ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Governing Knowledge-Processes

دانلود کتاب حاکم بر فرایندهای دانش

Governing Knowledge-Processes

مشخصات کتاب

Governing Knowledge-Processes

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , ,   
سری: Management International Review 3 
ISBN (شابک) : 9783409124942, 9783322902320 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 2003 
تعداد صفحات: 175 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 41,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب حاکم بر فرایندهای دانش: اقتصاد سلامت، مدیریت/کسب و کار برای حرفه ای ها



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Governing Knowledge-Processes به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب حاکم بر فرایندهای دانش نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب حاکم بر فرایندهای دانش



پیشنهاد. معیارهای کلیدی برای گنجاندن شامل ترکیب صحیحی از مفهوم سازی و مبنای تجربی در پاسخ به سؤالات بالا بود. پیتر جی. باکلی و مارتین جی. کارتر در مقاله خود با عنوان «بر اشتراک گذاری دانش حاکم در شرکت های چند ملیتی» به بررسی فرآیندهای اشتراک دانش در چهار شرکت چند ملیتی بریتانیا می پردازند. یک چالش کلیدی طراحی معماری های حاکمیتی است به طوری که استراتژی کاربردی (استفاده از یک مجموعه معین از دانش) و استراتژی کشف (ترکیب های جدید دانش) از طریق اشتراک دانش پشتیبانی شوند. یک مبادله کلیدی در اینجا بین یکپارچه سازی و تقسیم دارایی های دانش حاصل می شود، به موجب آن افزایش پارتیشن بندی اشتراک دانش محلی را تسهیل می کند اما یکپارچگی جهانی را پیچیده می کند. علاوه بر این، مکانیسم های هماهنگی به کار گرفته شده در حاکمیت اشتراک دانش ممکن است به صورت متمرکز یا غیرمتمرکز سازماندهی شوند، به موجب آن سازمان مرکزی ممکن است منجر به از دست دادن دانش و بار مدیریتی شود در حالی که سازمان غیرمتمرکز ممکن است منجر به از دست دادن کنترل شود. یک احتمال مهم در حل این مشکلات حاکمیتی، میزان پیروی شرکت ها از استراتژی های کاربردی و کشف است. علاوه بر این، نویسندگان توصیه می‌کنند که از نزدیک سیستم‌های تشویقی را با تلاش‌ها برای به اشتراک گذاشتن دانش از جمله انگیزه‌ها و پاداش‌های فردی ادغام کنند. جولیان برکینشاو و کارل اف. فی سازمان تحقیق و توسعه در شرکت های بزرگ چند ملیتی را در نمونه ای از 107 شرکت مستقر در بریتانیا و سوئد بررسی می کنند. چالش کلیدی که در این مقاله به آن پرداخته می شود این است که چگونه ایجاد دانش کنترل می شود و چگونه بر عملکرد تحقیق و توسعه تأثیر می گذارد. چندین مبادله به دست می آید. ابتدا، مرکز مرکزی در مقابل


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

lication. Key criteria for inclusion included a sound combination of conceptuali­ zation and empirical grounding in response to the questions above. Peter J. Buckley and Martin J. Carter in their paper Governing Knowledge Sharing in Multinational Enterprises examines knowledge-sharing processes in four UK MNCs. A key challenge is to design governance architectures so that application strategy (uses of a given portfolio of knowledge) and discovery strategy (new combinations of knowledge) can be supported through knowledge sharing. A key trade-off obtains here between integration and partitioning of knowledge assets, whereby increased partitioning facilitates local knowledge sharing but complicates global integration. In addition, coordination mechanisms employed in the governance of knowledge sharing may be organized centrally or decentrally, whereby central organization may lead to knowledge loss and managerial overload while decentral organization may lead to loss of control. An important contingency in resolving these governance problems is the extent to which firms follow application and discovery strategies. In addition, the authors recommend to closely integrate incentive systems with attempts for knowledge sharing including individual incentives and rewards. Julian Birkinshaw and Carl F. Fey examine the Organization of Research and Development in Large Multinational Firms in a sample of 107 firms based in the UK and Sweden. The key challenge addressed in this paper is how knowledge creation is governed and how this impacts R&D performance. Several trade-offs obtain. First, headquarter centred vs.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages N3-2
Guest Editors’ Introduction....Pages 3-6
Governing Knowledge Sharing in Multinational Enterprises....Pages 7-25
Organization of Research and Development in Large Multinational Firms....Pages 27-46
Governance of Knowledge-teams in the MNC: The Case of HeidelbergCement....Pages 47-67
Knowledge Transfer Performance of Multinational Companies....Pages 69-90
Knowledge Search and Governance Choice: International Joint Ventures in the People’s Republic of China....Pages 91-109
Knowledge Acquisition and Knowledge Enablers in International Joint Ventures and their Foreign Parents....Pages 111-129
Adaptation of Know-how for Cross-border Transfer....Pages 131-150
Multinational Enterprises and Clusters: An Organizing Framework....Pages 151-169
Back Matter....Pages 170-173




نظرات کاربران