ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Das neue Werberecht für Ärzte: Auch Ärzte dürfen werben

دانلود کتاب قانون جدید تبلیغات برای پزشکان: پزشکان نیز مجاز به تبلیغ هستند

Das neue Werberecht für Ärzte: Auch Ärzte dürfen werben

مشخصات کتاب

Das neue Werberecht für Ärzte: Auch Ärzte dürfen werben

ویرایش: 2 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783662064825, 9783662064818 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2004 
تعداد صفحات: 399 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 13 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب قانون جدید تبلیغات برای پزشکان: پزشکان نیز مجاز به تبلیغ هستند: حقوق پزشکی، بهداشت عمومی، بازاریابی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Das neue Werberecht für Ärzte: Auch Ärzte dürfen werben به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب قانون جدید تبلیغات برای پزشکان: پزشکان نیز مجاز به تبلیغ هستند نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب قانون جدید تبلیغات برای پزشکان: پزشکان نیز مجاز به تبلیغ هستند



توسعه قانون تبلیغات پزشکی ادامه می‌یابد: پس از اینکه دادگاه قانون اساسی فدرال در سال‌های 2001 و 2002 تصمیمات قاطعی گرفت، سرانجام انجمن پزشکی آلمان از این روش پیروی کرد. بسیاری از محدودیت ها برداشته شده، قانون تبلیغات پزشکی ساده و تعمیم یافته است. با این حال، تحولات در زمینه پزشکی نیز محدودیت های جدیدی را برای قانون تبلیغات به ویژه در زمینه پزشکی زیبایی نشان می دهد. نسخه جدید شامل تصمیمات فعلی دادگاه قانون اساسی فدرال و دادگاه های پایین تر است، مقررات جدید آیین نامه حرفه ای مدل را توضیح می دهد و برای اولین بار به مقبولیت تبلیغات برای روش های زیبایی می پردازد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Die Entwicklung des ärztlichen Werberechts geht weiter: Nachdem das Bundsverfassungsgericht auch in den Jahren 2001 und 2002 maßgebliche Entscheidungen gefällt hat, zog der Deutsche Ärztetag jetzt endgültig nach. Viele Restriktionen wurden aufgehoben, das ärztliche Werberecht vereinfacht und generalisiert. Die Entwicklungen im ärztlichen Bereich zeigen jedoch auch neue Grenzen des Werberechts auf, insbesondere im Bereich der Schönheitsmedizin. Die Neuauflage enthält die aktuellen Entscheidungen des Bundesverfassungsgerichts sowie der Instanzgerichte, erläutert die Neuregelungen der Musterberufsordnung und befasst sich erstmalig mit der Zulässigkeit der Werbung für Schönheitseingriffe.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XXIII
Einführung....Pages 1-4
Begriffsbestimmungen....Pages 5-14
Rechtliche Grundlagen ärztlicher Werbung....Pages 15-36
Das jahrzehntelange Werbeverbot....Pages 37-49
Die Aufhebung des ärztlichen Werbeverbotes....Pages 51-64
Was ist sachliche Werbung?....Pages 65-75
Inhaltlich zulässige Angaben / Informationen....Pages 77-118
Zulässige Werbeträger....Pages 119-195
Rechtliche Grenzen ärztlicher Werbung....Pages 197-215
Das Verbot der berufswidrigen Werbung....Pages 217-305
Exkurs: Schönheitsmedizin und Werbung....Pages 307-314
Exkurs: Klinik- und Institutswerbung....Pages 315-332
Werbeverstöße und ihre Rechtsfolgen....Pages 333-347
Zusammenfassung....Pages 349-349
Anhang....Pages 351-358
Literaturverzeichnis....Pages 359-362
Rechtsprechungsverzeichnis....Pages 363-375
Back Matter....Pages 377-385




نظرات کاربران