ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Gefilterte Märkte: Ein Anreizsystem zur Förderung von firmeninternen Wissensmärkten

دانلود کتاب بازارهای فیلتر شده: یک سیستم تشویقی برای ارتقاء بازار دانش داخلی

Gefilterte Märkte: Ein Anreizsystem zur Förderung von firmeninternen Wissensmärkten

مشخصات کتاب

Gefilterte Märkte: Ein Anreizsystem zur Förderung von firmeninternen Wissensmärkten

ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783824477791, 9783322814722 
ناشر: Deutscher Universitätsverlag 
سال نشر: 2003 
تعداد صفحات: 220 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 11 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 51,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب بازارهای فیلتر شده: یک سیستم تشویقی برای ارتقاء بازار دانش داخلی: بازاریابی، مدیریت/کسب و کار برای حرفه ای ها



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Gefilterte Märkte: Ein Anreizsystem zur Förderung von firmeninternen Wissensmärkten به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بازارهای فیلتر شده: یک سیستم تشویقی برای ارتقاء بازار دانش داخلی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بازارهای فیلتر شده: یک سیستم تشویقی برای ارتقاء بازار دانش داخلی



مدیریت دانش در بن بست است. مشکل سلطه دانش مانع از تقسیم و توزیع بهینه دانش در شرکت می شود.

رویکرد بازارهای فیلتر شده یک مفهوم کنترلی مناسب برای غلبه بر این مشکل انگیزشی را نشان می دهد. با ایجاد بازارهای دانش داخلی شرکت، امکان توزیع موثر و کارآمد اطلاعات و دانش در داخل شرکت وجود دارد. نویسندگان نشان می‌دهند که چگونه می‌توان از فرصت‌های عملیاتی بهتر بهره‌برداری کرد، ریسک‌های شناسایی شده در مراحل اولیه و افزایش سرمایه فکری بلندمدت و مدیریت بهینه.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Das Wissensmanagement steckt in einer Sackgasse. Das Problem des Herrschaftswissens verhindert die optimale Teilung und Verteilung von Wissen in der Unternehmung.

Der Ansatz der gefilterten Märkte stellt ein geeignetes Steuerungskonzept dar, um diese Anreizproblematik zu überwinden. Durch die Etablierung von firmeninternen Wissensmärkten gelingt es effektiv und zugleich effizient Informationen und Wissen in der Unternehmung zu distribuieren. Die Autoren zeigen, wie dadurch operative Chancen besser ausgeschöpft, Risiken frühzeitig erkannt und das langfristige intellektuelle Kapital vermehrt und optimal bewirtschaftet werden kann.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XVII
Einleitung....Pages 1-19
Aktuelle Wissensmanagementkonzepte in der Diskussion....Pages 20-41
Theoriebausteine des Wissensmanagements über gefilterte Märkte....Pages 42-75
Das Modell der gefilterten Märkte....Pages 76-151
Ökonomische Wirkungsanalyse des Modells....Pages 152-163
Wissensmärkte als Fall von Marktversagen?....Pages 164-172
Weitergehende Reichweite des Ansatzes der gefilterten Märkte....Pages 173-185
Resümee und weitere Chancen....Pages 186-191
Back Matter....Pages 193-209




نظرات کاربران