دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: نویسندگان: Miguel-Angel Galindo, Joaquín Guzman سری: ISBN (شابک) : 9783540709022, 3540708995 ناشر: Springer سال نشر: 2008 تعداد صفحات: 312 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 2 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Entrepreneurship and business به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب کارآفرینی و تجارت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
میگوئل آنخل گالیندو مارتین، خواکین گوزمن کوواس و دومینگو ریبیرو سوریانو دانشگاه کاستیا لامانچا، آلباسته، دانشگاه سویا اسپانیا، سویا، اسپانیا دانشگاه والنسیا، والنسیا، اسپانیا رشد اقتصادی و پیشرفت کشورها دو موضوع بوده است. که در طول قرن ها باعث نگرانی اقتصاددانان شده است. کتابهای کلاسیک اقتصاد تئوریهای مختلفی را توسعه دادهاند و چندین مورد را در نظر گرفتهاند که میتواند آن فرآیندها را توضیح دهد. متأسفانه پاسخ واحدی به دست نیامده است و امروزه اقتصاددانان نیز سعی میکنند به مکانیسم رشد اقتصادی پاسخ دهند. رشد اقتصادی به عنوان یکی از مرتبط ترین سیاست های اقتصادی در نظر گرفته شده است. همانطور که مشخص است، اعتبار یک سیاست اقتصادی بر اساس نرخ رشد اقتصادی سنجیده می شود. فرض بر این است که کشورهایی که نرخ رشد اقتصادی بالاتری دارند نسبت به کشورهایی که نرخ های پایین تری را نشان می دهند، سیاست های اقتصادی کارآمدتری طراحی می کنند. نتیجه اصلی این فرضیه این است که کشورهای در حال توسعه باید از سیاست های اقتصادی طراحی شده توسط کشورهای توسعه یافته پیروی و کپی کنند.
Miguel-Ángel Galindo Martín, Joaquín Guzman Cuevas and Domingo Ribeiro Soriano University of Castilla-La Mancha, Albacete, Spain University of Sevilla, Sevilla, Spain University of Valencia, Valencia, Spain The economic growth and the progress of the nations have been two issues that have worried to the economists during centuries. The classical eco- mics books have developed different theories and considered several f- tors that could explain those processes. Unfortunately, a single answer has not been obtained and nowadays economists try also to achieve a response to the mechanism of economic growth. Economic growth has been considered as one of the most relevant e- nomic policy. As it is well known, the validity of an economic policy is measured in terms of economic growth rate. It is supposed that those countries that obtain a higher economic growth rate are designing more efficient economic policies than those that show lower rates. The main corollary to this hypothesis is that the developing countries must follow and copy the economic policies designed by the developed countries.
Front Matter....Pages i-xv
Introduction....Pages 3-9
A General View on Regional Economics....Pages 13-31
Issues in Regional Economics: The Economic Thought of Some Italian Authors of the Past....Pages 33-50
Entrepreneurial Structure From a Regional Perspective....Pages 51-73
Entrepreneurship and Growth: The Need to Combine Micro and Macro Perspectives....Pages 75-99
Social Capital and Entrepreneurship in a Regional Context: The Case of Spanish Regions....Pages 101-111
The Relationship Between Entrepreneurship and Economic Growth: A Review of Recent Research Achievements....Pages 113-136
Networking and Entrepreneurship in Place....Pages 137-162
The Quest for a New Development Policy....Pages 163-184
Clusters and Business Innovation....Pages 187-210
Entrepreneurial Behaviour in Transition Environments....Pages 211-228
Successful Rural Hosted Accommodation in Western Australia: Gender Matters....Pages 229-246
Universidad Social Capital and the Competitiveness of Entrepreneurs: A Review of the Literature and Proposals....Pages 247-268
Entrepreneur and Organization: Symbiotic Change and Transition....Pages 269-290
Female Entrepreneurship....Pages 291-308