ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Banking for Family Business: A New Challenge for Wealth Management

دانلود کتاب بانکداری برای کسب و کار خانوادگی: چالشی جدید برای مدیریت ثروت

Banking for Family Business: A New Challenge for Wealth Management

مشخصات کتاب

Banking for Family Business: A New Challenge for Wealth Management

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783540227984, 9783540272205 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2005 
تعداد صفحات: 232 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب بانکداری برای کسب و کار خانوادگی: چالشی جدید برای مدیریت ثروت: مالی / بانکداری، کارآفرینی، مالیات کسب و کار



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Banking for Family Business: A New Challenge for Wealth Management به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بانکداری برای کسب و کار خانوادگی: چالشی جدید برای مدیریت ثروت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بانکداری برای کسب و کار خانوادگی: چالشی جدید برای مدیریت ثروت



1 2 لورن هاک و سرجیو ترزی در طول 5 سال گذشته صنعت مدیریت دارایی به طور مداوم توسط رویدادهایی سرمایه گذاری شده است که مدیریت ارشد شرکت های بزرگ را ملزم کرده است تا در مدل کسب و کار خود تجدید نظر کنند و در عین حال ماموریت شرکت خود را حفظ کنند. از مدل رشد آسان حباب اینترنت گرفته تا کنترل قوی هزینه - محیطی در سال‌های 2000-2003، بسیاری از مؤسسات مالی تغییرات ساختاری را به منظور بهره‌برداری از فرصت‌های ارائه شده توسط بازار «جدید» انجام داده‌اند. نشانه هایی از جهانی شدن در واقع برای چندین دهه وجود داشته است، حتی اگر آنها تأثیری ناچیز داشته باشند. با این حال، در دسترس بودن سرمایه جهانی و پیشرفت‌های فناوری ارتباطات، فرآیند بین‌المللی‌سازی و ابزارهای موجود برای اتصال و ادغام فعالیت‌های تجاری برای پاسخگویی به نیازهای پیچیده‌تر Cent ها را برجسته کرده است. علاوه بر این، رسوایی‌های مالی و بررسی فعالیت‌های تجاری صندوق‌های متقابل در ایالات متحده توسط دادستان کل الیوت اسپیتزر، اهمیت تمرکز تمام تلاش‌ها بر تجدید اعتماد سرمایه‌گذاران حرفه‌ای و مشتریانشان را که سرمایه خود را به مدیران دارایی سپرده‌اند، برجسته کرده است. . بنابراین، نیاز روزافزونی در بازار برای تقویت مفهوم "ارزش های مثبت مشترک" در میان کل صنعت و در میان سهامداران آن وجود دارد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

1 2 Laurent Huck and Sergio Trezzi During the last 5 years the asset management industry has been constantly invested by events which have required top management of major com- nies to rethink their business model, while preserving their company’s mission. From the Internet bubble easy growth model to a strong cost control - vironment in 2000-2003, many financial institutions have undertaken structural changes in order to reap the opportunities offered by the “new” market. Hints of globalization have actually been around for several decades, even though they made only a modest impact; however, the availability of global capital and advances in communication technology have emp- sized the process of internationalization and the tools available to connect and integrate business activities to answer to more complex needs of c- ents. Moreover, the financial scandals and the review of mutual fund trade activity in the US by the Attorney General Elliot Spitzer have highlighted the importance to focus all efforts on renewing the confidence of prof- sional investors and their clients who have entrusted their capital to asset managers. Therefore, there is a growing need in the market to reinforce the concept of “Shared Positive Values” among the entire industry and among its stakeholders.



فهرست مطالب

Family Business as Viewed by Financial Intermediaries....Pages 1-19
Private Banking and Family Business: Positioning and Development....Pages 21-47
The Map of Family Business Financial Needs....Pages 49-88
Synergies Between Corporate and Private Banking....Pages 89-113
Corporate Finance and Financial Advisory for Family Business....Pages 115-135
Family Office: Which Role in Europe?....Pages 137-162
The State of the Art of the Multi-Family Office....Pages 163-190
The Art of Family Office: The Case of a Multinational Bank Branch....Pages 191-200
The Art of Family Office: The Case of a Specialized Intermediary....Pages 201-211




نظرات کاربران