ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Käuferverhalten: Grundlagen — Perspektiven — Anwendungen

دانلود کتاب رفتار خریدار: مبانی - دیدگاه ها - کاربردها

Käuferverhalten: Grundlagen — Perspektiven — Anwendungen

مشخصات کتاب

Käuferverhalten: Grundlagen — Perspektiven — Anwendungen

ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783409125598, 9783322964878 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 2004 
تعداد صفحات: XII, 308S. 198 Abb..
[316] 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 15 Mb 

قیمت کتاب (تومان) : 51,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 5


در صورت تبدیل فایل کتاب Käuferverhalten: Grundlagen — Perspektiven — Anwendungen به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب رفتار خریدار: مبانی - دیدگاه ها - کاربردها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب رفتار خریدار: مبانی - دیدگاه ها - کاربردها

درک رفتار خریدار به طور سنتی کانون تمام ملاحظات بازاریابی است و بنابراین در نهایت مبنایی برای تأثیرگذاری بر مشتریان و شکل دادن به روابط با مشتری است. در این زمینه، کتاب درسی «رفتار خریدار» سه هدف را دنبال می کند. در درجه اول، اصول رفتار خریدار - مصرف کنندگان و همچنین سازمان ها - باید پوشش داده شود. در عین حال، این دیدگاه فراتر از بینش های سنتی است، به ویژه نسبت به دیدگاه روابط با مشتری، که در آن وفاداری مشتری یک هدف اصلی است. علاوه بر این، به کاربرد یافته ها در شرکت ها از جمله در قالب مثال هایی که به فعالیت های شرکت های تولیدی، خدماتی و تجاری مربوط می شود، توجه می شود. بخش‌های جداگانه‌ای به اهمیت عملی و اندازه‌گیری تجربی اختصاص داده شده است.
\"رفتار خریدار\" برای دانشجویان و مدرسان مدیریت بازرگانی با تمرکز بر رفتار خریدار، بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری و همچنین مدیران در شرکت‌ها طراحی شده است. در زمینه های بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری که می خواهند دانش خود را به صورت فشرده تعمیق بخشند.
پروفسور Dr. توماس فوشت مدیریت بازرگانی، به ویژه بازاریابی و رفتار خریدار را در مؤسسه تجارت، فروش و بازاریابی در دانشگاه گراتس تدریس می کند.
پروفسور Dr. برنهارد سوبودا دارای استادی مدیریت بازرگانی، به ویژه بازاریابی و تجارت، در دانشگاه تریر است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Das Verstehen des K?uferverhaltens steht traditionell im Mittelpunkt aller Marketing-?berlegungen und bildet daher letztlich auch die Basis f?r die Beeinflussung von Kunden sowie f?r die Gestaltung von Kundenbeziehungen. Vor diesem Hintergrund werden im Lehrbuch "K?uferverhalten" drei Zielsetzungen verfolgt. Prim?r sollen die Grundlagen zum K?uferverhalten - von Konsumenten wie auch von Organisationen - behandelt werden. Zugleich geht der Blick ?ber die traditionellen Erkenntnisse hinaus, vor allem in Richtung der Perspektive von Kundenbeziehungen, in denen Kundenloyalit?t ein zentrales Ziel bildet. Dar?ber hinaus wird ein Augenmerk auf die Anwendung der Erkenntnisse in Unternehmen gelegt, u.a. in Form von Beispielen, die sich auf Aktivit?ten von Hersteller-, Dienstleistungs- und Handelsunternehmen beziehen. Der praktischen Bedeutung und der empirischen Messung sind jeweils gesonderte Abschnitte gewidmet.
"K?uferverhalten" richtet sich an Studenten und Dozenten der Betriebswirtschaftslehre mit den Schwerpunkten K?uferverhalten, Marketing und Kundenbeziehungsmanagement sowie an F?hrungskr?fte in Unternehmen in den Bereichen Marketing und Kundenbeziehungsmanagement, die ihr Wissen in kompakter Form vertiefen wollen.
Prof. Dr. Thomas Foscht lehrt Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Marketing und K?uferverhalten, am Institut f?r Handel, Absatz und Marketing an der Universit?t Graz.
Prof. Dr. Bernhard Swoboda ist Inhaber der Professur f?r Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Marketing und Handel, an der Universit?t Trier.





نظرات کاربران