ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Unternehmensberatung: Marktmechanismen, Marketing, Auftragsakquisition

دانلود کتاب مشاوره تجاری: سازوکارهای بازار ، بازاریابی ، خرید سفارش

Unternehmensberatung: Marktmechanismen, Marketing, Auftragsakquisition

مشخصات کتاب

Unternehmensberatung: Marktmechanismen, Marketing, Auftragsakquisition

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783824481354, 9783322817792 
ناشر: Deutscher Universitätsverlag 
سال نشر: 2004 
تعداد صفحات: 211 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 9 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 41,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مشاوره تجاری: سازوکارهای بازار ، بازاریابی ، خرید سفارش: بازار یابی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Unternehmensberatung: Marktmechanismen, Marketing, Auftragsakquisition به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مشاوره تجاری: سازوکارهای بازار ، بازاریابی ، خرید سفارش نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مشاوره تجاری: سازوکارهای بازار ، بازاریابی ، خرید سفارش



اعتماد، شهرت و توصیه‌های شخصی چه نقشی در کسب سفارش دارند؟ مشاوران مدیریت کدام استراتژی های بازاریابی را دنبال می کنند؟ آیا ارتباطی بین بازاریابی مشاوره و رشد شرکت وجود دارد؟

کریستف بارچویتز و توماس آرمبروستر یک مطالعه تجربی در مورد استراتژی های بازاریابی مشاوران مدیریت انجام می دهند و چهار نوع شرکت را شناسایی می کنند:

\"مشاوره های مدیریتی که به هیچ وجه بازاریابی نمی کنند، زیرا پایگاه مشتری و توصیه ها به عنوان یک مبنای تجاری کافی است،
\"کسانی که در درجه اول به نشریات و همکاری رسانه ای برای ارتقاء شهرت عمومی شرکت متکی هستند،
\" کسانی که به بازاریابی مستقیم برای تقویت ارتباط با مشتریان توسعه یا جلب اعتماد مشتریان بالقوه
\" و در نهایت نوعی شرکت مشاوره که از ترکیبی از بازاریابی مبتنی بر رویداد و بازاریابی آنلاین برای تقویت شهرت و وفاداری مشتری استفاده می کند.

نویسندگان نشان می‌دهند که توصیه‌ها نقش کلیدی دارند و به شرکت‌ها پیشنهاد می‌دهند مشاوره هایی که به دلیل ارائه خدمات مختلف با یکدیگر رقابت نمی کنند، توصیه های متقابل را تشویق می کنند. این می تواند، برای مثال، از طریق رویدادهای مشترک مرتبط با موضوع اتفاق بیفتد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Welche Rolle spielen persönliches Vertrauen, Reputation und Weiterempfehlungen für die Auftragsakquisition? Welche Marketingstrategien verfolgen Unternehmensberatungen? Besteht ein Zusammenhang zwischen Beratungsmarketing und Firmenwachstum?

Christoph Barchewitz und Thomas Armbrüster führen eine empirische Untersuchung der Marketingstrategien von Unternehmensberatungen durch und identifizieren vier Firmen-Typen:

" Unternehmensberatungen, die überhaupt kein Marketing betreiben, da Kundenstamm und Weiterempfehlungen als Geschäftsgrundlage ausreichen,
" solche, die vor allem auf Publikationen und Medienkooperationen setzen, um die öffentliche Reputation der Firma voranzutreiben,
" diejenigen, die auf Direktmarketing setzen, um die Verbundenheit mit dem Kunden auszubauen bzw. das Vertrauen potenzieller Kunden zu gewinnen,
" und schließlich einen Typ von Beratungsfirmen, die auf einen Mix von veranstaltungsbasiertem Marketing und Online-Marketing setzen, um sowohl Reputation als auch Kundenverbundenheit zu stärken.

Die Autoren zeigen, dass Weiterempfehlungen eine zentrale Rolle spielen, und regen an, dass Unternehmensberatungen, die aufgrund unterschiedlicher Dienstleistungsangebote nicht miteinander konkurrieren, wechselseitige Empfehlungen fördern. Dies kann zum Beispiel durch gemeinsame themenbezogene Veranstaltungen geschehen.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XVIII
Merkmale des Beratungsgeschäfts....Pages 1-15
Der Markt für Unternehmensberatungsleistungen....Pages 17-24
Ökonomischer und wirtschaftssoziologischer Theoriehintergrund....Pages 25-62
Beratungsmarketing als spezielles Dienstleistungsmarketing....Pages 63-75
Untersuchungsmethode....Pages 77-89
Nutzung und Bewertung von Marketingmaßnahmen und Akquisitionsmethoden....Pages 91-127
Faktoren und Typologie von Beratungsmarketing und Projektakquisition....Pages 129-149
Praxisempfehlungen, Diskussion und Schlussbetrachtungen....Pages 151-159
Back Matter....Pages 161-201




نظرات کاربران