ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Mit Branding an die Spitze!: Wie Sie auch ohne Werbemillionen die Konkurrenz überflügeln

دانلود کتاب با برندسازی در اوج!: چگونه بدون تبلیغات میلیونی از رقبا پیشی بگیریم

Mit Branding an die Spitze!: Wie Sie auch ohne Werbemillionen die Konkurrenz überflügeln

مشخصات کتاب

Mit Branding an die Spitze!: Wie Sie auch ohne Werbemillionen die Konkurrenz überflügeln

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783322825001, 9783322824998 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 2004 
تعداد صفحات: 183 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 60,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب با برندسازی در اوج!: چگونه بدون تبلیغات میلیونی از رقبا پیشی بگیریم: بازار یابی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Mit Branding an die Spitze!: Wie Sie auch ohne Werbemillionen die Konkurrenz überflügeln به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب با برندسازی در اوج!: چگونه بدون تبلیغات میلیونی از رقبا پیشی بگیریم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب با برندسازی در اوج!: چگونه بدون تبلیغات میلیونی از رقبا پیشی بگیریم



رقابت سخت فزاینده، دامپینگ قیمت و کاهش بازدهی باعث ایجاد مشکلاتی برای شرکت‌های کوچک و متوسط ​​می‌شود. بیشتر آنها تلاش می کنند تا با محصولات بهتر از رقبا پیشی بگیرند. اما آیا این واقعا نوید موفقیت می دهد؟

آنچه مهم است این نیست که به چه چیزی می رسید. آنچه مهم است این است که عملکرد شما چگونه درک می شود. و این فرصت شماست: تصویری که مشتریان از شما دارند را تغییر دهید و در ذهن گروه هدف خود جایگاه قطبی را به خود اختصاص دهید. به طور خلاصه: شرکت خود را به یک برند قوی تبدیل کنید. کارل‌هاینز فون لاکوم، طراح ارتباطات و کارشناس برندسازی، با استفاده از مطالعات موردی متعدد و شانزده ابزار مغزی، نحوه عملکرد این کار را - حتی بدون تبلیغات میلیونی - نشان می‌دهد. بیاموزید که چگونه بیانیه ماموریت را برای برند شرکت خود توسعه دهید، یک نام تجاری مناسب پیدا کنید و استراتژی برند بهینه را توسعه دهید، به برند خود ظاهری مناسب بدهید، برند خود را با یک داستان هوشمندانه غیرقابل انکار کنید، هوشمندانه از ساخت برند از طریق روابط عمومی حمایت کنید و در نهایت رقبا بهتر عمل می کنند.

کتابی سریع و الهام بخش که باعث می شود بخواهید برند خود را داشته باشید. با پیشگفتار نیکولاس بی. گلندمان.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Immer härterer Wettbewerb, Preisdumping und sinkende Renditen machen kleinen und mittelständischen Unternehmen zu schaffen. Die meisten kämpfen darum, sich mit besseren Produkten gegen die Konkurrenz durchzusetzen. Aber verspricht das wirklich den Erfolg?

Entscheidend ist nicht, was Sie leisten. Entscheidend ist, wie Ihre Leistung wahrgenommen wird. Und hier liegt Ihre Chance: Verändern Sie das Bild, das Ihre Kunden von Ihnen haben, und besetzen Sie die Pole-Position im Kopf Ihrer Zielgruppe. Kurz: Machen Sie Ihr Unternehmen zu einer starken Marke (Brand). Wie das - auch ohne Werbemillionen - funktioniert, zeigt Karl-Heinz von Lackum, Kommunikationsdesigner und Branding-Experte, anhand zahlreicher Fallbeispiele und sechzehn Braintools. Erfahren Sie, wie Sie das Leitbild für Ihre Unternehmensmarke entwickeln, einen treffenden Markennamen finden und die optimale Markenstrategie erarbeiten, Ihrer Marke das passende Erscheinungsbild geben, mit einer pfiffigen Story Ihre Marke unverwechselbar machen, den Markenaufbau geschickt durch Public Relations unterstützen und so schließlich die Konkurrenz überflügeln.

Ein flott geschriebenes und inspirierendes Buch, das Lust macht auf die eigene Marke. Mit einem Vorwort von Nikolaus B. Enkelmann.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages 1-10
Geleitwort....Pages 11-11
Der Markt frisst seine Anbieter....Pages 13-21
Schlagen Sie den Nagel in die Wand....Pages 23-58
The Big Idea — Führen mit Visionen....Pages 59-69
Worte schaffen Wirklichkeit....Pages 71-85
Brainwork für den Markterfolg....Pages 87-97
Die Zutat macht den Unterschied....Pages 99-101
Entdecke die Möglichkeiten....Pages 103-114
Es ist Frühling....Pages 115-119
Von Fleckenzwergen und weißen Riesen....Pages 121-132
Das Auge entscheidet....Pages 133-141
Die wertvollste Ressource: Glaubwürdigkeit....Pages 143-154
Schokolade für alle....Pages 155-163
Vom Teamwork zum Network....Pages 165-170
Gute Zeilen, schlechte Zeilen....Pages 171-183
Rücke vor bis zur Schlossallee....Pages 185-187
Back Matter....Pages 189-196




نظرات کاربران