ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Virtualization of Universities: Digital Media and the Organization of Higher Education Institutions

دانلود کتاب مجازی سازی دانشگاه ها: رسانه های دیجیتال و سازمان موسسات آموزش عالی

Virtualization of Universities: Digital Media and the Organization of Higher Education Institutions

مشخصات کتاب

Virtualization of Universities: Digital Media and the Organization of Higher Education Institutions

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Innovation, Technology, and Knowledge Management 
ISBN (شابک) : 1461420644, 9781461420644 
ناشر: Springer-Verlag New York 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 196 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 58,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مجازی سازی دانشگاه ها: رسانه های دیجیتال و سازمان موسسات آموزش عالی: مدیریت رسانه، مدیریت نوآوری/فناوری، آموزش عالی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Virtualization of Universities: Digital Media and the Organization of Higher Education Institutions به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مجازی سازی دانشگاه ها: رسانه های دیجیتال و سازمان موسسات آموزش عالی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مجازی سازی دانشگاه ها: رسانه های دیجیتال و سازمان موسسات آموزش عالی



هدف این جلد، شکل دادن به ابزارهای مفهومی برای درک تأثیر فناوری‌های جدید اطلاعات و ارتباطات (ICT) بر سازمان دانشگاه‌ها است. دانشگاه‌های مبتنی بر پژوهش سنتی، معمول‌ترین نمایندگان سیستم آموزش عالی، خود را با سرعت و دامنه وسیع نوآوری‌های فنی، و همچنین با مجموعه وسیعی از مفروضات ضمنی و وعده‌های صریح مرتبط با توزیع رسانه‌های دیجیتال به چالش می‌کشند.

نویسنده مشاهده می کند که وقتی دانشگاه ها به طور فزاینده ای از رسانه های دیجیتال (رایانه و اینترنت) برای انجام وظایف خود استفاده می کنند، تحولی به جای انقلابی به شیوه ای تکاملی رخ می دهد. او با استفاده از دانشگاه کلاگنفورت به عنوان یک مطالعه موردی عمیق، موضوعات پویایی را بررسی می‌کند که چگونه رسانه‌های دیجیتال بر روی عمل تحقیق، حفظ و انتشار دانش (مثلاً از طریق انتشار و آرشیو)، و ارائه آموزش در دانشگاه‌ها تأثیر می‌گذارند. . به طور گسترده تر، او موضوعات فرهنگ سازمانی و طراحی، مدیریت و رهبری را در نظر می گیرد زیرا دانشگاه ها فناوری های دیجیتال را در تمام جنبه های عملیات خود ادغام می کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The purpose of this volume is to shape conceptual tools to understand the impact of new information and communication technologies (ICTs) on the organization of universities. Traditional research-based universities, the most typical representatives of the higher education system, find themselves challenged by the speed and the wide range of technical innovations, but also by a vast array of implicit assumptions and explicit promises associated with the distribution of digital media.

The author observes that as universities increasingly use digital media (computers and the Internet) to accomplish their tasks, a transformation takes place in an evolutionary rather than in a revolutionary way. Using the University of Klagenfurt as an in-depth case study, he explores such dynamic issues as how digital media affect the practice of research, the preservation and dissemination of knowledge (for example, through publishing and archiving), and delivery of education at universities. More broadly, he considers issues of organizational culture and design, administration, and leadership as universities integrate digital technologies into all aspects of their operations.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xiv
Introduction....Pages 1-4
The Evolution of Information and Communication Technologies....Pages 5-20
Three Societal Function Systems and the Impact of Digital Media....Pages 21-32
Preservation of Academic Knowledge Resources as Public Goods....Pages 33-48
Distribution and Preservation of Learning Material Beyond the Boarders of the Classroom....Pages 49-64
Education as an Institutional Achievement: Six Organizational Dimensions for the Use of ICTs....Pages 65-103
The Development of an eLearning Strategy at Klagenfurt University....Pages 105-139
Competences for the Effective Use of Educational Technologies at Universities....Pages 141-163
Why Universities Have to Deal with ICTs at an Organizational Level?....Pages 165-178
Back Matter....Pages 179-181




نظرات کاربران