ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Management wertvoller Beziehungen: Wie Unternehmen und ihre Businesspartner gewinnen

دانلود کتاب مدیریت روابط ارزشمند: چگونه شرکت ها و شرکای تجاری آنها برنده می شوند

Management wertvoller Beziehungen: Wie Unternehmen und ihre Businesspartner gewinnen

مشخصات کتاب

Management wertvoller Beziehungen: Wie Unternehmen und ihre Businesspartner gewinnen

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783409124287, 9783322845313 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 2003 
تعداد صفحات: 236 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 9 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 30,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت روابط ارزشمند: چگونه شرکت ها و شرکای تجاری آنها برنده می شوند: استراتژی کسب و کار/رهبری، مدیریت منابع انسانی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 3


در صورت تبدیل فایل کتاب Management wertvoller Beziehungen: Wie Unternehmen und ihre Businesspartner gewinnen به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت روابط ارزشمند: چگونه شرکت ها و شرکای تجاری آنها برنده می شوند نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت روابط ارزشمند: چگونه شرکت ها و شرکای تجاری آنها برنده می شوند



پروفسور دکتر Harald Geißler، Universität der Bundeswehr، هامبورگ، نزدیک به 20 سال است که دوره های آموزشی در زمینه توسعه مدیریت و پروژه های توسعه پرسنلی و سازمانی گسترده در شرکت های مختلف برگزار می کند. تمرکز تحقیقاتی او سازمان یادگیرنده است.
از تابستان 2003، توماس ساتلبرگر مدیر ارشد منابع انسانی در Continental AG، هانوفر بوده است. او پیش از این، رئیس بخش محصولات و خدمات هواپیمایی مسافربری لوفت هانزا بود. او ناشر و نویسنده نشریات متعدد است و یکی از مشهورترین مدیران پرسنلی در آلمان محسوب می شود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Prof. Dr. Harald Geißler, Universität der Bundeswehr, Hamburg, führt seit knapp 20 Jahren Trainings im Bereich der Führungskräfteentwicklung und umfangreiche Personal- und Organsiationsentwicklungsprojekte in verschiedenen Unternehmen durch. Sein Forschungsschwerpunkt ist die lernende Organsation.
Thomas Sattelberger ist seit Sommer 2003 Personalvorstand der Continental AG, Hannover. Zuvor war er Bereichsvorstand Produkt und Service der Lufthansa Passage Airline. Er ist Herausgeber und Autor zahlreicher Veröffentlichungen und gilt als einer der renommiertesten Personalmanager Detuschlands.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages 1-7
Einleitung....Pages 9-21
Überlegungen zum „Management of Loyalty“ und zur Ökonomie des Vertrauens in Unternehmen....Pages 23-60
Die konzeptionellen Grundlagen: der Caveman-Approach — oder: von der Natur lernen!....Pages 61-155
Individualisierung wertvoller Beziehungen: Überlegungen zu einem „differenziellen Beziehungsmanagement“....Pages 157-209
Sinngemeinschaften oder Söldnertruppen führen: „Reflexionen zum Beruf des Managers“....Pages 211-236
Back Matter....Pages 237-243




نظرات کاربران