دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Hanna Schramm-Klein (auth.)
سری: Forschungsgruppe Konsum und Verhalten
ISBN (شابک) : 9783824477692, 9783322814630
ناشر: Deutscher Universitätsverlag
سال نشر: 2003
تعداد صفحات: 427
زبان: German
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 14 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب خرده فروشی چند کانال: تجزیه و تحلیل رفتاری از اثرات سیستم های چند کانال در خرده فروشی: بازاریابی، فروش/توزیع/مرکز تماس/خدمات مشتری
در صورت تبدیل فایل کتاب Multi-Channel-Retailing: Verhaltenswissenschaftliche Analyse der Wirkung von Mehrkanalsystemen im Handel به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب خرده فروشی چند کانال: تجزیه و تحلیل رفتاری از اثرات سیستم های چند کانال در خرده فروشی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
استفاده از سیستمهای چند کاناله بهعنوان شکلی از سیاست فروش و
توزیع، سنت طولانی در شرکتهای خردهفروشی دارد. با این حال، در
سالهای اخیر، علاقه به خردهفروشی چند کانالی بهدلیل
پیشرفتهای فناوری جدید و اهمیت روزافزون اینترنت بهطور
قابلتوجهی افزایش یافته است.
هانا شرام-کلاین تأثیرات سیستمهای چند کانالی را بر رفتار
مصرفکننده فردی تحلیل میکند. . برای این منظور، او در حال
توسعه یک مدل تاثیر پیچیده به معنای رویکرد تاییدی- توضیحی است
که با کمک یک مطالعه تجربی در مقیاس بزرگ آن را بررسی میکند.
به نظر می رسد که سیستم های چند کانالی می توانند به عنوان یک
استراتژی برای افزایش "سهم مشتری" در هنگام تأکید بر شباهت و
سازگاری در طراحی استفاده شوند و تأثیر مثبتی بر رفتار و
وفاداری مشتری دارند.
Der Einsatz von Multi-Channel-Systemen als Erscheinungsform
der Vertriebs- bzw. Distributionspolitik hat in
Handelsunternehmen eine lange Tradition. In den letzten
Jahren hat das Interesse am Multi-Channel-Retailing jedoch
auf Grund neuer technologischer Entwicklungen und des
Bedeutungsgewinns des Internets erheblich zugenommen.
Hanna Schramm-Klein analysiert die Wirkungen von
Multi-Channel-Systemen auf das individuelle
Konsumentenverhalten. Dazu entwickelt sie im Sinne eines
konfirmatorisch-explikativen Ansatzes ein komplexes
Wirkungsmodell, das sie mithilfe einer großzahligen
empirischen Untersuchung überprüft. Es zeigt sich, dass
Multi-Channel-Systeme bei Betonung von Ähnlichkeit und
Konsistenz in der Ausgestaltung als Strategie zur Steigerung
des "Share of Customer" eingesetzt werden können und dass sie
sich positiv auf Kundenverhalten und -bindung
auswirken.
Front Matter....Pages I-XXVIII
Einführung....Pages 1-5
Begrifflich-konzeptionelle Grundlagen....Pages 6-46
Konzeptualisierung eines Erklärungsmodells zur Wirkung von Multi-Channel-Systemen im Handel....Pages 47-179
Empirische Untersuchung zur Wirkung von Multi-Channel-Systemen im Handel....Pages 180-325
Zusammenfassung und Implikationen für Theorie und Praxis....Pages 326-341
Back Matter....Pages 343-403