ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Trends and Issues in Global Tourism 2009

دانلود کتاب روند و مسائل مربوط به گردشگری جهانی 2009

Trends and Issues in Global Tourism 2009

مشخصات کتاب

Trends and Issues in Global Tourism 2009

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , ,   
سری: 2009 
ISBN (شابک) : 9783540921981, 9783540921998 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 275 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 49,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب روند و مسائل مربوط به گردشگری جهانی 2009: مدیریت/کسب و کار برای حرفه ای ها، علوم منطقه ای/فضایی، جغرافیای اقتصادی، جغرافیای انسانی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Trends and Issues in Global Tourism 2009 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب روند و مسائل مربوط به گردشگری جهانی 2009 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب روند و مسائل مربوط به گردشگری جهانی 2009



این کتاب بینش هایی را در مورد روندهای مهم در صنعت جهانی سفر و گردشگری ارائه می دهد و تحولات صنعت هوانوردی و مهمان نوازی، مدیریت مقصد و رفتار عمومی سفر را تجزیه و تحلیل می کند. تغییر اقلیم و تأثیر آن بر صنعت مسافرت و گردشگری به اندازه تأثیرات قیمت نفت سفید بر صنعت حمل و نقل هوایی مورد توجه است.

مقاله ای از فیلسوف مشهور پیتر اسلوتردایک بینشی از تفکر فیلسوف در مورد گردشگری ارائه می دهد و بنابراین از مرز خود گردشگری فراتر می رود. این همچنین در مورد مقاله‌ای درباره برخورد تمدن‌ها که توسط شاهزاده اتیوپی، Asfa-Wossen Asserate ارائه شده، صدق می‌کند.

مقالات بر اساس ارائه‌ها و بحث‌های پانل ارائه‌شده در بزرگترین کنوانسیون گردشگری جهان است. روندها و نوآوری های بازار کنوانسیون ITB. این کتاب نکات برجسته کنوانسیون تهیه شده توسط متخصصان و دانشمندان مشهور در صنعت را متحد می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book offers insights into important trends in the global travel and tourism industry and analyses developments in the aviation and hospitality industry, destination management and general travel behaviour. Climate change and its impact on the travel and tourism industry is as much a focus as for example the impacts of kerosene prices on the aviation industry.

An article by the well-known philosopher Peter Sloterdijk gives an insight into the philosopher’s thinking about tourism and therefore goes beyond tourism’s own border. This also applies to an article about the clash of civilisation, contributed by the Prince of Ethiopia, Asfa-Wossen Asserate.

The articles are based on presentations and panel discussions presented at the world´s largest tourism convention, the ITB Convention Market Trends & Innovations. This book unites convention highlights prepared by renowned professionals and scientists within the industry.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xvii
Front Matter....Pages 1-1
Global Tourism in 2008 and Beyond – World Travel Monitor’s Basic Figures....Pages 3-27
Between Past, Present and Future – Implications of Socio-demographic Changes in Tourism....Pages 29-36
Front Matter....Pages 37-37
Tourism 2030: Climate Change Is Re-charting the Map of World Tourism....Pages 39-55
2030: Alps Tourism in the Face of Climate Change....Pages 57-63
Zero Footprint – A Viable Concept for Climate-Friendly Tourism in Africa?....Pages 65-76
Front Matter....Pages 77-77
Kerosene’s Price Impact on Air Travel Demand: A Cause-and-Effect Chain....Pages 79-94
The Future of the Passenger Process....Pages 95-109
Front Matter....Pages 111-111
The PhoCusWright Consumer Technology Survey Second Edition....Pages 113-133
Front Matter....Pages 135-135
Developing Southern Mediterranean Tourism:The Interface Between Strategy and Sustainability....Pages 137-153
Film Tourism – Locations Are the New Stars....Pages 155-162
Front Matter....Pages 163-163
Brands as Destinations – The New Tourism Objective for Chinese Tourists....Pages 165-181
Luxury Tourism – Insights into an Underserved Market Segment....Pages 183-191
Is Europe One Market or Many? The US Cruise Companies’ Segmentation Problem....Pages 193-213
Front Matter....Pages 215-215
Current Developments in the Business Travel Sector....Pages 217-227
Welcome to Adventure Land....Pages 229-240
Multicultural Interactions During Meetings and Events....Pages 241-249
Security on Business Trips – A New Task for Corporate Travel Management?....Pages 251-259
Front Matter....Pages 261-261
The Collision of Civilisations and Challenges for the Global Tourist Industry....Pages 263-269
Tractatus Philosophico-Touristicus....Pages 271-278




نظرات کاربران