ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Management Between Strategy and Finance

دانلود کتاب مدیریت بین استراتژی و امور مالی

Management Between Strategy and Finance

مشخصات کتاب

Management Between Strategy and Finance

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783540852742, 9783540852759 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 324 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 45,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت بین استراتژی و امور مالی: مدیریت/کسب و کار برای حرفه ای ها، امور مالی/بانکداری، کارآفرینی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Management Between Strategy and Finance به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت بین استراتژی و امور مالی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت بین استراتژی و امور مالی



سیستم‌های تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی شرکت‌ها خود را در یک کشمکش دائمی بین ملاحظات استراتژیک و مالی می‌بینند. نویسندگان این دو جریان متضاد را در تفکر تجاری تجزیه و تحلیل می کنند، تفاوت های آنها را تشریح می کنند و بهترین شیوه های آنها را شناسایی می کنند. آنها همچنین رویکردی را ایجاد می کنند که دو مکتب فکری متضاد را با هم آشتی می دهد - بدون اینکه تفاوت های آنها را کمرنگ کند. آنها استدلال می کنند که هر دو دیدگاه استراتژیک و مالی می توانند به عنوان قطب نما در فرآیندهای تصمیم گیری مدیریت عمل کنند: اینکه کدام چشم انداز انتخاب شود بستگی به مرحله ای دارد که شرکت در آن قرار می گیرد. نویسندگان چهار مرحله را در چرخه عمر شرکت متمایز می کنند - فازهایی که باید در آنها قرار گیرند. خودشان رشد می کنند، رشد می کنند و در نهایت کسب درآمد می کنند. در دو مرحله اول، ملاحظات استراتژیک باید در اولویت قرار گیرند. در دو مرحله آخر، ملاحظات مالی بر روز حاکم است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Companies' decision-making and planning systems find themselves in a constant tug of war between strategic and financial considerations. The authors analyze these two opposing currents in business thinking, dissecting their differences and identifying their best practices. They also develop an approach that reconciles the two conflicting schools of thought – without watering down their differences. They argue that both strategic and financial perspectives can serve as a compass in management's decision-making processes: Which perspective to choose depends on the phase the company finds itself in. The authors distinguish four phases in the company lifecycle – phases in which they must position themselves, develop, grow and, ultimately, earn. In the first two phases, strategic considerations should take priority; in the latter two phases, financial considerations rule the day.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xiii
Market or Firm?....Pages 15-32
Resources....Pages 33-62
Transfer Pricing....Pages 63-86
Think Strategically....Pages 87-113
Think Financially....Pages 115-142
Establish the Basics and Choose a Position....Pages 145-169
Develop and Build....Pages 171-200
Grow....Pages 201-234
Earn....Pages 235-269
The Four Seasons of Business — An Afterword....Pages 271-277
The Tug of War....Pages 281-289
Management Between Strategy and Finance....Pages 291-293
Back Matter....Pages 297-324




نظرات کاربران