ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Digitale Marken: Analyse der Markenpolitik für digitale Leistungsbündel

دانلود کتاب مارک های دیجیتال: تجزیه و تحلیل سیاست های برند برای بسته های خدمات دیجیتال

Digitale Marken: Analyse der Markenpolitik für digitale Leistungsbündel

مشخصات کتاب

Digitale Marken: Analyse der Markenpolitik für digitale Leistungsbündel

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783824481422, 9783322817853 
ناشر: Deutscher Universitätsverlag 
سال نشر: 2004 
تعداد صفحات: 216 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 8 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مارک های دیجیتال: تجزیه و تحلیل سیاست های برند برای بسته های خدمات دیجیتال: بازار یابی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 3


در صورت تبدیل فایل کتاب Digitale Marken: Analyse der Markenpolitik für digitale Leistungsbündel به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مارک های دیجیتال: تجزیه و تحلیل سیاست های برند برای بسته های خدمات دیجیتال نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مارک های دیجیتال: تجزیه و تحلیل سیاست های برند برای بسته های خدمات دیجیتال



تعداد زیادی از ارائه دهندگان اینترنت مجبور شدند پس از پایان دوران شکوفایی به اصطلاح اقتصاد نوین، با وجود هزینه های قابل توجه بازاریابی، بازار را ترک کنند. دلیل اصلی این شکست در سیاست ناموفق برندسازی نهفته است. این ارائه دهندگان در ادغام مدل کسب و کار خود در یک مفهوم برند فراگیر که به وضوح خود را از رقبا متمایز می کند و جایگاه خود را از رقبا متمایز می کند و اعتماد مصرف کنندگان را القا می کند، موفق نشده اند.

دیرک اکرت تحلیلی اساسی از خط مشی برند برای خدمات دیجیتال توسط او ارائه می کند گزینه های استراتژیک برند ضروری را برای کاربرد آنها در زمینه دیجیتال بررسی می کند. بر اساس یک تحلیل تجاری مستدل از خدمات دیجیتال از دیدگاه تئوری عملکرد و اقتصاد اطلاعات، نوع جدیدی از نوع شناسی خدمات برای خدمات دیجیتال در حال توسعه است. با کمک یک کیت برند استراتژیک و مثال‌های عملی متعدد، گزینه‌های برچسب‌گذاری برای انواع مختلف خدمات دیجیتال نشان داده می‌شوند و کاستی‌ها در عمل آشکار می‌شوند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Eine Vielzahl von Anbietern im Internet musste trotz erheblicher Marketingaufwendungen nach dem Ende der Hochphase der sogenannten New Economy aus dem Markt ausscheiden. Ein wesentlicher Grund für dieses Scheitern liegt in einer erfolglosen Markenpolitik. Es ist diesen Anbietern nicht gelungen, ihr Geschäftsmodell in ein übergreifendes Markenkonzept zu integrieren, welches sich klar gegenüber den Wettbewerbern abgrenzt und positioniert sowie beim Nachfrager Vertrauen stiftet.

Dirk Eckert präsentiert eine grundlegende Analyse der Markenpolitik für digitale Leistungen, indem er wesentliche markenstrategische Optionen auf ihre Anwendbarkeit im digitalen Kontext überprüft. Basierend auf einer fundierten betriebswirtschaftlichen Untersuchung digitaler Leistungen aus Sicht der Leistungslehre und der Informationsökonomik wird eine neuartige Leistungstypologie für digitale Leistungen entwickelt. Mit Hilfe eines markenstrategischen Baukastens und anhand zahlreicher Beispiele aus der Praxis werden Markierungsoptionen für die verschiedenen Arten von digitalen Leistungen aufgezeigt und Defizite in der Praxis offengelegt.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XV
Einleitung....Pages 1-4
Charakteristika digitaler Leistungsbündel....Pages 5-39
Informationsökonomische Analyse digitaler Leistungsbündel....Pages 40-66
Analyse von Marken im digitalen Kontext....Pages 67-101
Markenbildung und —führung bei digitalen Leistungsbündeln....Pages 102-173
Schlussbetrachtungen....Pages 174-175
Back Matter....Pages 177-204




نظرات کاربران