ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Corporate Social Responsibility as an International Strategy

دانلود کتاب مسئولیت اجتماعی شرکت به عنوان یک استراتژی بین المللی

Corporate Social Responsibility as an International Strategy

مشخصات کتاب

Corporate Social Responsibility as an International Strategy

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Contributions to Economics 
ISBN (شابک) : 9783790820232, 9783790820249 
ناشر: Physica-Verlag Heidelberg 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 163 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 59,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مسئولیت اجتماعی شرکت به عنوان یک استراتژی بین المللی: سیاست اجتماعی، سازمان/برنامه ریزی، اخلاق، مالیه عمومی و اقتصاد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Corporate Social Responsibility as an International Strategy به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مسئولیت اجتماعی شرکت به عنوان یک استراتژی بین المللی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مسئولیت اجتماعی شرکت به عنوان یک استراتژی بین المللی



CSR، مفهومی با هدف تعیین میزان مسئولیت‌هایی که باید توسط کسب‌وکار خصوصی در قبال گروه‌های ذینفع و جامعه به‌طور کلی به عهده می‌گیرد، شایسته است که با جزئیات قابل‌توجهی به آن پرداخته شود و نه صرفاً به‌عنوان یک «مشکل روابط عمومی» دیگر. یا مشکل بازاریابی به عنوان یک مدل، CSR مظهر ضرب المثل قدیمی \"کسب و کار تجارت است\" است. ارائه مدیریت سهامداران گسترده تر که می تواند به عنوان یک مزیت رقابتی دیده شود.

افزایش عملکرد مالی و تعهد کارکنان از جمله مزایایی است که مدل CSR می تواند به شرکت ها ارائه دهد. این بحث به پزشکان و محققان یک بررسی منحصربفرد را ارائه می دهد که چگونه شرکت ها می توانند بهره وری را از طریق اجرای برنامه های CSR به حداکثر برسانند.

این نشریه در مورد چگونگی رسیدگی CSR به نگرانی‌های تجاری مربوط به امکان‌سنجی، موانع و محرک‌های عملکرد داخلی و خارجی بحث می‌کند. و اینکه آیا یک برنامه CSR احتمالاً موفقیت یا شکست را تشکیل می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

CSR, a concept aimed at determining the amount of responsibilities to be shouldered by private business toward stakeholder groups and society at large, deserves to be dealt with in considerable detail and not simply as another "PR fuzz" or marketing gag. As a model, CSR epitomises the old saying "business is business"; offering broader stakeholder management which can be seen as a competitive advantage.

Increased financial performance and employee commitment are among the benefits the CSR model can offer corporations. This discussion presents practitioners and scholars with a unique examination of how firms can maximise productivity through the implementation of CSR programs.

This publication discusses how CSR addresses business concerns of feasibility, barriers and drivers of internal and external practice; and whether a CSR program is likely to constitute a success or failure.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XVI
Introduction....Pages 1-5
Overview Over the Historical Development....Pages 7-18
Why Exactly has CSR Become a Necessity?....Pages 19-35
CSR Conceptualisation....Pages 37-76
Concrete CSR Measures: What can a Firm do?....Pages 77-87
Major Potential Benefits of CSR Engagement....Pages 89-105
Factors Impacting Upon CSR Engagement....Pages 107-136
Conclusions....Pages 137-140
Back Matter....Pages 141-153




نظرات کاربران