ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Strategy Mix for Nonprofit Organisations: Vehicles for Social and Labour Market Integrations

دانلود کتاب استراتژی مخلوط برای سازمان های غیر انتفاعی: وسایل نقلیه برای یکپارچگی بازار اجتماعی و کار

Strategy Mix for Nonprofit Organisations: Vehicles for Social and Labour Market Integrations

مشخصات کتاب

Strategy Mix for Nonprofit Organisations: Vehicles for Social and Labour Market Integrations

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , ,   
سری: Nonprofit and Civil Society Studies 
ISBN (شابک) : 9780306484865, 9781441968586 
ناشر: Springer US 
سال نشر: 2004 
تعداد صفحات: 319 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 15 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب استراتژی مخلوط برای سازمان های غیر انتفاعی: وسایل نقلیه برای یکپارچگی بازار اجتماعی و کار: جامعه شناسی، عمومی، مدیریت/کسب و کار برای حرفه ای ها، علوم سیاسی، عمومی، اقتصاد عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Strategy Mix for Nonprofit Organisations: Vehicles for Social and Labour Market Integrations به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب استراتژی مخلوط برای سازمان های غیر انتفاعی: وسایل نقلیه برای یکپارچگی بازار اجتماعی و کار نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب استراتژی مخلوط برای سازمان های غیر انتفاعی: وسایل نقلیه برای یکپارچگی بازار اجتماعی و کار



در بسیاری از کشورها، به ویژه در قاره اروپا، جوامع برای چندین دهه گرفتار بیکاری بالا بوده اند. به طور همزمان، به دلیل جابجایی های اخیر از جوامع صنعتی به جوامع فراصنعتی خدمات محور، نیروی کار به عنوان یک کد فرهنگی مهم به طور فزاینده ای اهمیت خود را از دست می دهد. به همین دلیل، بخش سوم یا داوطلبانه به عنوان محل کار و به عنوان یک آژانس خدماتی به جامعه برای اروپا مهم شده است، همانطور که در بیانیه 1997 کمیسیون اروپا و بیانیه های مختلف پارلمان اروپا و شورای اقتصادی و اجتماعی اتحادیه اروپا نشان داده شده است. .

ترکیب استراتژی برای سازمان‌های غیرانتفاعی: وسایل نقلیه برای ادغام بازار اجتماعی و کار نقش بخش سوم را در اروپا، جایی که بیکاری بالا است و در آمریکای شمالی، جایی که بیکاری در حال افزایش است، بررسی می‌کند. و بررسی «شکاف‌هایی» که بخش سوم در حال انجام آن است: هم به عنوان یک خدمات اجتماعی و هم به عنوان یک کارفرما.

حجم به دو بخش متمایز سازماندهی شده است. بخش 1: بخش غیر انتفاعی و ادغام اجتماعی، تعبیه این بخش را در کشورهای منتخب برجسته می کند. در مورد اینکه چگونه این بخش در حال حاضر تحت تأثیر تغییرات سیاست عمومی به ویژه در رژیم های سنتی دولت رفاه سوسیال دمکراتیک قرار گرفته است، بحث می کند و توجه ما را به پتانسیل های این بخش برای ارائه راه هایی برای ادغام اجتماعی، خودشکوفایی و توانمندسازی مدنی جلب می کند.

بخش 2: مفاهیم کار و یکپارچگی بازار به چند کارکردی سازمان های بخش سوم اشاره دارد که در مورد پتانسیل های محل کار و همچنین مشارکت جامعه از طریق سازمان های غیرانتفاعی بحث می کنند.

این جلد اصلی برای کسانی که در بخش غیرانتفاعی، مدیریت سازمانی و اقتصاد، دانشمندان علوم سیاسی و سایر محققانی که با سازمان‌های غیرانتفاعی و مطالعات جامعه مدنی در سطح بین‌المللی کار می‌کنند، جالب خواهد بود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In many countries, particularly in continental Europe, societies have been plagued by high unemployment for several decades. Simultaneously, due to recent shifts from industrial to service-oriented post-industrial societies, labor as a significant culture code is increasingly loosing importance. Because of this, the third or voluntary sector as a place of employment and as a service agency to society has become important for Europe as indicated by the 1997 Communication of the European Commission and various declarations by the European Parliament and the EU's Economic and Social Council.

Strategy Mix for Nonprofit Organizations: Vehicles for Social and Labor Market Integration explores the role of the third sector in Europe, where unemployment is high and in North America, where unemployment is rising and exploring the "gaps" that the third sector is fulfilling: both as a social service and as an employer.

The volume is organized into two distinctive parts. Part 1: The Nonprofit-Sector and Social Integration highlights the embeddedness of the sector in selected countries; it discusses how the sector is currently affected by changes of public policy particularly in the traditional social-democratic welfare state regimes, and it draws our attention to the sector's potentials to provide avenues for social integration, self-actualization and civic empowerment.

Part 2: Labor Concepts and Market Integration refers to the multifunctionality of third sector organizations discussing potentials of workplace as well as community involvement via nonprofit organizations.

This seminal volume will be of interest to those in the nonprofit sector, organizational management and economics, political scientists and other researchers working with nonprofit organizations and civil society studies on an international level.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-vi
Introduction....Pages 1-12
Front Matter....Pages 13-13
Changing Focus or Changing Role? The Swedish Nonprofit Sector in the New Millennium....Pages 15-40
The Mainstreaming of the Third Sector into UK Public Policy in the late 1990s: Whys and Wherefores....Pages 41-70
The Role of the Third Sector in the Netherlands....Pages 71-87
The Transformation of Social Services in the United States....Pages 89-116
The Voluntary Sector, Community Sector and Social Economy in Canada: Why one is not the Other....Pages 117-141
Front Matter....Pages 143-143
The Third Sector in France and the Labour Market Policy....Pages 145-159
Workforce Development in the United States: Key Legislative Initiatives and the Roles of the Private and Nonprofit Sectors....Pages 161-179
The Third Sector and Labour Market Policy in Germany....Pages 181-202
A Third Way to Employment and Integration? Social Enterprises in Europe between Workfare and Welfare....Pages 203-226
The Quality of Nonprofit Employment: Patterns and Dynamics of Work Organisation in the German Third Sector....Pages 227-246
State, Economy and Nonprofits: Does the Third Sector Change Gender Structures?....Pages 247-266
Combination of Gainful Employment and Voluntary Work of Employees: Problems and Possibilities....Pages 267-284
The Third Sector in Europe: Five Theses....Pages 285-299
Back Matter....Pages 301-320




نظرات کاربران