ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Promoting Balanced Competitiveness Strategies of Firms in Developing Countries

دانلود کتاب ارتقای استراتژی های رقابت پذیری متوازن شرکت ها در کشورهای در حال توسعه

Promoting Balanced Competitiveness Strategies of Firms in Developing Countries

مشخصات کتاب

Promoting Balanced Competitiveness Strategies of Firms in Developing Countries

ویرایش: [1 ed.] 
نویسندگان:   
سری: Innovation, Technology, and Knowledge Management 12 
ISBN (شابک) : 1461412749, 9781461412748 
ناشر: Springer-Verlag New York 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 128
[140] 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 Mb 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 1


در صورت تبدیل فایل کتاب Promoting Balanced Competitiveness Strategies of Firms in Developing Countries به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ارتقای استراتژی های رقابت پذیری متوازن شرکت ها در کشورهای در حال توسعه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ارتقای استراتژی های رقابت پذیری متوازن شرکت ها در کشورهای در حال توسعه



از زمان کار پیشگام جوزف شومپیتر (1942)، فرض شده است که نوآوری ها معمولاً نقش کلیدی در رقابت شرکت ها دارند. این فرض برای شرکت ها در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه اعمال شده است. با این حال، ظرفیت‌های نوآورانه و محیط‌های تجاری شرکت‌ها در کشورهای در حال توسعه اساساً با کشورهای توسعه‌یافته متفاوت است. منطقی است که مدل‌های نوآوری و رقابت‌پذیری مبتنی بر کشورهای توسعه‌یافته ممکن است برای کشورهای در حال توسعه اعمال نشود.

در این جلد، ویوین وانگ و الیاس جی. کارایانیس از هر دو رویکرد نظری و تحلیل تجربی برای کشف پویایی نوآوری در کشورهای در حال توسعه با تاکید ویژه بر تحقیق و توسعه در شرکت‌های تولیدی استفاده می‌کنند. با انجام این کار، آنها جایگزینی برای مدل مزیت رقابتی مایکل پورتر ارائه می کنند - یک مدل موقعیت رقابتی که بر نوآوری های افزایشی و تطبیقی ​​که مناسب تر از نوآوری های رادیکال برای کشورهای در حال توسعه هستند تمرکز دارد. تحقیقات آنها به سوالاتی از قبیل:

  • آیا نوآوری ها موقعیت رقابتی شرکت های تولیدی در کشورهای در حال توسعه را ارتقا می دهند؟
  • آیا سرعت نوآوری به‌ویژه در زمینه‌های اجتماعی-اقتصادی و سیاسی-اجتماعی اهمیت دارد؟
  • سیستم‌ها و سیاست‌های نوآوری ملی تا چه حد می‌توانند بر توسعه تأثیر بگذارند؟
  • تعهدات نوآوری یک شرکت تا چه حد با حمایت از حقوق مالکیت معنوی مرتبط است؟
  • سرمایه گذاری مستقیم خارجی و روابط با خوشه ها و شبکه ها چه نقشی ایفا می کند؟
< p>تحلیل حاصل نه تنها رویکردهای نظری سنتی نوآوری را به چالش می‌کشد، بلکه پیشنهادهایی برای بهبود عملکرد تجاری و سیاست‌گذاری ارائه می‌دهد.

توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Since the pioneering work of Joseph Schumpeter (1942), it has been assumed that innovations typically play a key role in firms’ competitiveness. This assumption has been applied to firms in both developed and developing countries. However, the innovative capacities and business environments of firms in developing countries are fundamentally different from those in developed countries. It stands to reason that innovation and competitiveness models based on developed countries may not apply to developing countries.

In this volume, Vivienne Wang and Elias G. Carayannis apply both theoretical approaches and empirical analysis to explore the dynamics of innovation in developing countries, with a particular emphasis on R&D in manufacturing firms. In so doing, they present an alternative to Michael Porter’s Competitive Advantage Model—a Competitive Position Model that focuses on incremental and adaptive innovations that are more appropriate than radical innovations for developing countries. Their research addresses such questions as:

  • Do innovations advance the competitive positions of manufacturing firms in developing countries?
  • Does the pace of innovation matter, in particular, in socio-economic and socio-political contexts?
  • To what degree can national innovation systems and policies influence development?
  • To what extent do a firm’s innovation commitments correlate with the protection of intellectual property rights?
  • What roles do foreign direct investment and relationships with clusters and networks play?

The resulting analysis not only challenges traditional theoretical approaches to innovation, but provides suggestions for improving business practice and policymaking.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xv
Introduction....Pages 1-15
Theoritical and Empirical Literature Review....Pages 17-46
Hypotheses, Models, Data, and Methodology....Pages 47-72
Results....Pages 73-89
Conclusion and Implications....Pages 91-99
Back Matter....Pages 101-127




نظرات کاربران