دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Mathias Kirchmer (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9783540778240, 9783540778257
ناشر: Springer Berlin Heidelberg
سال نشر: 2009
تعداد صفحات: 182
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 8 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب عملکرد بالا از طریق تعالی فرآیند: از استراتژی تا عملیات: سیستم های اطلاعات کسب و کار، مدیریت/کسب و کار برای حرفه ای ها
در صورت تبدیل فایل کتاب High Performance Through Process Excellence: From Strategy to Operations به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب عملکرد بالا از طریق تعالی فرآیند: از استراتژی تا عملیات نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
مدیریت تعالی فرآیند (MPE) به عامل اصلی عملکرد بالا تبدیل شده است - ارائه نوآوری و چابکی. این منجر به یک \"شرکت بلادرنگ\" می شود. MPE استراتژی را با افراد و فناوری پیوند می دهد، مانند معماری سرویس گرا (SOA) یا وب 2.0. دارایی های دانش، مانند مدل های مرجع فرآیند، بهره وری را افزایش می دهند. فرآیندهای اضطراری و همکاری بین شرکتی به طور خاص و همچنین تأثیرات جهانی شدن مورد توجه قرار گرفته است. MPE مدیریت فرآیند را برای سازمان های بزرگ و همچنین برای شرکت های کوچک و متوسط ارائه می دهد.
تعالی فرآیند اختیاری نیست، بلکه برای شرکت هایی که در اقتصاد
جدید جهانی رقابت می کنند یک ضرورت است. این کتاب سهم مهمی در
این زمینه است و به مدیران کمک می کند تا از قدرت تعالی فرآیند
برای هدایت عملکرد بهتر استفاده کنند.
Dr. مایکل همر، نویسنده مهندسی مجدد شرکت، بوستون، ایالات
متحده
کتاب کرچمر مفهوم تعالی فرآیند را به قرن 21st می
برد. . او توضیح میدهد که چگونه فرآیندها تکامل مییابند،
چگونه مدیریت فرآیند نوآوری را تشویق میکند، و چرا رشد بالا با
پایهگذاری فرآیندهای کلاس جهانی آغاز میشود.
بیل مکدرموت، رئیس و مدیر عامل، SAP آمریکا و آسیا و
اقیانوسیه ژاپن، میدان نیوتاون، ایالات متحده آمریکا
مدیریت فرآیندهای تجاری سازمان به طور مشخص می تواند منبع اساسی
مزیت رقابتی در اقتصاد جهانی در حال رشد امروزی باشد. با این
حال، انجام این کار مستلزم یک انسجام منحصر به فرد بین چشم
انداز استراتژیک، اجرای عملیاتی و پیچیدگی فناوری اطلاعات است.
تجربه گسترده دکتر کرچمر در کمک به سازمان در مدیریت تعالی
فرآیند کسب و کار به طور خلاصه در این کتاب سنجیده آمده
است.
توماس کوریان، معاون ارشد، شرکت Oracle، Redwood Shores،
ایالات متحده
مدیریت فرآیند کسبوکار به شما کمک میکند تا کسبوکار خود را
واقعاً درک کنید و نوآوریهای فرآیندی ضروری را مدیریت کنید که
راههای جدیدی را برای رشد باز میکند. بر اساس تجربه عمیق خود
در این زمینه، دکتر کرچمر چشم انداز روشنی را ارائه می دهد که
چگونه می توان آن را به بهترین نحو انجام داد.
Falko Lameter، CIO، کمپرسورهای Kaeser، Coburg، آلمان
< /P>
شرکت هایی که فاقد ساختار مدیریت یکپارچه فرآیند کسب و کار
هستند، نمی توانند به طور کامل از مزایای ذاتی نسخه های منتشر
شده فعلی نرم افزار سازمانی استفاده کنند. این شکاف در عملکرد
موثر مدیریت فرآیند کسب و کار (BPM) این کسب و کارها را در
موقعیتی از ضعف رقابتی قرار می دهد. کتاب دکتر کرچمر مسیر روشن
و مستقیمی را برای هر سازمانی برای حرکت به سمت BPM و بهبود در
جهت تعالی فرآیند ترسیم میکند.
استیو تیمن، معاون رئیس، سرپرست ادغام فنی، ابتکار نوسازی
استراتژیک، شرکتهای استی لادر، نیویورک، ایالات متحده
آمریکا
The Management of Process Excellence (MPE) has become a main enabler of High Performance – delivering innovation and agility. It leads to a functioning "Real-Time Enterprise". MPE links strategy with people and technology, like Service-Oriented Architectures (SOA) or Web 2.0. Knowledge assets, such as Process Reference Models, increase productivity. Emergent Processes and Inter-enterprise Collaboration are addressed specifically, as well as the impacts of Globalisation. MPE delivers Process Governance for large organizations as well as for small and medium enterprises.
Process excellence is not optional, but a necessity for
companies competing in the new global economy. This
book is an important contribution to the field and will help
managers harness the power of process excellence to drive
better performance.
Dr. Michael Hammer, Author of Reengineering the
Corporation, Boston, USA
Kirchmer’s book takes the concept of process excellence into
the 21st century. He explains how processes
evolve, how process management encourages innovation, and why
high growth starts with the foundation of world-class
processes.
Bill McDermott, President & CEO, SAP Americas & Asia
Pacific Japan, Newtown Square, USA
Managing an organization's business processes distinctively
well can be a fundamental source of competitive advantage in
today's fast growing global economy. Doing so however
requires a unique cohesion between strategic vision,
operational execution, and information technology
sophistication. Dr. Kirchmer's wide experience in helping
organization's Manage Business Process Excellence is
succintly captured in this well thought out book.
Thomas Kurian, Senior Vice President, Oracle Corporation,
Redwood Shores, USA
Business Process Management helps you to really understand
your business and manage essential process innovation opening
new ways to growth. Based on his profound experience in this
area Dr. Kirchmer presents a clear vision how to do it
best.
Falko Lameter, CIO, Kaeser Compressors, Coburg,
Germany
Companies that lack an integrated business process management
structure cannot fully leverage the advantages inherent in
current released versions of enterprise software. This
gap in effective business process management (BPM) practice
places these businesses in a position of competitive
disadvantage. Dr. Kirchmer’s book outlines a clear,
straightforward path for any organization to move to BPM and
improve to process excellence.
Steve Tieman, Vice President, Technical Integration Lead,
Strategic Modernization Initiative, Estee Lauder Companies,
New York, USA
Front Matter....Pages i-xiv
Management of Process Excellence: What is it and Why do you Need It?....Pages 1-20
Innovation: An Important Goal of MPE....Pages 21-35
Information Technology Enabling Process Execution with MPE....Pages 37-53
Business Process Change Management for MPE....Pages 55-67
Business Process Governance for MPE....Pages 69-84
Reference Models to Empower MPE....Pages 85-100
Inter-enterprise Business Processes Enabled by MPE....Pages 101-115
Emergent Processes Enabled by MPE....Pages 117-128
Globalization Requires MPE....Pages 129-144
Small and Medium Enterprises Also Benefit from MPE....Pages 145-155
What has Jazz to do with MPE?....Pages 157-167
Back Matter....Pages 169-178