ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Intelligent Support Systems for Marketing Decisions

دانلود کتاب سیستم های پشتیبانی هوشمند برای تصمیمات بازاریابی

Intelligent Support Systems for Marketing Decisions

مشخصات کتاب

Intelligent Support Systems for Marketing Decisions

ویرایش: Softcover reprint of the original 1st ed. 2003 
نویسندگان: ,   
سری: International Series in Operations Research & Management Science 54 
ISBN (شابک) : 9781461354154, 9781461511472 
ناشر: Springer US 
سال نشر: 2003 
تعداد صفحات: 516 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 15 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 39,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 3


در صورت تبدیل فایل کتاب Intelligent Support Systems for Marketing Decisions به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب سیستم های پشتیبانی هوشمند برای تصمیمات بازاریابی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب سیستم های پشتیبانی هوشمند برای تصمیمات بازاریابی



سیستم‌های پشتیبانی هوشمند برای تصمیمات بازاریابی توسعه محصول جدید، استراتژی‌های نفوذ در بازار و سایر تصمیمات بازاریابی را با استفاده از ترکیبی از روش‌ها، از جمله سیستم‌های پشتیبانی تصمیم (DSS)، هوش مصنوعی در بازاریابی و تجزیه و تحلیل چند معیاره بررسی می‌کند. . نویسندگان به طور سیستماتیک استفاده و اجرای این روش ها را در تصمیم گیری های بازاریابی استراتژیک بررسی می کنند.

قسمت اول مفاهیم اساسی تجزیه و تحلیل چند معیاره در برابر تصمیمات بازاریابی و در موقعیت های توسعه محصول جدید را مورد بحث قرار می دهد. بخش دوم مفاهیم اساسی در زمینه های سیستم های اطلاعاتی، سیستم های پشتیبانی تصمیم و روش های پشتیبانی تصمیم گیری هوشمند را ارائه می کند. علاوه بر این، دسته‌های تخصصی DSS (DSS چند معیاره، DSS مبتنی بر وب، DSS گروهی، DSS فضایی) از نظر ویژگی‌های کلیدی و استفاده فعلی در برنامه‌های بازاریابی مورد بحث قرار می‌گیرند. بخش سوم IDSS و یک روش چند معیاره برای توسعه محصول جدید را ارائه می دهد. فصل های بعدی یک استراتژی توسعه ای برای تجزیه و تحلیل، طراحی و پیاده سازی یک سیستم پشتیبانی تصمیم گیری بازاریابی هوشمند ارائه می دهد. بحث پیاده سازی با یک مثال واقعی از روش ها و سیستم در حال استفاده نشان داده شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Intelligent Support Systems for Marketing Decisions examines new product development, market penetration strategies, and other marketing decisions utilizing a confluence of methods, including Decision Support Systems (DSS), Artificial Intelligence in Marketing and Multicriteria Analysis. The authors systematically examine the use and implementation of these methodologies in making strategic marketing decisions.

Part I discusses the basic concepts of multicriteria analysis vis-� -vis marketing decisions and in new product development situations. Part II presents basic concepts from the fields of Information Systems, Decision Support Systems, and Intelligent Decision Support Methods. In addition, specialized categories of DSS (multicriteria DSS, web-based DSS, group DSS, spatial DSS) are discussed in terms of their key features and current use in marketing applications. Part III presents IDSS and a multicriteria methodology for new product development. Further chapters present a developmental strategy for analyzing, designing, and implementing an Intelligent Marketing Decision Support System. The implementation discussion is illustrated with a real-world example of the methods and system in use.



فهرست مطالب


Content:
Front Matter....Pages i-ix
Front Matter....Pages 1-1
Decision analysis and support....Pages 3-20
The structure of marketing decisions....Pages 21-59
Strategic Marketing Decisions....Pages 61-82
Front Matter....Pages 83-83
Information Systems....Pages 85-110
Decision Support Systems....Pages 111-169
Advanced Decision Support Systems....Pages 171-220
Intelligent Decision Support Methods....Pages 221-272
Intelligent Decision Support Systems in Marketing....Pages 273-336
Front Matter....Pages 337-337
New Product Development Methodology....Pages 339-366
Analysis and Design of MARKEX....Pages 367-402
Applications in Marketing....Pages 403-421
Back Matter....Pages 423-514




نظرات کاربران