ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Markt und Unternehmung: Eine marktorientierte Einführung in die Betriebswirtschaftslehre

دانلود کتاب بازار و شرکت: مقدمه ای بر بازار به مدیریت کسب و کار

Markt und Unternehmung: Eine marktorientierte Einführung in die Betriebswirtschaftslehre

مشخصات کتاب

Markt und Unternehmung: Eine marktorientierte Einführung in die Betriebswirtschaftslehre

ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783409122993, 9783322945808 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 2004 
تعداد صفحات: 445 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 11 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 39,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب بازار و شرکت: مقدمه ای بر بازار به مدیریت کسب و کار: است



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Markt und Unternehmung: Eine marktorientierte Einführung in die Betriebswirtschaftslehre به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بازار و شرکت: مقدمه ای بر بازار به مدیریت کسب و کار نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بازار و شرکت: مقدمه ای بر بازار به مدیریت کسب و کار

فرآیندهای تصمیم گیری و اجرای اقتصادی در زمینه تنش بین شرکت فعال و بازارهای اطراف اتفاق می افتد. در این راستا، مدیریت شرکت باید همیشه بازار محور باشد. نویسندگان با تحلیل و توضیح نهادهای \"بازار\" و \"شرکت\" با توجه به خاستگاه و توسعه آنها به این واقعیت پی می برند. علاوه بر بررسی نهادهای فردی، به تعامل فعالان بازار در فرآیندهای بازار نیز پرداخته می شود. بنابراین، این کتاب به طور مداوم یک مقدمه بازارمحور برای زمینه اصلی مدیریت بازرگانی، که از کتاب های درسی تئوری کسب و کار سنتی متمایز است، ارائه می دهد.

هدف این کتاب برای دانشجویان و مدرسان مدیریت بازرگانی در مطالعات پایه و پیشرفته است. و همچنین به پزشکان علاقه مند در شرکت ها.

Prof. Dr. J?rg Freiling دارای کرسی برای SMEها، راه اندازی کسب و کار و کارآفرینی در دانشگاه برمن است.
پروفسور Dr. Martin Reckenfelderb?umer دارای کرسی مدیریت بازرگانی عمومی با تمرکز بر بازاریابی در دانشگاه علمی AKAD Lahr (WHL) است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Betriebswirtschaftliche Entscheidungs- und Umsetzungsprozesse vollziehen sich im Spannungsfeld zwischen der handelnden Unternehmung und den sie umgebenden M?rkten. Insofern muss Unternehmungsf?hrung stets marktorientiert sein. Diesen Sachverhalt greifen die Autoren auf, indem sie die Institutionen "Markt" und "Unternehmung" hinsichtlich ihrer Entstehung und Entwicklung analysieren und erl?utern. Neben der Betrachtung einzelner Institutionen wird dabei vor allem auch das Zusammenspiel der Marktteilnehmer in Marktprozessen behandelt. Das Buch bietet so eine konsequent marktorientierte Einf?hrung in die Grundzusammenh?nge der Betriebswirtschaftslehre, die sich von traditionellen betriebswirtschaftstheoretischen Lehrb?chern abhebt.

Das Lehrbuch richtet sich an Studierende und Dozenten der Betriebswirtschaftslehre im Grund- und Hauptstudium sowie an interessierte Praktiker in Unternehmen.

Prof. Dr. J?rg Freiling ist Inhaber des Lehrstuhls f?r Mittelstand, Existenzgr?ndung und Entrepreneurship an der Universit?t Bremen.
Prof. Dr. Martin Reckenfelderb?umer ist Inhaber des Lehrstuhls f?r Allgemeine Betriebswirtschaftslehre mit dem Schwerpunkt Marketing an der AKAD Wissenschaftlichen Hochschule Lahr (WHL).



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XXV
Markt und Unternehmung — Grundlagen, Prinzipien, Perspektiven....Pages 1-26
Markt und Unternehmung als Institutionen....Pages 27-73
Der Markt aus einzelwirtschaftlicher Sicht....Pages 75-216
Die Unternehmung als einzelwirtschaftliches Betrachtungsobjekt....Pages 217-263
Die Unternehmung als handelndes Wirtschaftssubjekt auf Märkten....Pages 265-377
Anhang: Kommentierungen der Übungsaufgaben....Pages 379-384
Back Matter....Pages 385-426




نظرات کاربران