ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Money and Ideas: Four Studies on Finance, Innovation and the Business Life Cycle

دانلود کتاب پول و ایده ها: چهار مطالعه در زمینه امور مالی ، نوآوری و چرخه زندگی تجارت

Money and Ideas: Four Studies on Finance, Innovation and the Business Life Cycle

مشخصات کتاب

Money and Ideas: Four Studies on Finance, Innovation and the Business Life Cycle

دسته بندی: اقتصاد
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: International Studies in Entrepreneurship 25 
ISBN (شابک) : 1441912274, 9781441912275 
ناشر: Springer-Verlag New York 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 119 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 41,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب پول و ایده ها: چهار مطالعه در زمینه امور مالی ، نوآوری و چرخه زندگی تجارت: کارآفرینی، مالی / بانکداری، سیاست اقتصادی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Money and Ideas: Four Studies on Finance, Innovation and the Business Life Cycle به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب پول و ایده ها: چهار مطالعه در زمینه امور مالی ، نوآوری و چرخه زندگی تجارت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب پول و ایده ها: چهار مطالعه در زمینه امور مالی ، نوآوری و چرخه زندگی تجارت



چرخه عمر کسب و کارها پیچیده است. از بدو تولد، کسب‌وکارها نه تنها فرصت‌ها، بلکه موانع بسیاری را نیز تجربه می‌کنند. مانع اصلی برای همه مشاغل دسترسی به سرمایه است. این کتاب با استفاده از زمینه‌ها و دیدگاه‌های تحقیقاتی مختلف، چهار مطالعه علمی را ارائه می‌کند که پیامدهای محدودیت‌های مالی را در مراحل مختلف چرخه عمر شرکت بررسی می‌کند.

اولین مطالعه تمرکز دارد. در مورد چالش های مالی برای کارآفرین نوپا - کسی که قصد دارد یا به تازگی کسب و کار خود را شروع کرده است. آیا همه ایده های نوآورانه تامین مالی می شوند؟ نه، در درجه اول به این دلیل که نوآوری آنها قابل اثبات نیست. از طریق مطالعه 900 کارآفرین نوپا، این فصل نشان می‌دهد که چگونه می‌توان مناسب بودن و امکان‌سنجی یک نوآوری را با استفاده از پتنت‌ها و نمونه‌های اولیه به شکل سیگنالی اثبات کرد.

مطالعه دوم می پرسد: آیا همه کسانی که اختراع می کنند، آن را برای پول انجام می دهند؟ چه کسی غیر از کارآفرینان نوپا پتنت می گیرد؟ در خارج از عرصه صرفاً تجاری، با استفاده از پایگاه داده ای از 2500 دانشمند، این مطالعه استدلال می کند که دانشمندان برای به دست آوردن اعتبار و شهرت و همچنین برای انگیزه های صرفاً مالی به سمت ثبت اختراع سوق داده می شوند و پیامدهای عملکرد استراتژیک در مسائل مالی را در نظر می گیرد که حق اختراع را ثبت می کند. برای شرکت بازی کنید.

فصل بعدی به چرخه حیات شرکت در مرحله دوم می پردازد. پس از راه اندازی، آنها به مرحله تبدیل شدن به یک شرکت کوچک و متوسط ​​(SME) می رسند که شاید تا 250 کارمند را استخدام کند. این مرحله ای است که سایر عوامل، مانند مکان، برای رشد SME مهم می شوند. همین امر برای امور مالی نیز صادق است. نیاز به سرمایه در گردش افزایش می یابد و نیاز شرکت های کوچک و متوسط ​​به کسب منابع مالی بیشتر از خارج از شرکت خود را افزایش می دهد. آنها به کجا خواهند رفت؟ آیا پراکندگی جغرافیایی مؤسسات وام دهنده تأثیری بر مدیریت مالی شرکت ها دارد؟ این مطالعه نشان می دهد که مؤسسات وام دهی بسیار محلی، به ویژه اتحادیه های اعتباری، احتمال تنوع بخشیدن به ساختار سرمایه شرکت ها را افزایش می دهند. موسسات وام دهی بزرگ چه سهمیه بندی اعتباری باشد و چه هزینه های نظارتی که به مشتریان تحمیل می شود، SME ها را دور نگه می دارند. در زمان بحران، این روند ممکن است قوی‌تر شود، زیرا جوامع محلی نقش مهمی در تامین مالی SME ایفا می‌کنند و بانک‌ها ممکن است دشمنی بیشتری داشته باشند.

فصل پایانی پیامدهای شروع را در نظر می‌گیرد. افزایش تامین مالی برای رشد و توسعه اقتصادی. جنبه‌های نوآوری، مالی منطقه‌ای و سیگنال‌دهی ممکن است در شرایط اقتصادی که نهادهای کارآمد از جمله قوه قضاییه وجود دارد، کار کنند. با این حال، اقتصادهای در حال توسعه اغلب فاقد مؤسسات کارآمد هستند و بنابراین نوآوری ممکن است با موانع بیشتری در این زاویه روبرو شود که با محدودیت‌های مالی همراه شود. این مطالعه برای اولین بار نشان می‌دهد که نوآوری بنگاه‌ها در اقتصادهای در حال توسعه، معمولاً به شکل رشوه، متاثر از فساد هستند. جنبه جالب این است که اثر همیشه مضر نیست. نویسنده با مطالعه 2500 شرکت آفریقایی، استدلال می‌کند که فساد بر نوآوری محصول و سازمان تأثیر منفی می‌گذارد در حالی که استفاده از نوآوری بازاریابی را تشویق می‌کند.

به طور خلاصه، این کتاب نشان می‌دهد که بحران کنونی ممکن است فرصتی را برای نوآوران فراهم کند تا ارزش واقعی نوآوری خود را برای دنبال کردن رویاهای خود برای راه‌اندازی یک شرکت ارائه دهند. جوامع محلی اهمیت دارند و نباید آنها را فراموش کرد، زیرا بالشتک برای اکثر SME های ما هستند. کشورهای در حال توسعه باید مؤسسات خود را برای پیروی از الگوی توسعه ای که با نوآوری تقویت می شود کارآمد کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The lifecycle of businesses is complicated. Right from birth, businesses experience not just opportunities but also many hurdles. The primary obstacle for all businesses is access to capital; drawing from a variety of fields and research perspectives, this book presents four scientific studies that explore the implications of financial constraints at different stages of the firm’s life cycle.

The first study focuses on the financial challenges to the nascent entrepreneur – someone who is planning to, or has just started their business. Do all innovative ideas get financed? No, primarily because their innovativeness cannot be proven. Through a study of 900 nascent entrepreneurs, this chapter demonstrates how the appropriability and feasibility of an innovation can be proven by using patents and prototypes in a signaling fashion.

The second study asks: Do all who patent, do it for money? Who patents apart from nascent entrepreneurs? Outside of the purely commercial arena, using a database of 2500 scientists, this study argues that scientists are driven to patent to gain prestige and reputation, as well as for purely financial motivations, and considers the implications for the strategic function in financial matters that patents play for the firm.

The next chapter looks at the firm life cycle in the second stage. After start-up, they reach the stage of becoming a Small and Medium Enterprise (SME), perhaps employing up to 250 employees. This is the stage when other factors, such a location, become important for SME growth. The same holds true for finance too. Working capital requirements increase, increasing the need for SMEs to gain more finance from outside their firms. Where would they go to? Does geographical dispersion of lending institutions have an effect on financial management of the firms? This study demonstrates that very-local lending institutions, especially credit unions, increase the likelihood that firms will diversify their capital structure. Be it credit rationing or monitoring costs being pushed to the customers, large lending institutions keep away SMEs. During times of crisis, the trend may become stronger, in that local communities play crucial role in SME financing and banks may turn more hostile.

The concluding chapter considers the implications of start-up financing for economic growth and development. Innovation, regional finance and signaling aspects might all work in an economic conditions where there are efficient institutions, including judiciary. Developing economies, however, often lack efficient institutions, and thus innovation might face greater barriers on this angle when coupled with financial constraints. This study, for the first time ever, shows that innovativeness of firms in developing economies, in affected by corruption, usually in the form of bribes. The interesting aspect is that the effect is not always detrimental. Studying 2500 African firms, the author argues that corruption negatively affects product and organizational innovation while it encourages the use of marketing innovation.

To sum up, this book shows that the present crisis may provide innovators an opportunity to present the true value of their innovation to pursue their dreams of starting a firm. Local communities do matter and must not be forgotten as they provide cushion for most of our SMEs. Developing countries must make their institutions efficient to follow the development pattern fuelled by innovation.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages 1-13
Introduction....Pages 1-11
Financial Signaling by Innovative Nascent Entrepreneurs....Pages 13-36
What Do Scientists Want: Money or Fame?....Pages 37-54
Regional Financial System and the Financial Structure of Small Firms....Pages 55-80
Corruption and Innovation....Pages 81-97
Back Matter....Pages 1-9




نظرات کاربران