دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Heiko Kay Xander (auth.)
سری: Betriebswirtschaftslehre für Technologie und Innovation 43
ISBN (شابک) : 9783824477906, 9783322814814
ناشر: Deutscher Universitätsverlag
سال نشر: 2003
تعداد صفحات: 334
زبان: German
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 9 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب استراتژی های آمیخته بازاریابی در بازارهای متمایز از نظر محیطی: شبیه سازی به کمک رایانه و بهینه سازی مدل انتشار چرخه زندگی: است
در صورت تبدیل فایل کتاب Marketing-Mix-Strategien in umweltfreundlich-differenzierten Märkten: Computergestützte Simulation und Optimierung eines lebenszyklusübergreifenden Diffusionsmodells به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب استراتژی های آمیخته بازاریابی در بازارهای متمایز از نظر محیطی: شبیه سازی به کمک رایانه و بهینه سازی مدل انتشار چرخه زندگی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
راه اندازی بازار محصولات جدید در بازارهای موجود نشان دهنده یک
مشکل تصمیم گیری پیچیده برای شرکت ها است که توسط عوامل
تأثیرگذار زیادی تعیین می شود. با توجه به رقابت ایجاد شده، به
ویژه تولید کنندگان محصولات دوستدار محیط زیست با مقاومت ها و
بازارهای متعددی مواجه هستند. موانع ورود، که غلبه بر آنها
مستلزم افزایش تلاشهای بازاریابی است.
هیکو کی زاندر موقعیتهای بازاری را تحلیل میکند که در آن
محصولات تازه معرفیشده مبتنی بر محیطزیست بر پیشنهادات رقیب
معمولی برتری دارند و چرا آنها شکست میخورند. مدل او ارتباط
زیست محیطی رفتار شرکت را از طریق یک دید جامع از تصمیمات شرکت
در هنگام معرفی محصولات جدید به تصویر می کشد و نه تنها فاز
بازار خالص، بلکه تمام مراحل بالادستی و پایین دستی را در چرخه
حیات یک نوآوری در نظر می گیرد. در یک شبیهسازی، او بررسی
میکند که چگونه میتوان از الگوریتم جستجوی تکاملی برای
استخراج بهینه قیمت، تبلیغات و استراتژیهای محصول برای
شرکتهای رقیب استفاده کرد و چگونه میتوان از نتایج برای
برنامهریزی استراتژیک بیشتر در شرکت خود استفاده کرد.
Die Markteinführung neuer Produkte in bereits bestehende
Märkte stellt für Unternehmen ein komplexes und von vielen
Einflussfaktoren determiniertes Entscheidungsproblem dar.
Insbesondere Hersteller umweltfreundlicher Produkte sind
angesichts der etablierten Konkurrenz mit zahlreichen
Widerständen und Markteintrittsbarrieren konfrontiert, deren
Überwindung einen verstärkten Marketingeinsatz
erfordert.
Heiko Kay Xander analysiert, in welchen Marktsituationen neu
eingeführte umweltorientierte Produkte sich gegen
herkömmliche Konkurrenzangebote durchsetzen bzw. warum sie
scheitern. Sein Modell bildet die Umweltrelevanz im
Unternehmensverhalten durch eine übergreifende Sichtweise der
Unternehmensentscheidungen bei der Einführung neuer Produkte
ab und berücksichtigt nicht nur die reine Marktphase, sondern
auch alle vor- und nachgelagerten Phasen im Lebenszyklus
einer Innovation. In einer Simulation untersucht er, wie mit
Hilfe eines evolutionären Suchalgorithmus optimale Preis-,
Werbe- und Produktstrategien für die konkurrierenden
Unternehmen abgeleitet und die Ergebnisse für die
weitergehende Strategieplanung im eigenen Unternehmen genutzt
werden können.
Front Matter....Pages I-XXIV
Einführung....Pages 1-7
Umweltorientierte Unternehmens- und Markteinführungsstrategien....Pages 8-60
Einführung neuer Produkte und Untersuchung ihrer Ausbreitung mit Hilfe von Diffusionsmodellen....Pages 61-101
Entwicklung eines Diffusionsmodells zur Ableitung von Markteinführungsund Marketing-Mix-Strategien für Anbieter auf einem umweltfreundlichdifferenzierten Konkurrenzmarkt....Pages 103-144
Methodische Grundlagen der Untersuchung....Pages 145-172
Simulationsstudie zur Ableitung optimaler Markteinführungs- und Marketing-Mix-Strategien für Anbieter auf einem umweltfreundlich-differenzierten Konkurrenzmarkt....Pages 173-283
Zusammenfassung....Pages 284-288
Back Matter....Pages 289-315