ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Information Systems Outsourcing: Enduring Themes, New Perspectives and Global Challenges

دانلود کتاب برون سپاری سیستم های اطلاعاتی: تم دنیای، دیدگاه های جدید و چالش های جهانی

Information Systems Outsourcing: Enduring Themes, New Perspectives and Global Challenges

مشخصات کتاب

Information Systems Outsourcing: Enduring Themes, New Perspectives and Global Challenges

ویرایش:  
نویسندگان: , , , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783540348757, 9783540348771 
ناشر: Springer Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 694 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 50,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب برون سپاری سیستم های اطلاعاتی: تم دنیای، دیدگاه های جدید و چالش های جهانی: سیستم های اطلاعات کسب و کار، مدیریت



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Information Systems Outsourcing: Enduring Themes, New Perspectives and Global Challenges به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب برون سپاری سیستم های اطلاعاتی: تم دنیای، دیدگاه های جدید و چالش های جهانی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب برون سپاری سیستم های اطلاعاتی: تم دنیای، دیدگاه های جدید و چالش های جهانی



مفهوم برون سپاری - ایجاد هماهنگی با یک نهاد خارجی برای ارائه کالا یا خدمات برای تکمیل یا جایگزینی تلاش های داخلی - قرن هاست که وجود داشته است. با این حال، برون سپاری سیستم های اطلاعاتی (IS) یک مفهوم بسیار جدیدتر است، اما مفهومی که رشد چشمگیری داشته است.

این کتاب تلاش می کند تا آنچه را که در مورد برون سپاری IS شناخته شده است با تقسیم موضوع به شش بخش مرتبط به هم ترکیب کند: (1) عوامل تعیین کننده برون سپاری، (2) مسائل مربوط به رابطه، (3) تجربیات کاربر، (4) فروشنده. و دیدگاه های فردی، (5) ارائه خدمات برنامه کاربردی، و (6) برون مرزی.

این کتاب باید مورد توجه همه دانشگاهیان و دانشجویان در زمینه سیستم‌های اطلاعاتی و همچنین مدیران شرکت‌ها و متخصصان باشد که به دنبال تحلیل و درک عمیق‌تری از عوامل و مکانیسم‌های اساسی برون‌سپاری هستند. P>


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The notion of outsourcing – making arrangements with an external entity for the provision of goods or services to supplement or replace internal efforts – has been around for centuries. The outsourcing of information systems (IS) is, however, a much newer concept, but one which has been growing dramatically.

This book attempts to synthesize what is known about IS outsourcing by dividing the subject into six interrelated parts: (1) determinants of outsourcing, (2) relationship issues, (3) user experiences, (4) vendor and individual perspectives, (5) application service providing, and (6) offshoring.

The book should be of interest to all academics and students in the field of Information Systems as well as corporate executives and professionals who seek a more profound analysis and understanding of the underlying factors and mechanisms of outsourcing.



فهرست مطالب

Contents......Page 6
Preface......Page 5
Part I: Overview......Page 10
Information Technology Outsourcing in the New Economy – An Introduction to the Outsourcing and Offshoring Landscape......Page 11
Part II: Determinants of the IS Outsourcing Decision......Page 32
Costs, Transaction-Specific Investments and Vendor Dominance of the Marketplace: The Economics of IS Outsourcing......Page 33
Selective Outsourcing of Information Systems in Small and Medium Sized Enterprises......Page 62
Antecedents of Information Systems Backsourcing......Page 87
IT Sourcing a Dynamic Phenomena: Forming an Institutional Theory Perspective......Page 107
Part III: Outsourcing Relationship Issues......Page 139
Legal and Tax Considerations in Outsourcing......Page 140
Measuring and Managing IT Outsourcing Risk: Lessons Learned......Page 164
Governance of Remotely Outsourced Software Development: A Comparison of Client and Vendor Perspectives......Page 189
Spiraling Effect of IS Outsourcing Contract Interpretations......Page 225
Part IV: Experiences and Outcome of IS Outsourcing......Page 259
The Normative Value of Transaction Cost Economics: What Managers Have Learned About TCE Principles in the IT Context......Page 260
Success of IS Outsourcing as a Predictor of IS Effectiveness: Does IT Governance Matter?......Page 284
Four Stories of Information Systems Insourcing......Page 304
Capabilities for Information Systems Outsourcing Success: Insights from the Resource-based View of the Firm......Page 348
Part V: Vendor View and Individual Level Perspective......Page 380
Vendor Strategies in the German Market for Information Technology and Business Process Outsourcing......Page 381
Work Outcomes and Job Design for Contract Versus Permanent Information Systems Professionals on Software Development Teams......Page 403
When Subordinates Become IT Contractors: Persistent Managerial Expectations in IT Outsourcing......Page 442
Part VI: Application Service Providing and Business Process Outsourcing......Page 477
Understanding the \'Service\' Component of Application Service Provision: An Empirical Analysis of Satisfaction with ASP Services......Page 478
Developing a Sustainable Value Proposition in Web Services: Lessons from Strategic Management......Page 519
Business Process Outsourcing, Knowledge and Innovation – A Study of Enterprise Partnership......Page 538
Business Process Outsourcing: The Hysteresis Effect and Other Lessons......Page 577
Part VII: Offshoring and Global Outsourcing......Page 597
Business Process Offshoring to India: An Overview......Page 598
The Maturation of Offshore Sourcing of Information Technology Work......Page 624
Managing Cross-Cultural Issues in Global Software Outsourcing......Page 644
Knowledge Management in Offshore Software Development......Page 652
Offshore Outsourcing: Challenge to the Information Systems Discipline......Page 679
D......Page 692
M......Page 693
S......Page 694
W......Page 695




نظرات کاربران