ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Marketing-Mix-Strategien in umweltfreundlich-differenzierten Märkten: Computergestützte Simulation und Optimierung eines lebenszyklusübergreifenden Diffusionsmodells

دانلود کتاب استراتژی های آمیخته بازاریابی در بازارهای متمایز از نظر محیطی: شبیه سازی به کمک رایانه و بهینه سازی مدل انتشار چرخه زندگی

Marketing-Mix-Strategien in umweltfreundlich-differenzierten Märkten: Computergestützte Simulation und Optimierung eines lebenszyklusübergreifenden Diffusionsmodells

مشخصات کتاب

Marketing-Mix-Strategien in umweltfreundlich-differenzierten Märkten: Computergestützte Simulation und Optimierung eines lebenszyklusübergreifenden Diffusionsmodells

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Betriebswirtschaftslehre für Technologie und Innovation 43 
ISBN (شابک) : 9783824477906, 9783322814814 
ناشر: Deutscher Universitätsverlag 
سال نشر: 2003 
تعداد صفحات: 334 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 9 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب استراتژی های آمیخته بازاریابی در بازارهای متمایز از نظر محیطی: شبیه سازی به کمک رایانه و بهینه سازی مدل انتشار چرخه زندگی: است



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 25


در صورت تبدیل فایل کتاب Marketing-Mix-Strategien in umweltfreundlich-differenzierten Märkten: Computergestützte Simulation und Optimierung eines lebenszyklusübergreifenden Diffusionsmodells به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب استراتژی های آمیخته بازاریابی در بازارهای متمایز از نظر محیطی: شبیه سازی به کمک رایانه و بهینه سازی مدل انتشار چرخه زندگی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب استراتژی های آمیخته بازاریابی در بازارهای متمایز از نظر محیطی: شبیه سازی به کمک رایانه و بهینه سازی مدل انتشار چرخه زندگی



راه اندازی بازار محصولات جدید در بازارهای موجود نشان دهنده یک مشکل تصمیم گیری پیچیده برای شرکت ها است که توسط عوامل تأثیرگذار زیادی تعیین می شود. با توجه به رقابت ایجاد شده، به ویژه تولید کنندگان محصولات دوستدار محیط زیست با مقاومت ها و بازارهای متعددی مواجه هستند. موانع ورود، که غلبه بر آنها مستلزم افزایش تلاش‌های بازاریابی است.

هیکو کی زاندر موقعیت‌های بازاری را تحلیل می‌کند که در آن محصولات تازه معرفی‌شده مبتنی بر محیط‌زیست بر پیشنهادات رقیب معمولی برتری دارند و چرا آنها شکست می‌خورند. مدل او ارتباط زیست محیطی رفتار شرکت را از طریق یک دید جامع از تصمیمات شرکت در هنگام معرفی محصولات جدید به تصویر می کشد و نه تنها فاز بازار خالص، بلکه تمام مراحل بالادستی و پایین دستی را در چرخه حیات یک نوآوری در نظر می گیرد. در یک شبیه‌سازی، او بررسی می‌کند که چگونه می‌توان از الگوریتم جستجوی تکاملی برای استخراج بهینه قیمت، تبلیغات و استراتژی‌های محصول برای شرکت‌های رقیب استفاده کرد و چگونه می‌توان از نتایج برای برنامه‌ریزی استراتژیک بیشتر در شرکت خود استفاده کرد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Die Markteinführung neuer Produkte in bereits bestehende Märkte stellt für Unternehmen ein komplexes und von vielen Einflussfaktoren determiniertes Entscheidungsproblem dar. Insbesondere Hersteller umweltfreundlicher Produkte sind angesichts der etablierten Konkurrenz mit zahlreichen Widerständen und Markteintrittsbarrieren konfrontiert, deren Überwindung einen verstärkten Marketingeinsatz erfordert.

Heiko Kay Xander analysiert, in welchen Marktsituationen neu eingeführte umweltorientierte Produkte sich gegen herkömmliche Konkurrenzangebote durchsetzen bzw. warum sie scheitern. Sein Modell bildet die Umweltrelevanz im Unternehmensverhalten durch eine übergreifende Sichtweise der Unternehmensentscheidungen bei der Einführung neuer Produkte ab und berücksichtigt nicht nur die reine Marktphase, sondern auch alle vor- und nachgelagerten Phasen im Lebenszyklus einer Innovation. In einer Simulation untersucht er, wie mit Hilfe eines evolutionären Suchalgorithmus optimale Preis-, Werbe- und Produktstrategien für die konkurrierenden Unternehmen abgeleitet und die Ergebnisse für die weitergehende Strategieplanung im eigenen Unternehmen genutzt werden können.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XXIV
Einführung....Pages 1-7
Umweltorientierte Unternehmens- und Markteinführungsstrategien....Pages 8-60
Einführung neuer Produkte und Untersuchung ihrer Ausbreitung mit Hilfe von Diffusionsmodellen....Pages 61-101
Entwicklung eines Diffusionsmodells zur Ableitung von Markteinführungsund Marketing-Mix-Strategien für Anbieter auf einem umweltfreundlichdifferenzierten Konkurrenzmarkt....Pages 103-144
Methodische Grundlagen der Untersuchung....Pages 145-172
Simulationsstudie zur Ableitung optimaler Markteinführungs- und Marketing-Mix-Strategien für Anbieter auf einem umweltfreundlich-differenzierten Konkurrenzmarkt....Pages 173-283
Zusammenfassung....Pages 284-288
Back Matter....Pages 289-315




نظرات کاربران