren in der betrieblichen Praxis der Einbindung von Kunden entgegenstehen. Die Autorin präsentiert zahlreiche Vorschläge, wie diese Barrieren überwunden werden können und wie ein produktiver Dialog zwischen Hersteller und Kunden etabliert werden kann.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XXVIII
Einführung....Pages 1-6
Fragestellung und Abgrenzung....Pages 7-9
Begriffe und Konzepte....Pages 10-26
Theoretische Konzepte für das Verständnis der Kundeneinbindung....Pages 27-85
Empirische Ergebnisse zur Kundeneinbindung....Pages 86-111
Ein Modell der Einbindung von Kunden in den Innovationsprozess....Pages 112-134
Empirische Untersuchung der Kundeneinbindung....Pages 135-273
Resümee....Pages 274-286
Back Matter....Pages 287-343




نظرات کاربران