ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Call Center Excellence: Erfolgreiche Call Center im Porträt

دانلود کتاب برتری مرکز تماس: پرتره هایی از مراکز تماس موفق

Call Center Excellence: Erfolgreiche Call Center im Porträt

مشخصات کتاب

Call Center Excellence: Erfolgreiche Call Center im Porträt

ویرایش: 1 
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783409125499, 9783322889669 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 2004 
تعداد صفحات: 95 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 18 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب برتری مرکز تماس: پرتره هایی از مراکز تماس موفق: سازمان/برنامه ریزی، فروش/توزیع/مرکز تماس/خدمات مشتری



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Call Center Excellence: Erfolgreiche Call Center im Porträt به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب برتری مرکز تماس: پرتره هایی از مراکز تماس موفق نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب برتری مرکز تماس: پرتره هایی از مراکز تماس موفق



بله، وجود دارد! مراکز ارتباطی موفق در آلمان، اتریش و سوئیس که با وجود مذاکرات سرسختانه قیمت از سوی مشتری و سیاست‌های سختگیرانه ریاضتی در شرکت‌ها، علی‌رغم بحران اقتصادی و رکود تبلیغاتی، به خوبی در بازار کار می‌کنند. چطوری این کار را انجام میدهی؟ مدیران این مراکز ارتباطی چگونه می توانند محدودیت ها را به فرصت تبدیل کنند؟ چه عواملی باعث موفقیت می شود؟

\"Call Center Excellence\" استراتژی های اثبات شده و پروژه های موفق را به شما نشان می دهد - تمرین موفقیت آمیز خالص. این کتاب مجموعه‌ای از نمونه‌های مرکز تماس را در صنایع مختلف، اندازه‌ها، سازمان‌های داخلی و آژانس‌های مختلف ارائه می‌کند که می‌توانید از دستورالعمل‌های موفقیت آن‌ها در تمرین خود استفاده کنید. شرکت کنندگان نامزد شده برای جایزه مرکز تماس CAt-Award 2002 و 2003 و سه آژانس پیشرو بازاریابی تلفنی از CallCenterProfi-Ranking 2003 به تصویر کشیده شده اند.همچنین شرکت کنندگان عبارتند از: Arvato، Call Duisburg، Call Now، Competence Call Center AG - CCC، خدمات مشتری راه حل ها - ccs، Datev، DDS Dresdner Direktservice، Dunlop، Hewlett-Packard/Compaq، LivingBrands، One Connect Austria، Österreichische Postbus AG، Philips Fax Wien، SNT Deutschland AG، Swisscom fixnet، Swiss Deutsch Post International، Tecbytel، T- Mobile Twenty4help، Walter TeleMedien و ZKB BusinessLine.

ناشر:
Simone Fojut سردبیر مجله تجاری CallCenterProfi و یکی از نویسندگان کتاب های "Das ABC des Call Center Management" است. و "CallCenterProfi -Remuneration Study 2003/2004" که توسط Gabler Verlag نیز منتشر شد. سردبیران ژورنال تجاری CallCenterProfi با همکاری Management Circle AG جایزه CAt-Award را برای مرکز تماس ارائه می کنند. همچنین رتبه‌بندی سالانه مرکز تماس را انجام می‌دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Ja, es gibt sie! Die erfolgreichen Communication Center in Deutschland, Österreich und der Schweiz, die sich trotz hartnäckiger Preisverhandlungen seitens der Auftraggeber und rigoroser Sparpolitik in den Unternehmen, trotz Wirtschaftskrise und Werbeflaute bestens am Markt behaupten. Wie machen sie das? Wie schaffen es die Manager dieser Communication Center, Begrenzungen in Chancen zu verwandeln? Welche Faktoren führen zum Erfolg?

"Call Center Excellence" zeigt Ihnen erprobte Strategien und gelungene Projekte - erfolgreiche Praxis pur. Das Buch präsentiert eine Fülle von Call-Center-Beispielen über verschiedene Branchenausrichtungen, Größen, Inhouse- und Agenturorganisationen hinweg, deren Erfolgsrezepte Sie für Ihre eigene Praxis nutzen können. Porträtiert werden die nominierten Teilnehmer für den Call-Center-Preis CAt-Award 2002 und 2003 und die drei führenden Telemarketing-Agenturen aus dem CallCenterProfi-Ranking 2003. Mit dabei sind: Arvato, Call Duisburg, Call Now, Competence Call Center AG - CCC, customer care solutions - ccs, Datev, DDS Dresdner Direktservice, Dunlop, Hewlett-Packard/Compaq, LivingBrands, One Connect Austria, Österreichische Postbus AG, Philips Fax Wien, SNT Deutschland AG, Swisscom fixnet, Swiss Post International, Tecbytel, T-Mobile Deutschland, Twenty4help, Walter TeleMedien und ZKB BusinessLine.

Die Herausgeberin:
Simone Fojut ist Chefredakteurin der Fachzeitschrift CallCenterProfi und Co-Autorin der Bücher "Das ABC des Call Center Management" und "CallCenterProfi-Vergütungsstudie 2003/2004", die ebenfalls im Gabler Verlag erschienen sind. Die Redaktion der Fachzeitschrift CallCenterProfi vergibt in Zusammenarbeit mit der Management Circle AG den Call-Center-Preis CAt-Award. Außerdem führt sie jährlich ein Call-Center-Ranking durch.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages 1-3
Zur Einführung....Pages 4-4
Front Matter....Pages 5-5
Erfolg ist machbar!....Pages 6-8
Front Matter....Pages 9-9
Call Duisburg....Pages 10-13
Datev....Pages 14-17
Dunlop....Pages 18-21
Hewlett-Packard — Compaq....Pages 22-25
One Connect Austria....Pages 26-29
Österreichische Postbus AG....Pages 30-33
Philips Fax Wien....Pages 34-37
Swisscom Fixnet....Pages 38-41
Swiss Post International....Pages 42-45
Tecbytel....Pages 46-49
T-Mobile....Pages 50-51
ZKB BusinessLine....Pages 52-54
Front Matter....Pages 55-55
Arvato direct services....Pages 56-57
Call Now....Pages 58-61
Competence Call Center AG....Pages 62-65
Customer Care Solutions....Pages 66-69
DDS Dresdner Direktservice....Pages 70-75
LivingBrands....Pages 76-79
Front Matter....Pages 55-55
SNT Deutschland AG....Pages 80-83
Twenty4help....Pages 84-87
Walter TeleMedien....Pages 88-91
Die CAt-Nominierten und das CallCenterProfi-Ranking 2003 im Überblick....Pages 93-96




نظرات کاربران