ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Messung der Dienstleistungsqualität in komplexen Marktstrukturen: Perspektiven für ein Qualitätsmanagement von Hochschulen

دانلود کتاب اندازه‌گیری کیفیت خدمات در ساختارهای پیچیده بازار: دیدگاه‌هایی برای مدیریت کیفیت در دانشگاه‌ها

Messung der Dienstleistungsqualität in komplexen Marktstrukturen: Perspektiven für ein Qualitätsmanagement von Hochschulen

مشخصات کتاب

Messung der Dienstleistungsqualität in komplexen Marktstrukturen: Perspektiven für ein Qualitätsmanagement von Hochschulen

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Focus Dienstleistungsmarketing 
ISBN (شابک) : 9783824481248, 9783322817686 
ناشر: Deutscher Universitätsverlag 
سال نشر: 2004 
تعداد صفحات: 421 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 10 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب اندازه‌گیری کیفیت خدمات در ساختارهای پیچیده بازار: دیدگاه‌هایی برای مدیریت کیفیت در دانشگاه‌ها: استراتژی کسب و کار/رهبری، مدیریت/کسب و کار برای حرفه ای ها



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب Messung der Dienstleistungsqualität in komplexen Marktstrukturen: Perspektiven für ein Qualitätsmanagement von Hochschulen به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اندازه‌گیری کیفیت خدمات در ساختارهای پیچیده بازار: دیدگاه‌هایی برای مدیریت کیفیت در دانشگاه‌ها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب اندازه‌گیری کیفیت خدمات در ساختارهای پیچیده بازار: دیدگاه‌هایی برای مدیریت کیفیت در دانشگاه‌ها



در بحث در مورد رقابت پذیری دانشگاه های آلمان، تمرکز بر موضوعاتی مانند ارزیابی تدریس و تحقیق، حقوق مرتبط با عملکرد، خدمات و مشتری مداری است. از سوی دیگر، ساختارهای پیچیده بازار با مشارکت‌کنندگان متفاوت نادیده گرفته می‌شوند: مشتریان یک دانشگاه چه کسانی هستند؟ دستاوردهای دانشگاه چیست؟ آیا دانشگاه ها می توانند خواسته های خود را برآورده کنند؟ خواسته های چه کسانی باید برآورده شود؟ آیا قیاسی بین دانشگاه‌ها و شرکت‌های خدماتی وجود دارد؟

Sven Pastowski ویژگی‌های اقتصادی بازار دانشگاه را بررسی می‌کند که نیازمند اصلاح رویکردهای مدیریت کسب‌وکار موجود است. رویکرد ذینفعان به عنوان یک چارچوب مرجع عمل می کند که برای شناسایی و تجزیه و تحلیل شرکت کنندگان در بازار استفاده می شود. نویسنده سپس مناسب بودن و استفاده از روش‌های اندازه‌گیری برای کیفیت خدمات را ارزیابی می‌کند و الزامات مدیریت کیفیت در دانشگاه‌ها و روش‌های اندازه‌گیری برای عملکرد دانشگاه را استخراج می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In der Diskussion um die Wettbewerbsfähigkeit deutscher Hochschulen stehen Themen wie Lehr- und Forschungsevaluation, leistungsorientierte Besoldung, Dienstleistungs- und Kundenorientierung im Mittelpunkt. Die komplexen Marktstrukturen mit unterschiedlichen Beteiligten bleiben hingegen unberücksichtigt: Wer sind die Kunden einer Universität? Was sind universitäre Leistungen? Können Hochschulen die an sie gestellten Forderungen erfüllen? Wessen Ansprüche sind zu erfüllen? Gibt es eine Analogie zwischen Hochschulen und Dienstleistungsunternehmen?

Sven Pastowski beleuchtet die ökonomischen Besonderheiten des Hochschulmarktes, die eine Modifikation bestehender betriebswirtschaftlicher Ansätze erfordern. Als Bezugsrahmen dient der Stakeholder-Ansatz, anhand dessen die Marktbeteiligten identifiziert und analysiert werden. Anschließend beurteilt der Autor Eignung und Einsatz von Messverfahren für die Dienstleistungsqualität und leitet Anforderungen an das Qualitätsmanagement von Hochschulen und an Messverfahren für Hochschulleistungen ab.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XXX
Einleitung....Pages 1-4
Stakeholder-Ansatz....Pages 5-28
Dienstleistungen und Qualität....Pages 29-76
Ökonomische Analyse des Hochschulmarktes....Pages 77-168
Qualitätsmessungen im Hochschulbereich....Pages 169-285
Projekt Q_UBT: Qualitätsmessung der Lehre an der Universität Bayreuth....Pages 286-371
Fazit....Pages 372-378
Back Matter....Pages 379-394




نظرات کاربران