ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Handbuch Industriegütermarketing: Strategien — Instrumente — Anwendungen

دانلود کتاب Handbuch Industriegütermarketing: استراتژی ها - ابزار - برنامه های کاربردی

Handbuch Industriegütermarketing: Strategien — Instrumente — Anwendungen

مشخصات کتاب

Handbuch Industriegütermarketing: Strategien — Instrumente — Anwendungen

ویرایش:  
نویسندگان: , , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783322912619, 9783322912602 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 2004 
تعداد صفحات: 1296 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 29 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 39,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب Handbuch Industriegütermarketing: استراتژی ها - ابزار - برنامه های کاربردی: بازار یابی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 4


در صورت تبدیل فایل کتاب Handbuch Industriegütermarketing: Strategien — Instrumente — Anwendungen به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب Handbuch Industriegütermarketing: استراتژی ها - ابزار - برنامه های کاربردی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XX
Front Matter....Pages 1-1
Besonderheiten des Industriegütermarketing....Pages 3-21
Industriegütermarketing im Spiegel der internationalen Lehrbuchliteratur....Pages 23-46
Front Matter....Pages 47-47
Institutionenökonomische Fundierung des Industriegütermarketing....Pages 49-78
Informationsökonomische Fundierung des Industriegütermarketing....Pages 79-118
Marktprozesstheoretische Fundierung des Industriegütermarketing....Pages 119-145
Behavioral Approaches to Industrial Marketing....Pages 147-173
Industrial Marketing — The Network Perspective....Pages 175-201
Industrial Marketing — A Value Oriented Perspective....Pages 203-212
Deutschsprachige Ansätze für eine Industriegütermarketing-Theorie....Pages 213-229
Geschäftstypen im Industriegütermarketing....Pages 231-263
Front Matter....Pages 265-265
Aspekte der Beschaffungsanalyse....Pages 269-286
Beschaffungskooperationen und Netzwerke....Pages 287-322
Marktforschung und Informationsbeschaffung auf Industriegütermärkten....Pages 323-348
Abbildung multipersonaler Kaufentscheidungen....Pages 349-373
Neuere Entwicklungen im organisationalen Beschaffungsverhalten....Pages 375-398
Internationale Interaktionsprozesse im Industriegütermarketing....Pages 399-435
Interaktionsanalyse und Relationship Marketing....Pages 437-454
Die Bewertung von Kundenbeziehungen im Industriegütermarketing....Pages 457-480
Kundenbindung im Industriegütergeschäft....Pages 481-519
Kundenintegration....Pages 521-551
Front Matter....Pages 265-265
E-Procurement....Pages 553-576
Internationales Key Account Management....Pages 577-596
Front Matter....Pages 597-597
Leistungsindividualisierung und -standardisierung....Pages 601-623
Industrielles Servicemanagement....Pages 625-648
Prozessmanagement bei industriellen Dienstleistungen....Pages 649-676
Performance Contracting....Pages 677-695
Kommunikationspolitik für Industriegüter....Pages 697-721
Direktmarketing im Industriegüterbereich....Pages 723-748
Einsatzfelder neuer Medien im Industriegütermarketing....Pages 749-778
Markenrelevanz auf Industriegütermärkten....Pages 779-797
Markenführung von B-to-B-Marken....Pages 799-823
Distributionsmanagement bei Industriegütern....Pages 825-862
Vertriebssteuerung....Pages 863-890
Marketing in der Supply Chain....Pages 891-922
Internationales Industriegütermarketing....Pages 923-944
Preisstrategien im Industriegütermarketing....Pages 947-968
Preise und Kosten — Preisbeurteilung im Industriegüterbereich....Pages 969-988
Preisbündelung bei Investitionsgütern....Pages 989-1014
Preisverhandlungen....Pages 1015-1038
Gestaltung von Auktionen....Pages 1039-1056
Front Matter....Pages 597-597
Submissionen....Pages 1057-1078
Preisbildung im Projekt- und Anlagengeschäft....Pages 1079-1099
Front Matter....Pages 1101-1101
Erfolgreiches Marketing im Werkzeugmaschinenbau....Pages 1103-1122
Marketing im internationalen Anlagenbau....Pages 1123-1142
Marketing in der Automobilzulieferindustrie....Pages 1143-1170
Marketing in der chemischen Industrie....Pages 1171-1193
Marketing in der technischen Glasindustrie....Pages 1195-1209
Marketing-Organisation International tätiger Bauunternehmen....Pages 1211-1234
Industriegütermarketing in der Telekommunikationswirtschaft....Pages 1235-1267
Produktdifferenzierung und Markenführung als Wettbewerbsfaktoren in der Luftfracht....Pages 1269-1289
Marketing von Beratungsunternehmen....Pages 1291-1310
Marketing für Wirtschaftsverbände....Pages 1311-1344
Back Matter....Pages 1345-1352




نظرات کاربران