ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Strategy for Action – I: The Logic and Context of Strategic Management

دانلود کتاب استراتژی برای اقدام - I: منطق و زمینه مدیریت استراتژیک

Strategy for Action – I: The Logic and Context of Strategic Management

مشخصات کتاب

Strategy for Action – I: The Logic and Context of Strategic Management

ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری: SpringerBriefs in Business 
ISBN (شابک) : 9788847024861, 9788847024878 
ناشر: Springer-Verlag Mailand 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 92 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 58,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Strategy for Action – I: The Logic and Context of Strategic Management به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب استراتژی برای اقدام - I: منطق و زمینه مدیریت استراتژیک نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب استراتژی برای اقدام - I: منطق و زمینه مدیریت استراتژیک



ویژگی بدیع و منحصر به فرد این کتاب این است که حاوی مفهومی نظری نیست که قابل ترجمه به عمل نباشد. مدلی که این جلد را معرفی می کند، زمینه را برای پرداختن به مراحل اصلی فرآیند مدیریت استراتژیک فراهم می کند: تجزیه و تحلیل محیطی، تدوین و توسعه استراتژی، ارزیابی و کنترل استراتژی. ساختار مفهومی و عملیاتی آن در بخش اول، همراه با تعریفی عملی از استراتژی، و بحث مختصری در مورد منطق و مزایای رویکرد مدل‌سازی قضاوتی در تصمیم‌گیری توضیح داده شده است. بخش دوم به طور انتقادی به رویکردهای کلاسیک برای تجزیه و تحلیل عوامل محیطی بیرونی و داخلی می پردازد که بر "عملکرد" ​​مدل پایه، یعنی ویژگی های ساختاری زمینه صنعت، و فنی، سازمانی، شرکت ها، منابع مالی و انسانی، از جمله ترجمه به مدل های عملیاتی مفاهیم نسبتا نظری.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The innovative and unique feature of this book is that it does not contain theoretical concept that cannot be translated into practice. The model which introduces this volume sets the stage for addressing the major phases of the strategic management process: environmental analysis, strategy formulation and development, strategy evaluation and control. Its conceptual and operational structure is described in the first part, together with a practically oriented definition of strategy, and a brief discussion of the logic and benefits of the judgmental modeling approach to decision making. The second part critically addresses the classical approaches to the analysis of the external and internal environmental factors, which have an impact on the “functioning” of the basic model, i.e. the structural characteristics of the industry context, and the companies’ technical, organizational, financial, and human resources, including the translation into operational models of otherwise rather theoretical concepts.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xi
Defining and Understanding Strategic Management....Pages 1-43
External and Internal Analysis of the Environment....Pages 45-84




نظرات کاربران