ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Sales Excellence: Systematic Sales Management

دانلود کتاب تعالی فروش: مدیریت فروش سیستماتیک

Sales Excellence: Systematic Sales Management

مشخصات کتاب

Sales Excellence: Systematic Sales Management

ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری: Management for Professionals 
ISBN (شابک) : 9783642291685, 9783642291692 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 315 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تعالی فروش: مدیریت فروش سیستماتیک: فروش/توزیع/مرکز تماس/خدمات مشتری، بازاریابی، مدیریت/کسب و کار برای حرفه ای ها



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Sales Excellence: Systematic Sales Management به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تعالی فروش: مدیریت فروش سیستماتیک نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تعالی فروش: مدیریت فروش سیستماتیک



این کتاب رویکردی بسیار بدیع و استراتژیک به مدیریت فروش ارائه می‌کند، حوزه‌ای که در عمل از فقدان پیچیدگی رنج می‌برد. این کتاب غنی از محتوا و تفکر برانگیز دارای موقعیت بسیار منحصر به فردی است: عملکرد فروش یک سازمان را در سطح بسیار بالا و استراتژیک در نظر می گیرد و راهنمایی های خاصی را در مدیریت نه تنها چند گزارش مستقیم، بلکه عملکرد فروش کل سازمان ارائه می دهد. . این کتاب شامل بسیاری از ابزارها و دستورالعمل‌های مفید است و با مثال‌های متعددی که به زنده کردن مفاهیم کمک می‌کند و آنها را برای بازار تجارت بسیار قابل دسترس می‌کند، تقویت شده است. یک سیستم امتیازدهی مبتنی بر چک لیست که در سراسر کتاب استفاده شده است به خوانندگان این امکان را می دهد که به طور خاص شرکت خود را ارزیابی کنند و همچنین پیشرفت آن را با اعمال مفاهیم در طول زمان پیگیری کنند. این اثر برای مدیران فروش بلندپرواز، از جمله مدیران در سطح مدیر عامل، یک منبع ضروری و قابل تامل است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book presents a very novel and strategic approach to Sales Management, an area that has suffered from a lack of sophistication in practice. This content-rich and thought-provoking book has a very unique positioning: It considers the sales performance of an organization at a very high, strategic level and offers specific guidance in managing not just a few direct reports but an entire organization?s sales function. The book includes many useful tools and guidelines and is enhanced with numerous examples that help bring the concepts to life and make them very approachable for the trade market. A checklist-based scoring system that is utilized throughout the book allows readers to specifically evaluate their own company as well as to track its progress as concepts are applied over time. This work is an essential resource and thought-provoking read for ambitious Sales Managers, including CEO-level executives.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xx
Front Matter....Pages 1-1
The Drive for Systematic Sales Management: The Sales Excellence Approach as a Roadmap....Pages 3-22
Front Matter....Pages 23-25
Customers: The Focus of the Sales Strategy....Pages 27-39
Competitive Advantages: Quicker, Higher, Farther. . .....Pages 41-44
Sales Channels and Sales Partners: Designing the Route to the Customer....Pages 45-59
Price Policy: The Price Is Right. . .....Pages 61-81
A Framework of Figures for the Sales Strategy: Targets and Resources....Pages 83-90
Front Matter....Pages 91-91
Sales Organization: Successfully Designing Structures and Processes....Pages 93-110
Planning and Controlling: The Middle Ground Between “Flying Blind” and “Graveyards of Numbers”....Pages 111-116
Personnel Management: The Poor Cousin of Sales....Pages 117-138
Culture in Sales: The Power of Unwritten Laws....Pages 139-151
Front Matter....Pages 153-154
Basis for Understanding Information Systems....Pages 155-160
The Customer: The Unknown Factor?....Pages 161-191
Competitor Information: Know Your Opponent....Pages 193-196
The Market: Identify Trends at an Early Stage....Pages 197-199
Information About Internal Processes: Sand in the Wheels?....Pages 201-203
CRM and CAS: Signposts in the Information Jungle....Pages 205-213
Front Matter....Pages 215-216
The Salesperson Personality: Of Know-It-Alls, Socializers and Allrounders....Pages 217-235
Rounding Out Relationship Management: Trade Shows, Call Centers, Internet....Pages 237-249
Customer Retention Management: Making the Customer a “Fan”....Pages 251-269
Key Account Management: The Close Cooperation with Important Customers....Pages 271-279
Front Matter....Pages 215-216
Relationship Modeling: The Business Relationship Firmly Under Control....Pages 281-289
Back Matter....Pages 291-312




نظرات کاربران