ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Erfolg von Dienstleistungsnetzwerken: Ein Netzwerkmarketingansatz

دانلود کتاب موفقیت شبکه های خدماتی: یک رویکرد بازاریابی شبکه ای

Erfolg von Dienstleistungsnetzwerken: Ein Netzwerkmarketingansatz

مشخصات کتاب

Erfolg von Dienstleistungsnetzwerken: Ein Netzwerkmarketingansatz

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Unternehmenskooperation und Netzwerkmanagement 
ISBN (شابک) : 9783824479672, 9783322816368 
ناشر: Deutscher Universitätsverlag 
سال نشر: 2003 
تعداد صفحات: 324 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 10 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب موفقیت شبکه های خدماتی: یک رویکرد بازاریابی شبکه ای: بازار یابی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Erfolg von Dienstleistungsnetzwerken: Ein Netzwerkmarketingansatz به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب موفقیت شبکه های خدماتی: یک رویکرد بازاریابی شبکه ای نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب موفقیت شبکه های خدماتی: یک رویکرد بازاریابی شبکه ای



ویژگی های اصلی بخش سوم در آلمان نرخ رشد بالا و رقابت شدید است. بنابراین، ارائه دهندگان خدماتی که می خواهند موفقیت خود را تضمین کنند، باید با ارائه خدمات نوآورانه و مشتری مدار از فرصت های رشد استفاده کنند و در عین حال از ارائه خدمات کارآمد اطمینان حاصل کنند.

Heiner Evanschitzky تحقیق جامعی در مورد موفقیت شبکه های خدمات ارائه می دهد که او آن را شکل امیدوارکننده ای از هماهنگی فعالیت های اقتصادی معرفی می کند، زیرا آنها می توانند به طور انعطاف پذیر به تغییرات محیطی با پیشنهادات خدمات فردی واکنش نشان دهند و مزایای هزینه را از طریق تخصص پیدا کنند. . نویسنده مهم ترین رویکردهای نظری برای توضیح مزیت های رقابتی پایدار را در چارچوب بازاریابی شبکه ای ادغام می کند و بنابراین نظریه بازاریابی را با ساختاری جدید گسترش می دهد. یک مطالعه تجربی و نکاتی برای بهبود رقابت در عمل کار را کامل می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Wesentliche Kennzeichen des Tertiären Sektors in Deutschland sind hohe Wachstumsraten und intensiver Wettbewerb. Dienstleistungsanbieter, die ihren Erfolg sichern wollen, müssen daher Wachstumschancen durch das Anbieten innovativer, kundenorientierter Leistungen nutzen und gleichzeitig für eine effiziente Leistungserstellung sorgen.

Heiner Evanschitzky präsentiert eine umfassende Untersuchung des Erfolgs von Dienstleistungsnetzwerken, die er als vielversprechende Koordinationsform wirtschaftlicher Aktivitäten identifiziert, denn sie können flexibel mit individuellen Leistungsangeboten auf Umweltveränderungen reagieren und durch Spezialisierung Kostenvorteile realisieren. Der Autor integriert die wichtigsten Theorieansätze zur Erklärung nachhaltiger Wettbewerbsvorteile in den Rahmen des Netzwerkmarketings und erweitert so die Marketingtheorie um ein neues Konstrukt. Eine empirische Untersuchung und Anhaltspunkte zur Verbesserung der Wettbewerbsfähigkeit für die Praxis runden die Arbeit ab.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XXIV
Einleitung und Problemstellung....Pages 1-8
Dienstleistungsnetzwerke als Analyseobjekt....Pages 9-52
Konzeptionelle Grundlagen zur Messung des Erfolgs in Dienstleistungsnetzwerken....Pages 53-175
Methodische Grundlagen und empirische Ergebnisse....Pages 177-235
Schlussbetrachtung....Pages 237-243
Back Matter....Pages 245-307




نظرات کاربران