دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Alexander Benlian (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9783835003682, 9783835057005
ناشر: Deutscher Universitätsverlag
سال نشر: 2006
تعداد صفحات: 257
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت زیرساخت محتوا: نتایج یک مطالعه تجربی در صنعت چاپ: سیستم های اطلاعات کسب و کار
در صورت تبدیل فایل کتاب Content Infrastructure Management: Results of an empirical study in the print industry به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب مدیریت زیرساخت محتوا: نتایج یک مطالعه تجربی در صنعت چاپ نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
به دلیل دیجیتالی شدن و مدولار بودن روزافزون شرکتهای رسانه
محتوا برای بهرهبرداری از درجات آزادی بهدستآمده در مدیریت
ارزشمندترین دارایی خود به چالش کشیده میشوند. فرصتها فراوان
است - استفاده مجدد، بستهبندی و هدایت محتوا از طریق کانالهای
رسانهای متنوع که منجر به بازده سرمایهگذاری بیشتر میشود.
اگرچه بسیاری از مطالعات در گذشته به مشکل تخصیص صحیح داده ها،
قدرت پردازش یا حقوق تصمیم گیری مرتبط با فناوری اطلاعات
پرداخته اند، موضوع تخصیص محتوای رسانه ای تاکنون نادیده گرفته
شده است.
الکساندر بنلیان با در نظر گرفتن عوامل استراتژیک، سازمانی و
فناوری، به بررسی این موضوع می پردازد که آیا محتوای رسانه را
متمرکز یا غیرمتمرکز کنیم. یافتهها اساساً بر نیاز به طراحی
سازمانهای انتشاراتی تأکید میکنند که از الگوهای خاصی از
همخوانی و سازگاری پیروی میکنند تا اثربخشی بیشتر را درک کنند.
این الگوها یا تغییرناپذیریهای مشاهدهشده ممکن است معیاری را
برای مدیران زیرساخت ارائه دهند تا طراحی پیکربندی تخصیص محتوای
خود را مجدداً ارزیابی کنند. زیرساخت های محتوای همسو را می
توان برای افزایش چشمگیر روان بودن جریان محتوا و افزایش قابلیت
های تولید و بسته بندی در نظر گرفت.
Because of the increasing digitization and modularity of
content media companies are challenged to exploit the gained
degrees of freedom in the management of their most valuable
asset. Opportunities abound - reutilizing, bundling and
pushing content through diverse media channels leading to
higher returns on investment. Although many studies have
tackled the problem of properly allocating data, processing
power or IT-related decision rights in the past, the topic of
media content allocation has been neglected so far.
Taking into account strategic, organizational and
technological factors Alexander Benlian explores the question
of whether to centralize or to decentralize media content.
The findings basically emphasize the need to design
publishing organizations that follow certain patterns of
congruency and consistency in order to realize greater
effectiveness. These observed patterns or invariabilities may
provide infrastructure managers with a benchmark against
which to reassess the design of their own content allocation
configuration. Aligned content infrastructures can be
considered to dramatically increase the smoothness of content
flows and to enhance production and bundling
capabilities.
Introduction....Pages 1-9
Conceptual foundations....Pages 11-20
Causal model specification....Pages 21-89
Empirical test of the content allocation model....Pages 91-159
Discussion of model findings....Pages 161-185
Conclusion....Pages 187-189