ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Marken-Design: Marken entwickeln, Markenstrategien erfolgreich umsetzen

دانلود کتاب طراحی برند: توسعه برندها، اجرای موفقیت آمیز استراتژی های برند

Marken-Design: Marken entwickeln, Markenstrategien erfolgreich umsetzen

مشخصات کتاب

Marken-Design: Marken entwickeln, Markenstrategien erfolgreich umsetzen

ویرایش: 2 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783409214216, 9783322911452 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 2004 
تعداد صفحات: 381 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 16 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 52,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب طراحی برند: توسعه برندها، اجرای موفقیت آمیز استراتژی های برند: بازار یابی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Marken-Design: Marken entwickeln, Markenstrategien erfolgreich umsetzen به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب طراحی برند: توسعه برندها، اجرای موفقیت آمیز استراتژی های برند نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب طراحی برند: توسعه برندها، اجرای موفقیت آمیز استراتژی های برند



سه چیز برای طراحی موفق برند ضروری است: خلاقیت، توانایی نوآورانه و دانش تخصصی. طراحی برند، دانش را به شکلی قابل درک منتقل می کند و درک ساختار درونی برندها و همچنین جنبه های اقتصادی و ارتباطی آن ها را افزایش می دهد. نبردهای عملی با خرده فروشان، اصول مدیریت موفق برند و طراحی برند بیشتر مورد بحث قرار گرفته است. بیشتر. این کتاب تمرین محور توضیح می دهد که چگونه طراحان و مدیران برند به طور سیستماتیک عوامل موفقیت برند خود را تعیین می کنند و آنها را در یک طراحی برند جذاب پیاده سازی می کنند. در ویرایش دوم، اظهاراتی در مورد جنبه های قانونی، به ویژه در مورد مسئولیت محصول، و یک فصل اضافی در مورد رسانه های جدید و مدیریت برند در اینترنت وجود دارد.

ریچارد لینکسویلر، استاد ارتباطات بازاریابی در دانشگاه Pforzheim است. علوم کاربردی و همچنین به عنوان مارک - طراح کار می کند. MTP Alumni e. V. انجمنی از اعضای سابق انجمن دانشجویی بازاریابی بین تئوری و عمل (MTP) است. V.، که متعهد به پل زدن نظریه و عمل هستند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Für eine erfolgreiche Markengestaltung sind vor allem drei Dinge notwendig: Kreativität, Innovationsfähigkeit und Fachwissen. Marken-Design vermittelt in verständlicher Form das Know-how und erhöht das Verständnis für den inneren Aufbau von Marken sowie ihre
wirtschaftlichen und kommunikativen Aspekte.

Vor dem Hintergrund abnehmender Markentreue der Kunden und zunehmender Preis- und
Aktionskämpfe mit dem Handel wird immer stärker über die Grundsätze erfolgreicher Markenführung und Markengestaltung diskutiert. Dieses praxisorientierte Buch beschreibt, wie Designer und Markenmanager systematisch die Erfolgsfaktoren ihrer Marke ermitteln und in ansprechendes Brand-Design umsetzen. Neu in der 2. Auflage sind Ausführungen zu rechtlichen Aspekten, insbesondere zur Produkthaftung, sowie ein zusätzliches Kapitel über neue Medien und Markenführung im Internet.

Richard Linxweiler ist Professor für Marketing-Kommunikation an der Fachhochschule Pforzheim und außerdem als Marken-Designer tätig. MTP Alumni e. V. ist ein Zusammenschluss ehemaliger Mitglieder der Studentenvereinigung Marketing zwischen Theorie und Praxis (MTP) e. V., die sich für den Brückenschlag von der Theorie und Praxis einsetzen.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages 1-12
Die Grundlagen des Marken-Design....Pages 13-69
Die Marke....Pages 71-149
Die Konzeption des Marken-Design....Pages 151-209
Die Kommunikation des Marken-Design....Pages 211-261
Die Techniken des Marken-Design....Pages 263-333
Die Praxis des Marken-Design....Pages 335-366
Back Matter....Pages 367-388




نظرات کاربران