دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1 نویسندگان: Professor Christoph H. Loch, Professor Stephen E. Chick, Professor Arnd Huchzermeier (auth.) سری: ISBN (شابک) : 9783540791836, 9783540791843 ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg سال نشر: 2008 تعداد صفحات: 158 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 4 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب کیفیت مدیریت و رقابت پذیری: درسهایی از جایزه تعالی صنعتی: مدیریت/کسب و کار برای حرفه ای ها، تولید/تدارکات
در صورت تبدیل فایل کتاب Management Quality and Competitiveness: Lessons from the Industrial Excellence Award به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب کیفیت مدیریت و رقابت پذیری: درسهایی از جایزه تعالی صنعتی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب نمونه هایی از شرکت های تولیدی عالی را نشان می دهد که در ایجاد ارزش و رشد شغلی در اروپای غربی موفق بوده اند. مثالها به مدیران شرکتهای صنعتی نشان میدهند که چگونه میتوان یک موقعیت استراتژیک واضح را با اجرای عالی برای دستیابی به رقابتپذیری در اروپا ترکیب کرد، علیرغم مضرات معمولاً ذکر شده هزینههای بالای نیروی کار. و سفتی همه شرکتها شبیه هم نیستند - موقعیتهای استراتژیک متفاوت است، و ابزارهای اجرا متفاوت است، اما آنچه مشترک است یک برنامه روشن همراه با بسیج همه کارکنان برای استفاده از تواناییهای خود در حمایت از این طرح مشترک است. خواندن این کتاب برای همه مدیرانی که علاقه مند به بهبود رقابت هستند ضروری است.
This book showcases examples of excellent manufacturing companies who have succeeded in creating value and job growth in Western Europe. The examples show managers of industrial firms how a clearly articulated strategic position can be combined with excellent execution to achieve competitiveness in Europe, in spite of the usually cited disadvantage of high labor costs and rigidity. Not every company is alike — strategic positions differ, and the means of execution differ, but what is common is a clear plan together with mobilization of all employees to apply their abilities in supporting this common plan. The book is indispensable reading for all managers that are interested in improving competitiveness.
Front Matter....Pages I-XI
Management Quality and Strategic Positioning....Pages 3-22
Rational: Innovation and Game-Changing Products....Pages 25-36
Imaje: From Products to Services Through Innovation....Pages 37-47
BuS: “We Do What No One Else Does”....Pages 49-58
VARTA Microbattery: Producing at the Right Place....Pages 61-71
Hewlett Packard Herrenberg: Partnership Solutions....Pages 73-83
Fujitsu Siemens Computers: Outsourcing and Supply Chain Mastery....Pages 85-96
RDME: Re-Importing Jobs from Brazil....Pages 97-108
Offshoring and Jobs: Zyme, Dyson, and Some General Lessons....Pages 111-128
Accountability for Competitiveness, Collaboration for Jobs....Pages 129-146
Back Matter....Pages 147-156