دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Christoph Barchewitz. Thomas Armbrüster (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9783824481354, 9783322817792
ناشر: Deutscher Universitätsverlag
سال نشر: 2004
تعداد صفحات: 211
زبان: German
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 9 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب مشاوره تجاری: سازوکارهای بازار ، بازاریابی ، خرید سفارش: بازار یابی
در صورت تبدیل فایل کتاب Unternehmensberatung: Marktmechanismen, Marketing, Auftragsakquisition به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب مشاوره تجاری: سازوکارهای بازار ، بازاریابی ، خرید سفارش نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
اعتماد، شهرت و توصیههای شخصی چه نقشی در کسب سفارش دارند؟
مشاوران مدیریت کدام استراتژی های بازاریابی را دنبال می کنند؟
آیا ارتباطی بین بازاریابی مشاوره و رشد شرکت وجود دارد؟
کریستف بارچویتز و توماس آرمبروستر یک مطالعه تجربی در مورد
استراتژی های بازاریابی مشاوران مدیریت انجام می دهند و چهار
نوع شرکت را شناسایی می کنند:
\"مشاوره های مدیریتی که به هیچ وجه بازاریابی نمی کنند، زیرا
پایگاه مشتری و توصیه ها به عنوان یک مبنای تجاری کافی
است،
\"کسانی که در درجه اول به نشریات و همکاری رسانه ای برای
ارتقاء شهرت عمومی شرکت متکی هستند،
\" کسانی که به بازاریابی مستقیم برای تقویت ارتباط با مشتریان
توسعه یا جلب اعتماد مشتریان بالقوه
\" و در نهایت نوعی شرکت مشاوره که از ترکیبی از بازاریابی
مبتنی بر رویداد و بازاریابی آنلاین برای تقویت شهرت و وفاداری
مشتری استفاده می کند.
نویسندگان نشان میدهند که توصیهها نقش کلیدی دارند و به
شرکتها پیشنهاد میدهند مشاوره هایی که به دلیل ارائه خدمات
مختلف با یکدیگر رقابت نمی کنند، توصیه های متقابل را تشویق می
کنند. این می تواند، برای مثال، از طریق رویدادهای مشترک مرتبط
با موضوع اتفاق بیفتد.
Welche Rolle spielen persönliches Vertrauen, Reputation und
Weiterempfehlungen für die Auftragsakquisition? Welche
Marketingstrategien verfolgen Unternehmensberatungen? Besteht
ein Zusammenhang zwischen Beratungsmarketing und
Firmenwachstum?
Christoph Barchewitz und Thomas Armbrüster führen eine
empirische Untersuchung der Marketingstrategien von
Unternehmensberatungen durch und identifizieren vier
Firmen-Typen:
" Unternehmensberatungen, die überhaupt kein Marketing
betreiben, da Kundenstamm und Weiterempfehlungen als
Geschäftsgrundlage ausreichen,
" solche, die vor allem auf Publikationen und
Medienkooperationen setzen, um die öffentliche Reputation der
Firma voranzutreiben,
" diejenigen, die auf Direktmarketing setzen, um die
Verbundenheit mit dem Kunden auszubauen bzw. das Vertrauen
potenzieller Kunden zu gewinnen,
" und schließlich einen Typ von Beratungsfirmen, die auf
einen Mix von veranstaltungsbasiertem Marketing und
Online-Marketing setzen, um sowohl Reputation als auch
Kundenverbundenheit zu stärken.
Die Autoren zeigen, dass Weiterempfehlungen eine zentrale
Rolle spielen, und regen an, dass Unternehmensberatungen, die
aufgrund unterschiedlicher Dienstleistungsangebote nicht
miteinander konkurrieren, wechselseitige Empfehlungen
fördern. Dies kann zum Beispiel durch gemeinsame
themenbezogene Veranstaltungen geschehen.
Front Matter....Pages I-XVIII
Merkmale des Beratungsgeschäfts....Pages 1-15
Der Markt für Unternehmensberatungsleistungen....Pages 17-24
Ökonomischer und wirtschaftssoziologischer Theoriehintergrund....Pages 25-62
Beratungsmarketing als spezielles Dienstleistungsmarketing....Pages 63-75
Untersuchungsmethode....Pages 77-89
Nutzung und Bewertung von Marketingmaßnahmen und Akquisitionsmethoden....Pages 91-127
Faktoren und Typologie von Beratungsmarketing und Projektakquisition....Pages 129-149
Praxisempfehlungen, Diskussion und Schlussbetrachtungen....Pages 151-159
Back Matter....Pages 161-201