ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Wertorientierte Management-Incentivesysteme auf Basis interner Wertkennzahlen

دانلود کتاب سیستم های انگیزشی مدیریت ارزش گرا بر اساس ارقام کلیدی داخلی

Wertorientierte Management-Incentivesysteme auf Basis interner Wertkennzahlen

مشخصات کتاب

Wertorientierte Management-Incentivesysteme auf Basis interner Wertkennzahlen

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Forum Marketing 
ISBN (شابک) : 9783824477609, 9783322914460 
ناشر: Deutscher Universitätsverlag 
سال نشر: 2003 
تعداد صفحات: 416 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 10 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 49,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب سیستم های انگیزشی مدیریت ارزش گرا بر اساس ارقام کلیدی داخلی: مدیریت/کسب و کار برای حرفه ای ها



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Wertorientierte Management-Incentivesysteme auf Basis interner Wertkennzahlen به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب سیستم های انگیزشی مدیریت ارزش گرا بر اساس ارقام کلیدی داخلی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب سیستم های انگیزشی مدیریت ارزش گرا بر اساس ارقام کلیدی داخلی



جهت گیری مدیریت به سمت توسعه ارزش از دیدگاه سهامداران قبلاً بارها در تحقیقات، تدریس و عمل مورد بحث قرار گرفته است. با این حال، پیاده‌سازی مدیریت ارزش و به‌ویژه ادغام مداوم سیستم‌های تشویقی در عمل هنوز خیلی پیشرفت نکرده است.

فرانک جی پلاسکه در حال توسعه یک سیستم انگیزشی مبتنی بر ارزش است که امکان پاداش دادن به مدیران اجرایی را فراهم می‌کند. در شاخص های کلیدی عملکرد داخلی او بر اساس یک نوع ایده‌آل نظری، یک نوع واقعی قابل اجرا را استخراج می‌کند و پیشنهادهای ملموسی برای اجرای آن در عمل تجاری ارائه می‌کند. هسته اصلی مدل عملی یک بانک پاداش است که در آن ارقام کلیدی داخلی با ایجاد ارزش از طریق توابع مختلف پس‌انداز و پرداخت مرتبط هستند. مدل را می توان بر اساس مشخصات شرکت یا صنعت تنظیم کرد. با هموارسازی نوسانات سالانه، مشوق هایی برای افزایش بلندمدت ارزش تعیین می شود. بنابراین، دستیابی به اهداف استراتژیک پاداش دارد و نه بهینه سازی کوتاه مدت. با توجه به تمرکز بر ارقام کلیدی داخلی، این مدل می تواند هم برای واحدهای تجاری شرکت های پذیرفته شده در بورس و هم برای شرکت های غیر بورسی مورد استفاده قرار گیرد.
در سپتامبر 2002، این اثر ششمین جایزه Schmalenbach را برای کار عالی مدیریت تجاری دریافت کرد.< /p>


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Die Orientierung des Managements an der Wertentwicklung aus Sicht der Shareholder wurde bereits vielfach in Forschung, Lehre und Praxis diskutiert. Allerdings ist die Umsetzung von Wertmanagement und insbesondere die konsequente Integration von Anreizsystemen in der Praxis noch nicht weit fortgeschritten.

Frank J. Plaschke entwickelt ein wertbasiertes Anreizsystem, das es ermöglicht, Führungskräfte auf Grundlage interner Wertkennzahlen leistungsgerecht zu vergüten. Ausgehend von einem theoretischen Idealtypus leitet er einen anwendbaren Realtypus ab und liefert konkrete Vorschläge für dessen Umsetzung in der unternehmerischen Praxis. Kernstück des Praxismodells ist eine Bonusbank, in der über unterschiedliche Anspar- und Auszahlungsfunktionen interne Kennzahlen mit Wertschaffung verbunden werden. Dabei kann das Modell auf die Besonderheiten des Unternehmens oder der Industrie eingestellt werden. Durch die Glättung von Jahresschwankungen werden Anreize zu langfristiger Wertsteigerung gesetzt. Somit wird das Erreichen strategischer Ziele belohnt und nicht die kurzfristige Optimierung. Durch den Fokus auf interne Kennzahlen ist das Modell sowohl anwendbar für Geschäftseinheiten börsennotierter Unternehmen als auch für nicht-börsennotierte Unternehmen.
Das Werk wurde im September 2002 mit dem 6. Schmalenbach-Preis für hervorragende betriebswirtschaftliche Arbeiten ausgezeichnet.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XXIII
Einleitung....Pages 1-15
Definitorische und theoretische Grundlagen wertorientierter Management-Incentivesysteme....Pages 17-61
Konzeptioneller Rahmen zur Beurteilung wertorientierter Management-Incentivesysteme....Pages 63-111
Grundsätzliche Eignung von Kennzahlen für wertorientierte Management-Incentivesysteme....Pages 113-198
Konkrete Ausgestaltung wertorientierter Management-Incentivesysteme auf Basis interner Wertkennzahlen....Pages 199-329
Zusammenfassung....Pages 331-334
Back Matter....Pages 335-399




نظرات کاربران