دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Michael Huth (auth.)
سری: Logistik und Verkehr
ISBN (شابک) : 9783824480937, 9783322817440
ناشر: Deutscher Universitätsverlag
سال نشر: 2004
تعداد صفحات: 350
زبان: German
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 14 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت ریسک حمل و نقل کالاهای خطرناک: کاربرد بالقوه سیستم پشتیبانی تصمیم گیری مبتنی بر GIS: تولید / لجستیک / مدیریت زنجیره تامین
در صورت تبدیل فایل کتاب Risikomanagement der Gefahrgutbeförderung: Einsatzpotential eines GIS-basierten Entscheidungsunterstützungssystems به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب مدیریت ریسک حمل و نقل کالاهای خطرناک: کاربرد بالقوه سیستم پشتیبانی تصمیم گیری مبتنی بر GIS نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
همانطور که تصادفات بارها و بارها نشان داده اند، حمل و نقل
کالاهای خطرناک با پتانسیل قابل توجهی برای آسیب همراه است. با
این وجود، بسیاری از تصمیمات در مورد حمل و نقل کالاهای خطرناک
بدون پایه و اساس سیاست ریسک کافی اتخاذ می شود. برنامه های EDP
مبتنی بر یک سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) کمک ارزشمندی را در
وظایف سیاست حمل و نقل و در برنامه ریزی زنجیره های لجستیک
کالاهای خطرناک ارائه می دهد.
Michael Huth یک برنامه EDP مبتنی بر GIS را برای حمایت از ریسک
کالاهای خطرناک طراحی می کند. مدیریت. او تجزیه و تحلیل می کند
که کدام عوامل بر خطر حمل و نقل کالاهای خطرناک تأثیر می گذارد
و بر این اساس، الزامات ساختار و عملکرد یک سیستم پشتیبانی
تصمیم را توسعه می دهد. کاربردهای ممکن بر اساس دو مثال عملی از
سیاست حمل و نقل و برنامه ریزی لجستیک نشان داده شده است.
Wie Unfälle immer wieder beweisen, sind Gefahrguttransporte
mit einem erheblichen Schadenpotenzial verbunden. Dennoch
werden viele Entscheidungen im Rahmen der
Gefahrgutbeförderung ohne ausreichende risikopolitische
Fundierung getroffen. Auf einem geografischen
Informationssystem (GIS) basierende EDV-Programme leisten bei
verkehrspolitischen Aufgabenstellungen und bei der Planung
von Gefahrgut-Logistikketten wertvolle Hilfe.
Michael Huth konzipiert ein GIS-basiertes EDV-Programm zur
Unterstützung des Gefahrgut-Risikomanagements. Er analysiert,
welche Faktoren das Risiko der Gefahrgutbeförderung
beeinflussen, und entwickelt auf dieser Basis Anforderungen
an Aufbau und Funktionalität eines
Entscheidungsunterstützungssystems. Anhand zweier praxisnaher
Beispiele aus der Verkehrspolitik und der Logistikplanung
werden die Einsatzmöglichkeiten aufgezeigt.
Front Matter....Pages I-XXX
Einleitung....Pages 1-9
Logistische Systeme für die Beförderung von Gefahrgütern....Pages 10-60
Der Risikobegriff im Zusammenhang mit der Gefahrgutbeförderung....Pages 61-105
Risikoanalysen für die Gefahrgutbeförderung....Pages 106-171
Geografisches Entscheidungsunterstützungssystem für das Risikomanagement der Gefahrgutbeförderung....Pages 172-246
Lösungsansätze für ausgewählte Aufgabenstellungen des Risikomanagements der Gefahrgutbeförderung....Pages 247-293
Zusammenfassung....Pages 294-298
Back Matter....Pages 301-321