ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Content Infrastructure Management: Results of an empirical study in the print industry

دانلود کتاب مدیریت زیرساخت محتوا: نتایج یک مطالعه تجربی در صنعت چاپ

Content Infrastructure Management: Results of an empirical study in the print industry

مشخصات کتاب

Content Infrastructure Management: Results of an empirical study in the print industry

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783835003682, 9783835057005 
ناشر: Deutscher Universitätsverlag 
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 257 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 36,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت زیرساخت محتوا: نتایج یک مطالعه تجربی در صنعت چاپ: سیستم های اطلاعات کسب و کار



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 4


در صورت تبدیل فایل کتاب Content Infrastructure Management: Results of an empirical study in the print industry به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت زیرساخت محتوا: نتایج یک مطالعه تجربی در صنعت چاپ نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت زیرساخت محتوا: نتایج یک مطالعه تجربی در صنعت چاپ



به دلیل دیجیتالی شدن و مدولار بودن روزافزون شرکت‌های رسانه محتوا برای بهره‌برداری از درجات آزادی به‌دست‌آمده در مدیریت ارزشمندترین دارایی خود به چالش کشیده می‌شوند. فرصت‌ها فراوان است - استفاده مجدد، بسته‌بندی و هدایت محتوا از طریق کانال‌های رسانه‌ای متنوع که منجر به بازده سرمایه‌گذاری بیشتر می‌شود. اگرچه بسیاری از مطالعات در گذشته به مشکل تخصیص صحیح داده ها، قدرت پردازش یا حقوق تصمیم گیری مرتبط با فناوری اطلاعات پرداخته اند، موضوع تخصیص محتوای رسانه ای تاکنون نادیده گرفته شده است.

الکساندر بنلیان با در نظر گرفتن عوامل استراتژیک، سازمانی و فناوری، به بررسی این موضوع می پردازد که آیا محتوای رسانه را متمرکز یا غیرمتمرکز کنیم. یافته‌ها اساساً بر نیاز به طراحی سازمان‌های انتشاراتی تأکید می‌کنند که از الگوهای خاصی از همخوانی و سازگاری پیروی می‌کنند تا اثربخشی بیشتر را درک کنند. این الگوها یا تغییرناپذیری‌های مشاهده‌شده ممکن است معیاری را برای مدیران زیرساخت ارائه دهند تا طراحی پیکربندی تخصیص محتوای خود را مجدداً ارزیابی کنند. زیرساخت های محتوای همسو را می توان برای افزایش چشمگیر روان بودن جریان محتوا و افزایش قابلیت های تولید و بسته بندی در نظر گرفت.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Because of the increasing digitization and modularity of content media companies are challenged to exploit the gained degrees of freedom in the management of their most valuable asset. Opportunities abound - reutilizing, bundling and pushing content through diverse media channels leading to higher returns on investment. Although many studies have tackled the problem of properly allocating data, processing power or IT-related decision rights in the past, the topic of media content allocation has been neglected so far.

Taking into account strategic, organizational and technological factors Alexander Benlian explores the question of whether to centralize or to decentralize media content. The findings basically emphasize the need to design publishing organizations that follow certain patterns of congruency and consistency in order to realize greater effectiveness. These observed patterns or invariabilities may provide infrastructure managers with a benchmark against which to reassess the design of their own content allocation configuration. Aligned content infrastructures can be considered to dramatically increase the smoothness of content flows and to enhance production and bundling capabilities.



فهرست مطالب

Introduction....Pages 1-9
Conceptual foundations....Pages 11-20
Causal model specification....Pages 21-89
Empirical test of the content allocation model....Pages 91-159
Discussion of model findings....Pages 161-185
Conclusion....Pages 187-189




نظرات کاربران