دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Christoph Burmann (auth.)
سری: nbf neue betriebswirtschaftliche forschung 292
ISBN (شابک) : 9783824490820, 9783322819840
ناشر: Deutscher Universitätsverlag
سال نشر: 2003
تعداد صفحات: 450
زبان: German
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 10 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب انعطاف پذیری استراتژیک و تغییر استراتژی به عنوان عوامل تعیین کننده ارزش شرکت: امور مالی/سرمایه گذاری/بانکداری، مدیریت/کسب و کار برای حرفه ای ها
در صورت تبدیل فایل کتاب Strategische Flexibilität und Strategiewechsel als Determinanten des Unternehmenswertes به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب انعطاف پذیری استراتژیک و تغییر استراتژی به عنوان عوامل تعیین کننده ارزش شرکت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
در پس زمینه توسعه آشفته و ناپیوسته بسیاری از بازارها، انعطاف
پذیری استراتژیک یک شرکت به کانون توجه مدیریت تبدیل شده است.
شرکتهایی با درجه بالایی از انعطافپذیری استراتژیک موفق
میشوند با موفقیت بازارهای در حال رشد جدیدی را باز کنند و در
عین حال از پتانسیل فروش در بازارهای سنتی خود به طور مؤثر
بهرهبرداری کنند. ورود به بازارهای جدید اغلب مستلزم تغییرات
جامع در استراتژی است که به نوبه خود مستلزم انعطاف پذیری
استراتژیک کافی است.
از دیدگاه تئوری منابع و دانش، کریستف برمن ابتدا چگونگی
دستیابی به انعطاف پذیری استراتژیک را بررسی می کند و سپس
چگونگی انعطاف پذیری و تغییر استراتژیک را بررسی می کند.
استراتژی بر ارزش بازار شرکت های بورسی تأثیر می گذارد. برای
این منظور، یک مطالعه تجربی جامع بر روی 145 شرکت از Neuer
Markt و MDAX در حال انجام است.
Vor dem Hintergrund der zunehmend turbulenten und
diskontinuierlichen Entwicklung vieler Märkte ist die
strategische Flexibilität eines Unternehmens in den
Mittelpunkt des Managementinteresses gerückt. Unternehmen mit
hoher strategischer Flexibilität schaffen es, neue
Wachstumsmärkte erfolgreich zu erschließen und gleichzeitig
die Absatzpotenziale in ihren angestammten Märkten effizient
auszuschöpfen. Der Eintritt in neue Märkte erfordert dabei
oft umfassende Strategieveränderungen, die wiederum eine
ausreichende strategische Flexibilität voraussetzen.
Aus ressourcen- und wissenstheoretischer Sicht untersucht
Christoph Burmann zunächst, wie strategische Flexibilität
erreicht werden kann, und überprüft anschließend, wie sich
strategische Flexibilität und Strategiewechsel auf den
Marktwert börsennotierter Unternehmen auswirken. Hierzu wird
eine umfassende empirische Untersuchung bei 145 Unternehmen
vom Neuen Markt und aus dem MDAX durchgeführt.
Front Matter....Pages I-XXIII
Strategische Flexibilität und Strategiewechsel als Herausforderungen an die Unternehmensführung....Pages 1-40
Flexibilität als Gegenstand der betriebswirtschaftlichen Forschung....Pages 40-77
Ausschöpfung strategischer Handlungspotentiale durch Strategiewechsel....Pages 78-139
Ressourcentheoretische Konzeptionalisierung strategischer Flexibilität....Pages 139-280
Empirische Untersuchung zum Einfluß strategischer Flexibilität und Strategiewechsel auf den Unternehmenswert....Pages 281-363
Zusammenfassung und Implikationen der Untersuchung....Pages 363-381
Anhang....Pages 382-390
Literaturverzeichnis....Pages 391-428
Back Matter....Pages 429-431