ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Bewertung von Kundenbindungsstrategien in B-to-B-Märkten: Methodik und praktische Anwendung

دانلود کتاب ارزیابی استراتژی های حفظ مشتری در بازارهای B-to-B: روش شناسی و کاربرد عملی

Bewertung von Kundenbindungsstrategien in B-to-B-Märkten: Methodik und praktische Anwendung

مشخصات کتاب

Bewertung von Kundenbindungsstrategien in B-to-B-Märkten: Methodik und praktische Anwendung

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: nbf neue betriebswirtschaftliche forschung 324 
ISBN (شابک) : 9783824491339, 9783322820181 
ناشر: Deutscher Universitätsverlag 
سال نشر: 2004 
تعداد صفحات: 326 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 16 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب ارزیابی استراتژی های حفظ مشتری در بازارهای B-to-B: روش شناسی و کاربرد عملی: بازار یابی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Bewertung von Kundenbindungsstrategien in B-to-B-Märkten: Methodik und praktische Anwendung به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ارزیابی استراتژی های حفظ مشتری در بازارهای B-to-B: روش شناسی و کاربرد عملی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ارزیابی استراتژی های حفظ مشتری در بازارهای B-to-B: روش شناسی و کاربرد عملی



استراتژی‌های وفاداری مشتری راهی برای بسیاری از شرکت‌ها برای جلوتر ماندن از رقبا است. اگرچه رویه بازاریابی توسعه و اجرای چنین استراتژی هایی را یکی از وظایف اصلی خود می داند، اما توجه بسیار کمی به فرآیند انتخاب استراتژی طراحی شده بر اساس معیارها و رویه های مناسب ارزیابی می شود.

به منظور کاهش این کسری توماس ورانی یک رویکرد عمیق روشمند و نظری را برای ارزیابی استراتژی های حفظ مشتری در زمینه بازارهای کسب و کار به کسب و کار توسعه داد. یافته‌های مربوط به عوامل تعیین‌کننده وفاداری مشتری به‌دست‌آمده در زمینه یک متاآنالیز کمی به مدل ارزیابی او سرازیر می‌شود و اجازه می‌دهد تا اظهارات تعمیم‌یافته را ارائه دهد. فرآیند شبکه تحلیلی (ANP) به عنوان روشی برای ارزیابی استراتژی بر اساس بحث عمیق در مورد فرآیند عمل می کند. امکان سنجی عملی رویکرد ارزیابی ارائه شده توسط استراتژی اقدام پژوهی تضمین شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Kundenbindungsstrategien sind für viele Unternehmen eine Möglichkeit, sich im Wettbewerb zu behaupten. Zwar zählt die Marketingpraxis die Entwicklung und Umsetzung solcher Strategien zu ihren Kernaufgaben, einem systematisch angelegten, auf entsprechenden Bewertungskriterien und -verfahren basierenden Strategieauswahlprozess wird aber zu wenig Beachtung geschenkt.

Um dieses Defizit abzubauen entwickelt Thomas Werani einen methodisch und theoretisch fundierten Ansatz zur Bewertung von Kundenbindungsstrategien im Kontext von Business-to-Business-Märkten. Im Rahmen einer quantitativen Metaanalyse gewonnene Erkenntnisse zu den Determinanten der Kundenbindung fließen in sein Bewertungsmodell ein und gestatten generalisierbare Aussagen. Als Methodik der Strategiebewertung dient auf der Basis einer eingehenden Verfahrensdiskussion das Verfahren des Analytischen Netzwerkprozesses (ANP). Die praktische Umsetzbarkeit des vorgestellten Bewertungsansatzes wird durch die Strategie der Aktionsforschung gewährleistet.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XVII
Einleitung....Pages 1-55
Methodische und theoretische Fundierung....Pages 57-216
Bewertung von Kundenbindungsstrategien: ein Aktionsforschungsprojekt....Pages 217-247
Schlussbetrachtung....Pages 249-252
Back Matter....Pages 253-317




نظرات کاربران