ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Führen in Krisenzeiten: Managementfehler vermeiden, schnell und entschieden handeln

دانلود کتاب رهبری در مواقع بحران: از اشتباهات مدیریتی اجتناب کنید، سریع و قاطعانه عمل کنید

Führen in Krisenzeiten: Managementfehler vermeiden, schnell und entschieden handeln

مشخصات کتاب

Führen in Krisenzeiten: Managementfehler vermeiden, schnell und entschieden handeln

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783322845368, 9783322845351 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 2004 
تعداد صفحات: 163 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب رهبری در مواقع بحران: از اشتباهات مدیریتی اجتناب کنید، سریع و قاطعانه عمل کنید: مدیریت منابع انسانی، استراتژی کسب و کار/رهبری



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Führen in Krisenzeiten: Managementfehler vermeiden, schnell und entschieden handeln به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب رهبری در مواقع بحران: از اشتباهات مدیریتی اجتناب کنید، سریع و قاطعانه عمل کنید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب رهبری در مواقع بحران: از اشتباهات مدیریتی اجتناب کنید، سریع و قاطعانه عمل کنید




\"وقتی در میانه یک بحران مدیریتی هستید، به کمک عمیق و کاملاً قابل درک نیاز دارید. اینجاست! تیم نویسندگان دانش جامعی از این مشکل دشوار نشان می‌دهند و نشان می‌دهند که موضوعات پیچیده از نظر علمی معتبر هستند. با این حال، به گونه ای ارائه شده اند که درک آن آسان است.\"

هرمان جوس، رئیس توسعه سازمانی و پرسنل،
ZF Lenksysteme GmbH

\"این کتاب نکات بسیار خوبی ارائه می دهد و روش هایی برای اجتناب و غلبه بر شرایط بحرانی در شرکت ها. \"

رودولف کاستنر، مدیر عامل، EGT Holding AG


\"کتاب بسیار مفید - به اصطلاح، دفترچه ثبت نام برای هدایت در Kabbelsee -
در وسط مدیریت ارتباط عملی زیاد و تجربه نویسندگانی که در «داستان‌ها» احساس می‌شود، این کتاب را هم برای سکاندار شرکت و هم برای دریانورد عادی بسیار توصیه می‌کند. br> تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی.\"

پروفسور دکتر. کارل ونکر، دانشگاه علوم کاربردی نورنبرگ



\"این کتاب برای هر مدیری ضروری است. به نظر می رسد شما در حال خواندن آن هستید، اما فقط در آینه نگاه می کنید.\"< br>< br> دکتر هولگر اشتایندورف، مدیرعامل مرسدس بنز مولشیم


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی


"Wenn man mitten in einer Führungskrise steckt, braucht man profunde und klar verständliche Hilfeleistung. Hier ist sie! Das Autorenteam beweist umfassende Kenntnisse dieser diffizilen Problematik und zeigt, dass komplexe Themen, wissenschaftlich fundiert, dennoch gut verständlich dargestellt werden können."

Hermann Joos, Leiter Organisations- und Personalentwicklung,
ZF Lenksysteme GmbH

"Dieses Buch bietet exzellente Hinweise und Methoden zur Vermeidung und Bewältigung von Krisensituationen in Unternehmen."

Rudolf Kastner, Vorstandsvorsitzender, EGT Holding AG


"Ein äußerst nützliches Buch - sozusagen ein Logbuch für das Steuern in der Kabbelsee -
mitten unter der Management-Bücherflut. Der große Praxisbezug und die in den "Geschichten" spürbare Erfahrung der Autoren machen das Buch sowohl für den Unternehmenssteuermann als auch den Betriebswirtschaft studierenden Leichtmatrosen
sehr empfehlenswert."

Prof. Dr. Karl Venker, Fachhochschule Nürnberg



"Dieses Buch ist ein Muss für jeden Manager. Man scheint in ihm zu lesen, aber man schaut doch nur in einen Spiegel."

Dr. Holger Steindorf, CEO Mercedes-Benz Molsheim



فهرست مطالب

Front Matter....Pages 1-7
Einleitung....Pages 9-10
Krise und Gesellschaft....Pages 11-13
Was führt zu Krisen in Unternehmen?....Pages 15-38
Krisenbewältigungspotenziale in Unternehmen....Pages 39-40
Beitrag der Führungskraft zur Krise bzw. Krisenbewältigung....Pages 41-48
Gefährliche Verhaltensmuster in Krisensituationen....Pages 49-71
Lebensskript und Krise....Pages 73-91
Dynamik von Krisen....Pages 93-109
Sinnvolle Handlungsalternativen....Pages 111-142
Geschichten....Pages 143-158
Fazit....Pages 159-159
Glossar....Pages 161-166
Abbildungen....Pages 167-167
Weiterführende Literatur....Pages 169-170
Back Matter....Pages 171-171




نظرات کاربران