ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Multi-Channel-Retailing: Verhaltenswissenschaftliche Analyse der Wirkung von Mehrkanalsystemen im Handel

دانلود کتاب خرده فروشی چند کانال: تجزیه و تحلیل رفتاری از اثرات سیستم های چند کانال در خرده فروشی

Multi-Channel-Retailing: Verhaltenswissenschaftliche Analyse der Wirkung von Mehrkanalsystemen im Handel

مشخصات کتاب

Multi-Channel-Retailing: Verhaltenswissenschaftliche Analyse der Wirkung von Mehrkanalsystemen im Handel

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Forschungsgruppe Konsum und Verhalten 
ISBN (شابک) : 9783824477692, 9783322814630 
ناشر: Deutscher Universitätsverlag 
سال نشر: 2003 
تعداد صفحات: 427 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 14 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب خرده فروشی چند کانال: تجزیه و تحلیل رفتاری از اثرات سیستم های چند کانال در خرده فروشی: بازاریابی، فروش/توزیع/مرکز تماس/خدمات مشتری



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 3


در صورت تبدیل فایل کتاب Multi-Channel-Retailing: Verhaltenswissenschaftliche Analyse der Wirkung von Mehrkanalsystemen im Handel به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب خرده فروشی چند کانال: تجزیه و تحلیل رفتاری از اثرات سیستم های چند کانال در خرده فروشی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب خرده فروشی چند کانال: تجزیه و تحلیل رفتاری از اثرات سیستم های چند کانال در خرده فروشی



استفاده از سیستم‌های چند کاناله به‌عنوان شکلی از سیاست فروش و توزیع، سنت طولانی در شرکت‌های خرده‌فروشی دارد. با این حال، در سال‌های اخیر، علاقه به خرده‌فروشی چند کانالی به‌دلیل پیشرفت‌های فناوری جدید و اهمیت روزافزون اینترنت به‌طور قابل‌توجهی افزایش یافته است.

هانا شرام-کلاین تأثیرات سیستم‌های چند کانالی را بر رفتار مصرف‌کننده فردی تحلیل می‌کند. . برای این منظور، او در حال توسعه یک مدل تاثیر پیچیده به معنای رویکرد تاییدی- توضیحی است که با کمک یک مطالعه تجربی در مقیاس بزرگ آن را بررسی می‌کند. به نظر می رسد که سیستم های چند کانالی می توانند به عنوان یک استراتژی برای افزایش "سهم مشتری" در هنگام تأکید بر شباهت و سازگاری در طراحی استفاده شوند و تأثیر مثبتی بر رفتار و وفاداری مشتری دارند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Der Einsatz von Multi-Channel-Systemen als Erscheinungsform der Vertriebs- bzw. Distributionspolitik hat in Handelsunternehmen eine lange Tradition. In den letzten Jahren hat das Interesse am Multi-Channel-Retailing jedoch auf Grund neuer technologischer Entwicklungen und des Bedeutungsgewinns des Internets erheblich zugenommen.

Hanna Schramm-Klein analysiert die Wirkungen von Multi-Channel-Systemen auf das individuelle Konsumentenverhalten. Dazu entwickelt sie im Sinne eines konfirmatorisch-explikativen Ansatzes ein komplexes Wirkungsmodell, das sie mithilfe einer großzahligen empirischen Untersuchung überprüft. Es zeigt sich, dass Multi-Channel-Systeme bei Betonung von Ähnlichkeit und Konsistenz in der Ausgestaltung als Strategie zur Steigerung des "Share of Customer" eingesetzt werden können und dass sie sich positiv auf Kundenverhalten und -bindung auswirken.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XXVIII
Einführung....Pages 1-5
Begrifflich-konzeptionelle Grundlagen....Pages 6-46
Konzeptualisierung eines Erklärungsmodells zur Wirkung von Multi-Channel-Systemen im Handel....Pages 47-179
Empirische Untersuchung zur Wirkung von Multi-Channel-Systemen im Handel....Pages 180-325
Zusammenfassung und Implikationen für Theorie und Praxis....Pages 326-341
Back Matter....Pages 343-403




نظرات کاربران