ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Knowledge Management: Concepts and Best Practices

دانلود کتاب مدیریت دانش: مفاهیم و بهترین شیوه ها

Knowledge Management: Concepts and Best Practices

مشخصات کتاب

Knowledge Management: Concepts and Best Practices

ویرایش: 2 
نویسندگان: , , , , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783642055980, 9783540247784 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2003 
تعداد صفحات: 407 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 10 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت دانش: مفاهیم و بهترین شیوه ها: مدیریت/کسب و کار برای حرفه ای ها، سازمان/برنامه ریزی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Knowledge Management: Concepts and Best Practices به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت دانش: مفاهیم و بهترین شیوه ها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت دانش: مفاهیم و بهترین شیوه ها



توسط لیف ادوینسون، استاد دانشگاه سرمایه فکری لوند لوند، سوئد در بازاری که مشخصه آن اهمیت فزاینده ذخایر نامشهود و دانش است، همانطور که نه تنها در اروپا امروز داریم، بلکه بیشتر و بیشتر آشکار شده است که مدیریت دانش و مدیریت سرمایه فکری چقدر اهمیت پیدا کرده است. برخی از ما که چند دهه پیش این سفرهای اکتشافی دانش را آغاز کرده‌ایم، شاید می‌توانستیم بفهمیم که این موضوع چقدر سریع باید اهمیت پیدا کند. امروزه تقریباً در دستور کار همه مدیران اجرایی است. زمان، زمینه و محتوای جامع این ویرایش دوم نمی توانست بهتر از این باشد. در این ویرایش دوم، نویسندگان مرور کلی خود را با مطالعات موردی و حقایقی که آنچه را که ما به طور شهودی می‌دانستیم تأیید می‌کنند، گسترش داده‌اند. دانش و چیزهای نامشهود یک موضوع استراتژیک برتر هستند. اگر سازمانی بخواهد رقابتی، پایدار و سودآور باشد، برای یک سازمان حیاتی است. بررسی جامع و بررسی و آزمایش تئوری ها با موارد واقعی، حقایق و مدل های زیادی را در اختیار خواننده قرار می دهد که چگونه مدیریت می تواند با بازدهی بسیار خوب در این زمینه سرمایه گذاری کند، در یک مورد با بازگشت سرمایه 200 درصد در یک سال! این یک کار بسیار گسترده در زمینه در حال رشد مدیریت دانش است. دستورالعمل های توسعه و استانداردهای در حال ظهور در حال حاضر قابل مشاهده است، به عنوان مثال. g. خطوط راهنمای دولت دانمارک در مورد گزارش IC یا انجمن تحلیلگران مالی نروژ.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

By Leif Edvinsson Professor of Intellectual Capital University of Lund Lund, Sweden In a marketplace, characterized by the growing importance of intangibles and knowledge, as we have not only in Europe today, it has become more and more evident how important knowledge management and Intellectual Capital manage­ ment has become. Some of us who started this knowledge exploration journeys some decades ago could perhaps realize how quickly this theme should become so important. Today it is on almost every executive's agenda. The timing, the context and the comprehensive content of this second edition could not have been better. In this second edition the authors have extended their overview with case studies and facts that confirm what we intuitively knew. Knowledge and intangibles are a top strategic issue. It is vital for an organization if it wants to be competitive, sus­ tainable and profitable. The solid overview and the holistic review and testing of the theories with real cases, gives the reader a lot of facts and models of how man­ agement could invest in this area with very good return, in one case with a return of investment of 200 % in one year! It is a very extensive work on the growing field of knowledge management. In its extension guidelines and emerging standards are already visible, as e. g. the guide­ lines from the Danish government on IC reporting or of the Norwegian Associa­ tion of Financial Analysts.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XXXI
Introduction....Pages 1-11
Front Matter....Pages 13-13
Business Process Oriented Knowledge Management....Pages 15-44
The Fraunhofer Knowledge Management Audit (FKM-Audit)....Pages 45-65
Motivation for Knowledge Management....Pages 66-91
Role Models, Human Resources and Strategy....Pages 92-113
Knowledge Management Tools....Pages 114-150
Intellectual Capital: Measuring Knowledge Management....Pages 151-175
Front Matter....Pages 177-177
Delphi Study on the Future of Knowledge Management — Overview of the Results....Pages 179-190
A Survey on Good Practices in Knowledge Management in European Companies....Pages 191-206
How German Companies Employ Knowledge Management. An OECD Survey on Usage, Motivations and Effects....Pages 207-221
Front Matter....Pages 223-223
Knowledge Management — Results of a Benchmarking Study....Pages 225-250
Knowledge Management: The Holistic Approach of Arthur D. Little, Inc.....Pages 251-261
The Aventis Approach to Knowledge Management: Locating Inhouse Expertise for Immediate Anytime, Anywhere Availability....Pages 262-272
Cultural Change Triggers Best Practice Sharing — British Aerospace plc.....Pages 273-282
Knowledge Management and Customer Orientation Hewlett Packard Austria....Pages 283-291
Knowledge Management in a Global Company — IBM Global Services....Pages 292-304
Open Minded Corporate Culture and Management Supports the Sharing of External and Internal Knowledge — Phonak....Pages 305-312
Sharing Process Knowledge in Production Environments — Roche Diagnostics — Laboratory Systems....Pages 313-320
KnowledgeSharing@MED — Enabling Knowledge Sharing by Turning Knowledge into Business....Pages 321-332
Front Matter....Pages 333-333
Building Communities....Pages 335-345
Back Matter....Pages 346-384




نظرات کاربران