دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Gianfranco Dioguardi (auth.)
سری: Innovation, Technology, and Knowledge Management
ISBN (شابک) : 9781441913319, 9781441913333
ناشر: Springer-Verlag New York
سال نشر: 2010
تعداد صفحات: 133
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 702 کیلوبایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب شرکتهای شبکه: تکامل مدلهای سازمانی از اصناف تا خطوط مونتاژ تا خوشههای نوآوری: مدیریت/کسب و کار برای حرفه ای ها سازمان صنعتی سازمان/برنامه ریزی
در صورت تبدیل فایل کتاب Network Enterprises: The Evolution of Organizational Models from Guilds to Assembly Lines to Innovation Clusters به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب شرکتهای شبکه: تکامل مدلهای سازمانی از اصناف تا خطوط مونتاژ تا خوشههای نوآوری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
با تکیه بر تحلیل تاریخی سازمانها و نظریههایی که بر توسعه آنها تأثیر گذاشتهاند، جانفرانکو دیوگاردی کاوشی روشنتر از شرکت شبکه و تکامل آن از اصناف قرون وسطی تا خوشههای نوآوری کنونی دره سیلیکون، مثلث تحقیقاتی ارائه میکند. ، مسیر 128 و سایر مناطق در ایالات متحده و سراسر جهان. دیوگاردی با ارائه تجزیه و تحلیل عمیق سیستم های تولید و تکامل اصول "تولید ناب"، تاریخ، جامعه شناسی، تئوری مدیریت و اقتصاد را برای بررسی پویایی سازمان هایی که به عنوان شبکه عمل می کنند و با سایر شرکت ها در طول زنجیره تامین تعامل دارند، ادغام می کند. و در صنایع تکمیلی در یک محیط مبتنی بر فناوری، مرزهای بین محصولات و خدمات و بین شرکتها مبهم میشود و زمینه را برای کارآفرینی، نوآوری و انتشار دانش ایجاد میکند. چندین فصل به دغدغه های عملی مدیریت شرکت شبکه، با علاقه خاصی به مسائل اخلاقی و فرهنگی اختصاص داده شده است. دیوگاردی با بحث در مورد نقش شرکت شبکه در ایجاد شرکت جدید و رشد اقتصادی به پایان میرسد.
Building on the historical analysis of organizations and theories that have influenced their development, Gianfranco Dioguardi provides an insightful exploration of the network enterprise and its evolution from the Medieval guilds to the present innovation clusters of Silicon Valley, the Research Triangle, Route 128, and other regions in the U.S and around the world. Providing in-depth analysis of production systems and the evolution of "lean manufacturing" principles, Dioguardi integrates history, sociology, management theory, and economics to explore the dynamics of organizations that operate as networks and interact with other firms along the supply chain and in complementary industries. In a technology-enabled environment, the boundaries between products and services and across enterprises become blurred—and create the context for entrepreneurship, innovation, and dissemination of knowledge. Several chapters are devoted to practical concerns of managing the network enterprise, with a particular interest in the ethical and cultural issues. Dioguardi concludes with discussion of the role of the network enterprise in new firm creation and economic growth.
Front Matter....Pages i-xvii
Toward a Definition of the “Network Enterprise” Model....Pages 1-11
The Complex Nature of the Network Enterprise....Pages 13-24
Innovation and Service Provision in the Network Enterprise....Pages 25-34
Outline of the History of Organization Doctrines....Pages 35-50
The Production Pole: From Fordism to Toyotism....Pages 51-59
The Toyota Spirit....Pages 61-70
Strategies for the Network Enterprise....Pages 71-81
Ethics and Social Values in the Network Enterprise....Pages 83-90
The Enterprise Spirit and Culture in the Network Enterprise....Pages 91-97
Enterprise Networks....Pages 99-108
Back Matter....Pages 109-123