ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Knowledge and the Family Business: The Governance and Management of Family Firms in the New Knowledge Economy

دانلود کتاب دانش و تجارت خانوادگی: حاکمیت و مدیریت بنگاههای خانوادگی در اقتصاد دانش جدید

Knowledge and the Family Business: The Governance and Management of Family Firms in the New Knowledge Economy

مشخصات کتاب

Knowledge and the Family Business: The Governance and Management of Family Firms in the New Knowledge Economy

دسته بندی: خانه داری ، اوقات فراغت
ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری: Innovation, Technology, and Knowledge Management 7 
ISBN (شابک) : 9781441973528, 9781441973535 
ناشر: Springer-Verlag New York 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 277 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 56,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب دانش و تجارت خانوادگی: حاکمیت و مدیریت بنگاههای خانوادگی در اقتصاد دانش جدید: کارآفرینی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Knowledge and the Family Business: The Governance and Management of Family Firms in the New Knowledge Economy به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب دانش و تجارت خانوادگی: حاکمیت و مدیریت بنگاههای خانوادگی در اقتصاد دانش جدید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب دانش و تجارت خانوادگی: حاکمیت و مدیریت بنگاههای خانوادگی در اقتصاد دانش جدید



کسب‌وکارهای خانوادگی - شکل غالب سازمان‌دهی تجاری در سراسر جهان - می‌توانند کمک‌های مهم و متعددی به اقتصاد و رفاه خانواده از نظر مالی و کیفی داشته باشند. اما مدیریت کسب‌وکارهای خانوادگی ناکارآمد ممکن است دشوار باشد، تجربه‌های دردناکی در بهترین حالت، و می‌توانند ثروت خانوادگی و روابط شخصی را از بین ببرند. این کتاب به بررسی پویایی های مدیریت کسب و کار خانوادگی، در زمینه شرایط بازار در حال تغییر و نقشی که مدیریت دانش در برنامه ریزی استراتژیک و سازگاری ایفا می کند، می پردازد. نویسندگان با ادغام ادبیات کسب‌وکار خانوادگی، کارآفرینی، روان‌شناسی صنعتی و مدیریت دانش، و با مثال‌های گویا از شرکت‌های مختلف، به موضوعاتی چون: •چگونه کسب‌وکارهای خانوادگی می‌توانند در اقتصاد دانش جدید رقابت کنند، می‌پردازند. > •نحوه مدیریت یک کسب و کار خانوادگی زمانی که دانش دارایی اصلی آن است •نحوه انتقال دانش (و نحوه زنده نگه داشتن آن) از طریق نسل های خانواده در این چارچوب، نویسندگان استدلال می کنند که مدیریت مؤثر منابع - به ویژه منابع نامشهود - برای توانمند ساختن یک سازمان خانوادگی برای حفظ مزیت رقابتی پایدار در طول زمان، محوری است. آنها خاطرنشان می کنند که خانواده ها اغلب دانش سیستمی، شهودی یا ضمنی را توسعه می دهند که فراتر از تصمیم گیری منطقی است و نیاز به شناسایی و پرورش به عنوان یک دارایی متمایز دارد. نویسندگان نشان می‌دهند که ارزش بین نسلی زمانی به دست می‌آید که شرکت خانوادگی نوآوری کند و خود را با شرایط متغیر بیرونی و داخلی سازگار کند. این نوع عملکرد کارآفرینی مستلزم قابلیت‌ها و فرآیندهای پویا است که برای کسب، مبادله، ترکیب و حتی ریختن دانش و عملکرد طراحی شده‌اند. و به نوبه خود، قابلیت های پویا ناشی از مکانیسم های اشتراک دانش، یادگیری جمعی، انباشت تجربه و انتقال است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Family businesses—the predominant form of business organization around the world—can make numerous, critical contributions to the economy and family well-being in both financial and qualitative terms. But dysfunctional family businesses can be difficult to manage, painful experiences at best, and they can destroy family wealth and personal relationships. This book explores the dynamics of family business management, in the context of constantly changing market conditions and the role that knowledge management plays in strategic planning and adaptation. Integrating the literature from family business, entrepreneurship, industrial psychology, and knowledge management, and with illustrative examples from a variety of enterprises, the authors address such topics as: •How family businesses can compete in the new knowledge economyHow to manage a family business when knowledge is its main assetHow to transfer knowledge (and how to keep it alive) through family generations Within this framework, the authors argue that effective resource management—especially intangible resources—is central to enabling a family-run organization to maintain a sustainable competitive advantage over time. They note that families often develop systemic, intuitive, or tacit knowledge that transcends rational decision making and needs to be recognized and nurtured as a distinctive asset. The authors demonstrate that trans-generational value is achieved when the family firm innovates and adapts itself to changing external and internal conditions. This kind of entrepreneurial performance requires dynamic capabilities and processes designed to acquire, exchange, combine and even shed knowledge and practices; and, in turn, dynamic capabilities result from mechanisms of knowledge sharing, collective learning, experience accumulation, and transfer.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-ix
Introduction: Mapping the Paths Through the Handbook....Pages 1-7
Front Matter....Pages 9-9
Knowledge Management and Family Business....Pages 11-46
Learning Processes and Social Implications in Family Organizations....Pages 47-72
Family Business: Leadership and Succession....Pages 73-107
Family Business in the World....Pages 109-123
The Italian Entrepreneurial Outlook....Pages 125-186
Front Matter....Pages 187-187
Definition of Terms and Concepts....Pages 189-228
Insights from Theory and Practice....Pages 229-249
Critical Success and Failure Factors and Lessons Learned....Pages 251-260
Back Matter....Pages 261-267




نظرات کاربران