ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Strategic Tool for Evaluating Educational Returns: Investigating the Value of Customised Executive Education with a Focus on Strategy Process Capability

دانلود کتاب ابزار استراتژیک برای ارزیابی بازده آموزشی: بررسی ارزش آموزش سفارشی مدیریت با تمرکز بر قابلیت فرآیند استراتژی

The Strategic Tool for Evaluating Educational Returns: Investigating the Value of Customised Executive Education with a Focus on Strategy Process Capability

مشخصات کتاب

The Strategic Tool for Evaluating Educational Returns: Investigating the Value of Customised Executive Education with a Focus on Strategy Process Capability

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783824482207, 9783322818577 
ناشر: Deutscher Universitätsverlag 
سال نشر: 2004 
تعداد صفحات: 354 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 36,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب ابزار استراتژیک برای ارزیابی بازده آموزشی: بررسی ارزش آموزش سفارشی مدیریت با تمرکز بر قابلیت فرآیند استراتژی: مدیریت منابع انسانی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب The Strategic Tool for Evaluating Educational Returns: Investigating the Value of Customised Executive Education with a Focus on Strategy Process Capability به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ابزار استراتژیک برای ارزیابی بازده آموزشی: بررسی ارزش آموزش سفارشی مدیریت با تمرکز بر قابلیت فرآیند استراتژی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ابزار استراتژیک برای ارزیابی بازده آموزشی: بررسی ارزش آموزش سفارشی مدیریت با تمرکز بر قابلیت فرآیند استراتژی



در سال‌های اخیر شاهد افزایش تعداد دانشگاه‌های شرکتی در سازمان‌های سراسر جهان بوده‌ایم. بنابراین آموزش اجرایی برای بسیاری از شرکت ها به یک کارکرد استراتژیک تبدیل شده است. مدارس کسب و کار و مشاوران از تقاضای فزاینده برای توسعه مدیریت سفارشی سود برده اند. با سرمایه گذاری فزاینده در آموزش اجرایی، امروزه شرکت ها به دنبال راه های اساسی تر برای ارزیابی اثرات برنامه های توسعه مدیریت هستند.

Axel Müller-Hofvenschiöld یک رویکرد ارزشیابی جدید برای آموزش اجرایی ارائه می دهد. ابزار استراتژیک او برای ارزیابی بازده آموزشی (STEER) ایده های کنترل و روانشناسی را به منظور اندازه گیری ارزش افزوده برنامه های مدرسه کسب و کار حضوری برای یک سازمان ترکیب می کند. نویسنده اثرات برنامه های آموزشی سفارشی اجرایی در چارچوب یک دانشگاه شرکتی را با برنامه های باز در بازار مقایسه می کند. تمرکز ویژه بر توانایی \"تدریس استراتژی\" به مدیران است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The recent years have seen a proliferation of corporate universities in organisations around the world. Thereby executive education has become a strategic function for many corporations. Business schools and consultants have benefited from the growing demand for customised management development. With the growing investment in executive education companies today are asking for more substantial ways to evaluate the effects of management development programs.

Axel Müller-Hofvenschiöld presents a new evaluation approach for executive education. His Strategic Tool for Evaluating Educational Returns (STEER) combines ideas from controlling and psychology in order to measure the added-value of face-to-face business school programs to an organisation. The author compares the effects of customised executive education programs in the framework of a corporate university with open programs on the market. A special focus is laid on the ability of "teaching strategy" to executives.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XXIV
Introduction and Overview....Pages 1-16
Theoretical Frame....Pages 17-101
New Evaluation Approach....Pages 102-144
Application in the Field....Pages 145-178
Results....Pages 179-249
Limitations of the Research....Pages 250-255
Conclusions....Pages 256-266
Appendix....Pages 267-292
Bibliography....Pages 293-334
Back Matter....Pages 335-335




نظرات کاربران