ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Enterprise Knowledge Infrastructures

دانلود کتاب زیرساخت های دانش سازمانی

Enterprise Knowledge Infrastructures

مشخصات کتاب

Enterprise Knowledge Infrastructures

دسته بندی: سیستم های اطلاعاتی: مشاغل EC
ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783540239154, 3540239154 
ناشر: Springer 
سال نشر: 2005 
تعداد صفحات: 388 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Enterprise Knowledge Infrastructures به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب زیرساخت های دانش سازمانی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب زیرساخت های دانش سازمانی

موفقیت یک سازمان به طور فزاینده ای به توانایی آن در ایجاد محیطی برای بهبود بهره وری کار دانش بستگی دارد. این کتاب بر مفاهیم، ​​مدل‌ها و فناوری‌هایی که برای طراحی و پیاده‌سازی چنین محیطی استفاده می‌شوند تمرکز دارد. این چشم انداز یک زیرساخت دانش سازمانی مدولار و در عین حال بسیار یکپارچه را توسعه می دهد و یک معماری ایده آل مملو از فناوری ها و سیستم های فعلی را ارائه می دهد. مهم‌ترین جریان‌های توسعه فناوری که در این کتاب پوشش داده شده‌اند عبارتند از: کار مشارکتی با پشتیبانی رایانه، مدیریت اسناد و محتوا، آموزش الکترونیکی، پورتال‌های سازمانی، مدیریت چرخه حیات اطلاعات، مدیریت دانش، محاسبات تلفن همراه و وب معنایی. این شامل اهداف یادگیری، تمرین ها و مثال های موردی است که به خواننده کمک می کند تا به راحتی مفاهیم را درک و تمرین کند. این کتاب برای دانشجویان کارشناسی ارشد و کارشناسی ارشد طراحی شده است. پزشکان از بینش در مورد اهمیت فناوری ها و سیستم ها و کاربرد آنها سود می برند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Success of an organization is increasingly dependent on its capability to create an environment to improve the productivity of knowledge work. This book focuses on the concepts, models and technologies that are used to design and implement such an environment. It develops the vision of a modular, yet highly integrated enterprise knowledge infrastructure and presents an ideal architecture replete with current technologies and systems. The most important streams of technological development that are covered in the book are computer-supported cooperative work, document and content management, e-learning, enterprise portals, information life cycle management, knowledge management, mobile computing, and the Semantic Web. It includes learning goals, exercises and case examples that help the reader to easily understand and practice the concepts. The book is targeted at advanced bachelor and master students. Practitioners profit from insights into the importance of technologies and systems and their application.



فهرست مطالب

Foundation....Pages 1-81
Infrastructure....Pages 83-146
Integration Services....Pages 147-224
Knowledge Services....Pages 225-309
Access Services....Pages 311-349
Conclusion....Pages 351-371




نظرات کاربران