ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب High Performance Through Process Excellence: From Strategy to Operations

دانلود کتاب عملکرد بالا از طریق تعالی فرآیند: از استراتژی تا عملیات

High Performance Through Process Excellence: From Strategy to Operations

مشخصات کتاب

High Performance Through Process Excellence: From Strategy to Operations

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783540778240, 9783540778257 
ناشر: Springer Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 182 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 8 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 30,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب عملکرد بالا از طریق تعالی فرآیند: از استراتژی تا عملیات: سیستم های اطلاعات کسب و کار، مدیریت/کسب و کار برای حرفه ای ها



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب High Performance Through Process Excellence: From Strategy to Operations به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب عملکرد بالا از طریق تعالی فرآیند: از استراتژی تا عملیات نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب عملکرد بالا از طریق تعالی فرآیند: از استراتژی تا عملیات



مدیریت تعالی فرآیند (MPE) به عامل اصلی عملکرد بالا تبدیل شده است - ارائه نوآوری و چابکی. این منجر به یک \"شرکت بلادرنگ\" می شود. MPE استراتژی را با افراد و فناوری پیوند می دهد، مانند معماری سرویس گرا (SOA) یا وب 2.0. دارایی های دانش، مانند مدل های مرجع فرآیند، بهره وری را افزایش می دهند. فرآیندهای اضطراری و همکاری بین شرکتی به طور خاص و همچنین تأثیرات جهانی شدن مورد توجه قرار گرفته است. MPE مدیریت فرآیند را برای سازمان های بزرگ و همچنین برای شرکت های کوچک و متوسط ​​ارائه می دهد.

تعالی فرآیند اختیاری نیست، بلکه برای شرکت هایی که در اقتصاد جدید جهانی رقابت می کنند یک ضرورت است. این کتاب سهم مهمی در این زمینه است و به مدیران کمک می کند تا از قدرت تعالی فرآیند برای هدایت عملکرد بهتر استفاده کنند.
Dr. مایکل همر، نویسنده مهندسی مجدد شرکت، بوستون، ایالات متحده

کتاب کرچمر مفهوم تعالی فرآیند را به قرن 21st می برد. . او توضیح می‌دهد که چگونه فرآیندها تکامل می‌یابند، چگونه مدیریت فرآیند نوآوری را تشویق می‌کند، و چرا رشد بالا با پایه‌گذاری فرآیندهای کلاس جهانی آغاز می‌شود.
بیل مک‌درموت، رئیس و مدیر عامل، SAP آمریکا و آسیا و اقیانوسیه ژاپن، میدان نیوتاون، ایالات متحده آمریکا

مدیریت فرآیندهای تجاری سازمان به طور مشخص می تواند منبع اساسی مزیت رقابتی در اقتصاد جهانی در حال رشد امروزی باشد. با این حال، انجام این کار مستلزم یک انسجام منحصر به فرد بین چشم انداز استراتژیک، اجرای عملیاتی و پیچیدگی فناوری اطلاعات است. تجربه گسترده دکتر کرچمر در کمک به سازمان در مدیریت تعالی فرآیند کسب و کار به طور خلاصه در این کتاب سنجیده آمده است.
توماس کوریان، معاون ارشد، شرکت Oracle، Redwood Shores، ایالات متحده

مدیریت فرآیند کسب‌وکار به شما کمک می‌کند تا کسب‌وکار خود را واقعاً درک کنید و نوآوری‌های فرآیندی ضروری را مدیریت کنید که راه‌های جدیدی را برای رشد باز می‌کند. بر اساس تجربه عمیق خود در این زمینه، دکتر کرچمر چشم انداز روشنی را ارائه می دهد که چگونه می توان آن را به بهترین نحو انجام داد.
Falko Lameter، CIO، کمپرسورهای Kaeser، Coburg، آلمان

< /P>

شرکت هایی که فاقد ساختار مدیریت یکپارچه فرآیند کسب و کار هستند، نمی توانند به طور کامل از مزایای ذاتی نسخه های منتشر شده فعلی نرم افزار سازمانی استفاده کنند. این شکاف در عملکرد موثر مدیریت فرآیند کسب و کار (BPM) این کسب و کارها را در موقعیتی از ضعف رقابتی قرار می دهد. کتاب دکتر کرچمر مسیر روشن و مستقیمی را برای هر سازمانی برای حرکت به سمت BPM و بهبود در جهت تعالی فرآیند ترسیم می‌کند.
استیو تیمن، معاون رئیس، سرپرست ادغام فنی، ابتکار نوسازی استراتژیک، شرکت‌های استی لادر، نیویورک، ایالات متحده آمریکا


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The Management of Process Excellence (MPE) has become a main enabler of High Performance – delivering innovation and agility. It leads to a functioning "Real-Time Enterprise". MPE links strategy with people and technology, like Service-Oriented Architectures (SOA) or Web 2.0. Knowledge assets, such as Process Reference Models, increase productivity. Emergent Processes and Inter-enterprise Collaboration are addressed specifically, as well as the impacts of Globalisation. MPE delivers Process Governance for large organizations as well as for small and medium enterprises.

Process excellence is not optional, but a necessity for companies competing in the new global economy.  This book is an important contribution to the field and will help managers harness the power of process excellence to drive better performance.
Dr. Michael Hammer, Author of Reengineering the Corporation, Boston, USA

Kirchmer’s book takes the concept of process excellence into the 21st century. He explains how processes evolve, how process management encourages innovation, and why high growth starts with the foundation of world-class processes.
Bill McDermott, President & CEO, SAP Americas & Asia Pacific Japan, Newtown Square, USA

Managing an organization's business processes distinctively well can be a fundamental source of competitive advantage in today's fast growing global economy. Doing so however requires a unique cohesion between strategic vision, operational execution, and information technology sophistication. Dr. Kirchmer's wide experience in helping organization's Manage Business Process Excellence is succintly captured in this well thought out book.
Thomas Kurian, Senior Vice President, Oracle Corporation, Redwood Shores, USA

Business Process Management helps you to really understand your business and manage essential process innovation opening new ways to growth. Based on his profound experience in this area Dr. Kirchmer presents a clear vision how to do it best.
Falko Lameter, CIO, Kaeser Compressors, Coburg, Germany

Companies that lack an integrated business process management structure cannot fully leverage the advantages inherent in current released versions of enterprise software.  This gap in effective business process management (BPM) practice places these businesses in a position of competitive disadvantage.  Dr. Kirchmer’s book outlines a clear, straightforward path for any organization to move to BPM and improve to process excellence.
Steve Tieman, Vice President, Technical Integration Lead, Strategic Modernization Initiative, Estee Lauder Companies, New York, USA



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xiv
Management of Process Excellence: What is it and Why do you Need It?....Pages 1-20
Innovation: An Important Goal of MPE....Pages 21-35
Information Technology Enabling Process Execution with MPE....Pages 37-53
Business Process Change Management for MPE....Pages 55-67
Business Process Governance for MPE....Pages 69-84
Reference Models to Empower MPE....Pages 85-100
Inter-enterprise Business Processes Enabled by MPE....Pages 101-115
Emergent Processes Enabled by MPE....Pages 117-128
Globalization Requires MPE....Pages 129-144
Small and Medium Enterprises Also Benefit from MPE....Pages 145-155
What has Jazz to do with MPE?....Pages 157-167
Back Matter....Pages 169-178




نظرات کاربران